co w TV w kraju,w ktorym mieszkacie

1 view

1634Racine

wiem,co w Polsce, ale ciekawi mnie jakie "tasiemce" - telenowele albo
sitcomy - ogladaja ludzie tam, gdzie mieszkacie? jakie seriale ludzi
naprawde gromadza przed tv? Teraz, ale tez pare lat temu.
A np. w rozrywce - sa jakies (duze) cuda rozrywkowe,niekoniecznie Idol,czy
big brother ?
dzieki za opowiesci :)

Artur O.

Użytkownik "1634Racine" <1634R...@1634RACINE.pl> napisał w wiadomości

Irlandzka tv jest bardzo nudna. Ludzie kupuja Sky HD zeby rano wlaczyc
dzieciom bajke,
wieczorem ogladaja jedynie wiadomosci a na transmisje meczow ida do pubu.
Jesli gra lokalna druzyna centrum miasta jest zamkniete i transmisja na
ogromnych telebimach. Pelno Gardy, choragiewek i smieci.
Pelny festyn.
Generalnie ludzie wola pogadac z zywym czlowiekiem niz gapic sie w szklany
ekran.

kolor

Użytkownik "Artur O." <a...@wp.pl> napisał w wiadomości

Tos mu pomogl, ogladaja tv ale glownie brytyjska, a w tej jakies
Hollykoaks czy EastEnders, cos jak Klan czy Zlotopolscy u nas

1634Racine

kolor w news:fs5pd8$89l$1...@nemesis.news.neostrada.pl
[.............]

> Tos mu pomogl, ogladaja tv ale glownie brytyjska, a w tej jakies
> Hollykoaks czy EastEnders, cos jak Klan czy Zlotopolscy u nas

no dobrze, ale chyba cos oprocz tamtejszego Klanu maja jeszcze w GB co jest
w miare ciekawe...
Jakies seriale super, moze z pare lat temu, jakies show z sensem...
Nic?
(a np. EastEnders szlo w TVP,ale zdjeli, niska ogladalnosc, przynudzali)

Wazooon

1634Racine wrote:
> wiem,co w Polsce, ale ciekawi mnie jakie "tasiemce" - telenowele albo
> sitcomy - ogladaja ludzie tam, gdzie mieszkacie?
Nie wiem od dwoch lat nie mam telewizora.

Pozdr,
Wazooon.

at23

"1634Racine" <16...@Racine.pl> wrote in message

> [...]
> jest
> w miare ciekawe...
> Jakies seriale super, moze z pare lat temu, jakies show z sensem...

Angielska TV jest bardzo ciekwa;) Zdecydownie lepsza od Polskiej.
Ja glownie ogladam BBC oraz ITV. mniej Chanel4 czy five.
Hitem ostatnich dni byl final X-factor (ITV). Ale nie pytaj o szczegoly bo
ja tego chlamu nie ogladam:)
Generalnie BBC1 i BBC2 to kanaly szerokiego wyboru, znajdziesz tam i
beznadziejne seriale, kupe wiadomosci i politycznych show oraz ambitnych
filmow i duzo sportu. BBC3 i BBC4 to kanaly tematyczne, zaczynaja nadawanie
od 19 i tak w przypadku BBC3 to glownie komedie w 90% angielskie z
ubieglorocznym szlagierem "little britain" ( w tym roku byla seria krecona w
USA) oraz naprawde super programy i filmy dokumentalne.
BBC4 to glownie opery;)) i w ten desen:) Aha, na BBC nie ma reklam!
ITV2, ITV3 oraz ITV4 to kanaly gdzie leca stare brytyjskie filmy
(przewaznie) typu "professionals" czy ekranizacje Agatha Christie oraz tele
show (ITV2, 3) lub filmy z kamer policyjnych (glownie ITV4) no i oczywiscie
kupe sportu:) i teleturnieji.
Dodatkowo, BBC i ITV mozna ogladac na zywo w internecie oraz pobrac
programy, ktore juz byly wyemitowane. Dla zainteresowanych astronomia
polecam program "Sky in the night" ktory na BBC leci od ponad 40 lat!
W angielskiej TV naprwde jest co wybierac. Do niedawna (wiosna tego roku)
SKY byla jedyna platforma satelitarna (amerykanska telewizja) od wiosny
dziala kolejna zwana freesat zbudowana w kooperacji BBC i ITV (HotBird) -
kompletnie darmowa, nie ma zadnej substrykcji, lacznie z kanalami HD. Dziala
"tuz obok" satelity SKY (Astra2D) wiec nie ma nawet potrzeby przestawiania
anteny:) Tak wiec trudno jest jednoznacznie okreslic co brytyjczykow
przyciaga do telewizora:) w tak duzej gamie programow praktycznie kazdy
oglada co lubi.
Kolejna sprawa to interaktywna TV. Glownie BBC oraz SKY News. BBC dla
przykladu na interaktywnym serwisie dawalo 6 niezaleznych transmisji w
jednym czasie z olimpiday, mozna bylo sobie wybierac dyscypline.
W przypadku np. snookera wybierasz stol itp. Na BBC24 i SKY News mozesz
wybrac sobie konkretne naglowki wiadomosci.
To chyba tyle, mam nadzieje, ze choc troche ci przyblizylem jak wyglada
sprawa TV w UK z pominieciem kanalow ekstra platnych (wymienilem tylko
dostepne w przekazie freewiev oraz free to air (abonament ogolno krajowy -
obowiazkowy-), oddzielny temat to kanaly premium i substrukcjie np. SKY czy
kablowki)