Pytanie o koszty utrzymania na Węgrzech?

Benek

Witam.

Mam możliwość podjęcia pracy na Węgrzech. Nie znam węgierskiego, ale w
moim fachu nie jest konieczne, bo mogę porozumieć się po angielsku.
Zarobek będę miał wypłacany w dolcach.
Problem polega na tym, że nie wiem jakie są na Węgrzech koszty
utrzymania. Czy ktoś może mi podesłać informacje z przykładowymi cenami
za żywność, wynajęcie mieszkania i przykładowe pensje w jakiś zawodach,
aby mieć ogólną orientacje.

THA

daszki...@yahoo.com

poza miejscem pracy wegierski na wegrzech bedzie panu potrzebny
( mniej wiecej tak jak polski w polsce); wg ostatnich statystyk onz,
tylko 4% wegrow wlada angielskim ( polakow - 3.4%)............

tdq

poza miejscem pracy wegierski na wegrzech bedzie panu potrzebny
( mniej wiecej tak jak polski w polsce); wg ostatnich statystyk onz,
tylko 4% wegrow wlada angielskim ( polakow - 3.4%)............

A zobacz ilu Polakow co nie znaja angielskiego pracuje w ... Anglii .

I nie przeszkadza im to... ;)

tdq

Paweł Kania

tdq napisał(a):

> A zobacz ilu Polakow co nie znaja angielskiego pracuje w ... Anglii .
> I nie przeszkadza im to... ;)

I nic w tym dziwnego, skoro w sklepach i urzędach w razie jakichkol-
wiek problemów można dogadać się po polsku. Nie zawsze, ale
przeważnie.

Elb

--
- No wiesz, pijany i o trzeciej nad ranem wracasz do domu!?
- A kto powiedział, że wracam? Po gitarę tylko przyszedłem.