HCSBC/LOYDS mozliwosc zalozenia konta z polski...

PRISM PLACE

Jak w temacie. Potrzebuje konto na miejscu jeszcze przed swoim przyjazdem.
Istnieje taka mozliwosc czy niestety musze miec prace, miejsce zamelodowania
etc?

Hants

"PRISM PLACE" <prism...@poczta.onet.eu> wrote in message
> Jak w temacie.

Banki z tematu - nie istnieja.

Ale sprawdz tu:
http://www.hsbc.co.uk/1/2/personal/current-accounts/passport;jsessionid=0000CSN0eoMqA-OGgFetl7R7MaT:12c58t9vd

hovat

Uzytkownik "PRISM PLACE" <prism...@poczta.onet.eu> napisal w wiadomosci

> Jak w temacie. Potrzebuje konto na miejscu jeszcze przed swoim przyjazdem.
> Istnieje taka mozliwosc czy niestety musze miec prace, miejsce
> zamelodowania etc?

wystarczy ze do lloyds udasz sie z paszportem lub dowodem i zaloza ci konto,
nie musisz miec pracy zadnyvh rachunków ani tym podobnych potwierdzen
zameldowania

Alojzik

Dnia Fri, 3 Apr 2009 09:25:57 +0100, hovat napisał(a):

> wystarczy ze do lloyds udasz sie z paszportem lub dowodem i zaloza ci konto,
> nie musisz miec pracy zadnyvh rachunków ani tym podobnych potwierdzen
> zameldowania

A jaki adres im poda? Obowiązkowe jest podanie adresu na terenie UK.
Później na ten adres będa przychodziły wszystkie rzeczy - dokumenty,
wyciągi, karty. Nie wyślą tego do Polski.

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

Cezar

"Alojzik" <no...@here.com> wrote in message

> A jaki adres im poda? Obowiązkowe jest podanie adresu na terenie UK.
> Później na ten adres będa przychodziły wszystkie rzeczy - dokumenty,
> wyciągi, karty. Nie wyślą tego do Polski.

Adres zamieszkania - PL
adres kontaktowy - UK

c.

hovat

Użytkownik "Cezar" <cez...@BEZtlen.pl> napisał w wiadomości

adres gdzie mieszka w uk, mówiłem ze w banku nie oczekuja potwierdzenia
adresu w uk , jaki podasz tam przyjda dokumenty

wczoraj zakladalem konto kuzynowi który przybyl do uk zemna 1 kwietnia, dzis
mielismy juz rozmowe o NIN i nawet nie chcieli payslipa

Klaudiusz "gALL"

> wczoraj zakladalem konto kuzynowi który przybyl do uk zemna 1 kwietnia,
> dzis mielismy juz rozmowe o NIN i nawet nie chcieli payslipa

A po co NIN payslip?

KL

"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info

hovat

Użytkownik "Klaudiusz "gALL"" <klaudiusz@bez_spamu_prosze_fotogalleria.info>
napisał w wiadomości news:49d6952d$1...@news.home.net.pl...

> A po co NIN payslip?

klaudiuszu ! nie wiem jak u ciebie to wyglądało ale jak ja wyrabiałem
numerek kilka latek temu to potrzebny był payslip, do tej pory zreszta
słysze ze jest potrzebny, wczoraj kiedy dzwoniłem na ta ich infolinie pani
mi powiedziała ze musze miec ze soba paszport, payslip, list od pracodawcy i
potwierdzenie adresu,

hovat

Michal Lukasik

Dnia 4.4.2009, hovat napisał(a):

> [...]
> mi powiedziała ze musze miec ze soba paszport, payslip, list od pracodawcy i

Znam kilka przypadków (w tym mój), kiedy ludzie wyrabiali NIN przed
podjęciem pracy więc nie mogli mieć payslipów. Też kilka lat temu.
--
_____ __________________________
\` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

Alojzik

Dnia Sun, 5 Apr 2009 14:33:10 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

> Znam kilka przypadków (w tym mój), kiedy ludzie wyrabiali NIN przed
> podjęciem pracy więc nie mogli mieć payslipów. Też kilka lat temu.

Wtedy chciano list od pracodawcy. Obecnie to się już bardzo uprościło i
wystarczy powiedzieć, że sie ma zamiar podjąć pracę i bez problemu dają.
Inna rzecz, że dosyć upierdliwie pytają na rozmowie - bo całość jest
dwuczęściowa, najpierw rozmowa w Jobcentre, gdzie pracownik na podstawie
wywiadu wypełnia formularz wszelkimi danymi i poźniej już bez
zainteresowanego gdzieśtam w jakimś urzedzie rozpatrują ten wniosek i dają
NIN bez problemu.
Niemniej na pierwszym etapie pracownik wciąz straszy, ze jak nie to albo
nie tamto to wniosek może być odrzucony.

Michal Lukasik

Dnia 5.4.2009, Alojzik napisał(a):

> Wtedy chciano list od pracodawcy.

Wiesz lepiej co ode mnie chciano? ;P
Na spotkaniu miałem tylko paszport i wyciąg (a może dwa) z banku jako
'proof of address'.

Poza tym co z przypadkami 'self-employed' - od kogo niby taki list mają
dostać? ;D

> Obecnie to się już bardzo uprościło i
> wystarczy powiedzieć, że sie ma zamiar podjąć pracę i bez problemu dają.

I kiedyś też tak było.

BTW. Pewnie zależy to też na jakiego "urzędasa" się trafi.
--
_____ __________________________
\` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

Alojzik

Dnia Sun, 5 Apr 2009 15:31:22 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

> Wiesz lepiej co ode mnie chciano? ;P
> Na spotkaniu miałem tylko paszport i wyciąg (a może dwa) z banku jako
> 'proof of address'.

Nie wiem co od ciebie chciano - wiem co chciano od innych.

Cezar

> Poza tym co z przypadkami 'self-employed' - od kogo niby taki list mają
> dostać? ;D

W przypadku self-employed kazano przyniesc wystawione rachunki jako
potwierdzenie tego ze zaczales dzialalnosc.

c.

hovat

Użytkownik "Michal Lukasik" <mic...@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 5.4.2009, Alojzik napisał(a):

> Wiesz lepiej co ode mnie chciano? ;P

michale

nie twierdziłem ze wiem lepiej od ciebie, ja tylko napisałem jak to było
kilka latek temu z moja osoba i kilkoma moimi znajomymi a jak to sie udało
załatwic teraz

hovat

Zbyszek Tuznik

hovat wrote:

> michale

> nie twierdziłem ze wiem lepiej od ciebie,

hovacie, zwroc uwage na to komu odpowiadal Michal.

pozdrowionka,

Zbyszek, ktory wlasnie odwiozl zone na lotnisko i sie nudzi.
Btw cholerny TMC dalej nie chce wspolpracowac, nawet jak samochod stoi w
korku po srodku mostu w Dartford (wiec nie mowcie, ze tam cos zaslania
sygnal) pozostaje tylko wykupic (znowu) pakiet "komorkowy" i miec
nadzieje, ze na kontynencie jest lepiej.