[NTG] jali linuks?

Trzeci

Hejka!
Za pare dni konczy mi sie waznosc beta W7, zastanawiam sie nad jakims
linuksem za W7 w moim kompie.
Jaki polecacie?
1. Mandriva
2. openSUSE
3. Ubuntu
4. Fedora

tomekp

Trzeci pisze:

linuxmint.com

Artur

W dniu 20.02.2010 13:32, Trzeci pisze:

Myślę, że jeśli jesteś zupełnie świeży z Linucha, to nie ominie Cię
instalowanie (odpalanie z LiveCD) kilku dystrybucji. Polecam Ubuntu,
Fedorę, Suse. Mają dobre wsparcie.

--
aRT

Szymon von Ulezalka

musisz spamowac takze tutaj? przeciez dostales kupe odpowiedzi na
innych grupach.

Trzeci

Dnia Mon, 22 Feb 2010 02:16:51 -0800, Szymon von Ulezalka napisaďż˝(a):

> musisz spamowac takze tutaj? przeciez dostales kupe odpowiedzi na innych
> grupach.

Hmm.., na ilu innych grupach?

Szymon von Ulezalka

> Hmm.., na ilu innych grupach?

a, sorki, pomylilem sie. wyglada na to ze to tylko na pregierzu
bylo :~

tak czy siak: polecic moge OpenSUSE- bardzo przyjemne distro.

Trzeci

Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:08:21 -0800, Szymon von Ulezalka napisaďż˝(a):

> tak czy siak: polecic moge OpenSUSE- bardzo przyjemne distro.

Od 2 dni u�ywam Ubuntu, przy pomocy automatycznej konfiguracji sam
zainstalowaďż˝ potrzebne kodeki,wtyczkďż˝ javy,sterowniki itp. O dziwo wykryďż˝
i zainstalowaďż˝ kamerďż˝ web MS VX600.
Szkoda, �e nie ma 40tude pod linuksa. Pan jest taki se..

Szymon von Ulezalka

> Od 2 dni używam Ubuntu, przy pomocy automatycznej konfiguracji sam
> zainstalował potrzebne kodeki,wtyczkę javy,sterowniki itp. O dziwo wykrył
> i zainstalował kamerę web MS VX600.
> Szkoda, że nie ma 40tude pod linuksa. Pan jest taki se..

nie uzywalem 40tude, wiec ciezko jest mi sie wypowiedziec: ale moze
sproboj go odpalic pod Wine? sporo programow chodzi na nim calkiem
znosnie. zawsze tez mozesz sprobowac slrn- konsolowy, ciezki na
poczatek, ale idzie sie do niego przyzwyczaic (i skonfigurowac go 'pod
siebier')

Al Tennyson

Trzeci <pi...@bedryczow.pl> writes:

> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:08:21 -0800, Szymon von Ulezalka napisaďż˝(a):

> [...]

> Szkoda, �e nie ma 40tude pod linuksa. Pan jest taki se..

Jest sporo czytnikow news pod Linux. Thunderbird dosc prosty albo Gnus
pod Emacs. Ten ostatni dostarczy Ci zabawy na dlugie miesiace. :-)
Naprawde nieograniczone mozliwosci.

--
'I the heir of all the ages, in the foremost files of time'

Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson

Trzeci

Dnia 2010-03-06, o godz. 20:41:52
Al Tennyson <tenn...@gmx.co.uk> napisał(a):

> Jest sporo czytnikow news pod Linux. Thunderbird dosc prosty albo
> Gnus pod Emacs. Ten ostatni dostarczy Ci zabawy na dlugie
> miesiace. :-) Naprawde nieograniczone mozliwosci.

Teraz,jak widać używam Claw Maila.
Jest już trochę lepiej.