Dobra wiadomosc dla tych co nie wracaja - płatny urlop w UK to już 28 dni

Alex

Przegladając dyskusje na Onecie może się wydawać, że Polacy w UK to mają
przesrane, robią na czarno po 4 funty na godzinę, śpią po 15 w pokoju,
jedzą tylko fasolke z Tesco, a Polska to miodem i mlekiem płynąca..

Od 1 kwietnia w UK jest już 28 dni płatnego urlopu
http://www.polnews.co.uk/index.php/poradnik/61-praca-w-anglii/940-urlop-w-anglii-2009.html

Jak to wygląda w Polsce obecnie? Rozumiem (sądząć po wypowiedziach na
Onecie) - że znacznie lepiej niż my mamy tutaj...

whitey

Alex wrote:

> jedzą tylko fasolke z Tesco, a Polska to miodem i mlekiem płynąca..

lubie fasolke z tesco (fakt ja musze i tak dodac pieprz i majeranek zeby
mi smakowala ale tak bylo zawsze)

jeszcze za wczesnie by sie z tego sie cieszyc. zobaczymy co zycie powie
na to

> Jak to wygląda w Polsce obecnie? Rozumiem (sądząć po wypowiedziach na
> Onecie) - że znacznie lepiej niż my mamy tutaj...

skojarzyl mi sie Stewart Lee, parafrazujac go:
toilet paper yes, toilety portal no

--
whitey

whitey

whitey wrote:

> toilet paper yes, toilety portal no

sorry mialo byc
toilet paper yes, toilet portal no

--
whitey

Mrufek_MK

"Alex" <ale...@poczta.onet.pl> wrote in message

tak, jest juz 28, ale w tym 8 dni to Bank Holiday. Znaczy to tyle, ze jezeli
nie pracujesz w Bank Holidaye, to nalezy ci sie 20 dni.

pozdrawiam,
P.

Mrufek_MK

i jeszcze tekst ze zrodla:

From 1 April 2009 all workers have a statutory right to at least 5.6 weeks'
paid annual leave (that is at least 28 days' paid holiday if you work five
days a week). Your employer could choose to include bank holidays in the 5.6
weeks.

http://www.direct.gov.uk/en/Employment/Employees/WorkingHoursAndTimeOff/DG_10029788

P.

danj...@googlemail.com

On 6 Kwi, 14:30, "Mrufek_MK" <stefan.kowals...@gazeta.pl> wrote:

> tak, jest juz 28, ale w tym 8 dni to Bank Holiday. Znaczy to tyle, ze jezeli
> nie pracujesz w Bank Holidaye, to nalezy ci sie 20 dni.

a juz sie prawie cieszylem :)
24 dni nie jest zle. do tego 8 dni Bank Holidays i jest 1.5 miesiaca w
roku w domku lub na wakacjach :)

Dan

danj...@googlemail.com

On 6 Kwi, 12:16, whitey <"whitey[n0.5pam]"@gazeta.pl> wrote:
> lubie fasolke z tesco (fakt ja musze i tak dodac pieprz i majeranek zeby
> mi smakowala ale tak bylo zawsze)

na toscie z poached egg
ja nawet juz nie musze jej przyprawaic :)

Dan