Jak zalozyc stowarzyszenie w UK?

interpio

Witam ponownie
W Polsce bylem kolarzem, jezdzilem na specjalnym wozko-rowerze
inwalidzkim Handbike'u, chcialbym zalozyc w UK stowarzyszenie
sportowe
dla osob niepelnosprawnych, kolarstwo, kulturystyka.
Czy ktos z Was orientuje sie, czy jest to sprawa skomplikowana, moze
mozecie mi kogos polecic, kto by mi w tym pomogl.
Pierwszy raz bylem dzisiaj w POSKu na Hammersmith, w toalecie od razu
po bazgrolach na scianach, poczulem sie swojsko jak w Polsce, na
dworcu glownym we Wroclawiu az mi sie lzej nie tylko na duszy
zrobilo ;-)
Pozdrawiam jeszcze raz Piotr

rezydente

Wez sw�j w�zek i wypierdalaj. Ustap miejsca niepelnosprawnym.

--
,

Gabi

interpio pisze:

> [...]
> po bazgrolach na scianach, poczulem sie swojsko jak w Polsce, na
> dworcu glownym we Wroclawiu, z mi sie lzej na "duszy" zrobilo -)

chujem wieje spierdalaj

ślimok

rezydente pisze:
> Wez swój wózek i wypierdalaj. Ustap miejsca niepelnosprawnym.

ale jak tak można z kaleką!

Sierp

Gabi pisze:
GABi