Congestion charge

danj...@googlemail.com

witka,

czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic czy przejezdzalo sie w strefie
z CC?
Tzn. czy mozna wpisac gdzies nr rej. i dowiedziec sie czy sie bylo czy
moze jednak nie

Dan

Hants

<danj...@googlemail.com> wrote in message

> czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic czy przejezdzalo sie w strefie
> z CC?

Jak sie bylo, a niezaplacilo, to jest duza szansa, ze informacje o tym
dostaniesz poczta (czego Ci szczerze nie zycze)

;-)

chrupek

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci

danj...@googlemail.com

On 1 Maj, 10:47, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

> Jak sie bylo, a niezaplacilo, to jest duza szansa, ze informacje o tym
> dostaniesz poczta (czego Ci szczerze nie zycze)

oj ty lepiej juz nie kracz ;)
nie dalej jak rok temu jechalem na wakacje i w dzien wyjazdu przed
praca musialem jechac do Londka po odbior paszportu dla syna, potem
prosto do pracy a potem na prom...
No i oczywiscie zapomnialem. Do tego nie zmienilem adresu w DVLA i
wszystkie upomnienia szly na stary adres. Zaplacilem po chyba dwoch
miesiacach 180 funtow :/

A teraz raczej nie przekroczylem CC Zone ale chcialem sie upewnic. No
i miejsce w ktorym moglem wjechac do zony bylo chyba kilka minut po
18.00. Ale tego tez nie jestem pewnien na 100%

Wiec stad to pytanie.

Mam nadzieje, ze tam nie bylem. A dyszke wole wydac na kawal wolowiny
i zrobic sobie Sunday Roast ;)

Dan

pmlb

> [...]
> i miejsce w ktorym moglem wjechac do zony bylo chyba kilka minut po
> 18.00. Ale tego tez nie jestem pewnien na 100%

Teraz to i tak juz po ptokach. Bo tak naprawde liczy sie czas do godzinmy
0:00. (chyba, ze sie zmienilo)
Po godzinie 0:00 masz juz full mandat do zaplaty w 28 dni. Wiec nie masz sie
czym martwic, poczta przyjdzie.
Online nie da sie sprawdzic, jedyne co to nastepnym razem (teraz jak pisze
to nie ma juz znaczenia) zadzwon przed polnoca do operatora CC on ci powie!
Bo widzi czy twoj nr. rej,. jest na czerwono:)
a poniewaz ma mozliwosc sortowania numerow to szybko znajdzie:)
Mi tez raz zdarzylo sie zapomniec (jeszcze 5 funtow bylo CC) na drugi dzien
o 10 nagly strzal - CC!!! Zapomnialem zaplacic... zadzwonilem i sie
wszytkiego dowiedzialem, ze mam usiac teraz wygodnie i czekac na mandat :(
Bo zaplacic mozna do 22:00 a od 22:00 do 0:00 placilo sie podwojnie, po 0:00
juz masz 28 dni na calosc:) Glupie to i chore! Powinni dac choc 24
godziny...

Alojzik

Dnia Sun, 3 May 2009 00:57:11 +0100, pmlb napisaďż˝(a):

> Teraz to i tak juz po ptokach. Bo tak naprawde liczy sie czas do godzinmy
> 0:00. (chyba, ze sie zmienilo)

Bzdura. Od prawie dw�ch lat mozna zap�aci� nast�pnego dnia, tyle, �e p�aci
si� 10 zamiast 8 funt�w

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???