Sky Broadband

D.

Witam,
Czy ktos ma jakies doswiadczenie za Sky Broadband?
Jak narazie uzywam BT i jestem niezmiernie zadwolony, ale chcialem
wziac Sky TV + Broadband, zeby zmniejszyc troche koszta. Moi znajomi
mieli kilka lat temu i dziwnie to działało. Zastanawaiam sie tylko czy
cos sie zmienilo od tamtej pory.
A moze znacie jakies stronki z opiniami uzytkowników?

Dan

pmlb

"D." <danj...@googlemail.com> wrote in message

[...]
mieli kilka lat temu i dziwnie to dzia�a�o. Zastanawaiam sie tylko czy

cos sie zmienilo od tamtej pory.
A moze znacie jakies stronki z opiniami uzytkownik�w?

wg. mnie ta strona jest najmocniejsza:
http://www.dslzoneuk.net/adslmax_explained.php
Na tej stronie masz rating wraz z opninami uzytkownikow.
SKY Broadband nie wyglada najgorzej. Sprawdz czy jestes w zasiegu LLU.
Jesl;i tak to moze poczytaj o "Be"? Moim zdaniem ich oferta jest bardzo
interesujaca i opnie dosc pozytywne.
Ja z racji braku petli LLU na mojej centrali uzywam virginmedia (dawny NTL)
po kablu i jestem dosc mocno zadowolony:), sredenia predkosc to 1140-1380
KB/s (10 meg serwis) sciagania pliku.
VM ma tez wady, ale w porownaniu z jakoscia serwisu (u mnie) pomijam je.
Ostatni telefon do serwisu wykonalem ponad rok temu!!! to swiadczy o tym jak
czesto serwis jest potrzebny. Serwis a raczej castomer service (ciapule przy
telefonach) w VM to masakra! Kaza ci resteowac kompa kiedy ty to robilel
1000 razy przed zadzwonieniem:)) itp.
VM ma ta za to zalete, ze z serwisem mozesz rozmawiac za posrednictwem grupy
dyskusyjnej!!! Ja w ten sposob zamiawialem wizyty "inzyniera";)) na grupie
siedza juz ludzie znacznie bardziej kumaci:)))
Tak wiec polecam ci zmiane lini telefonicznej na kabel (jesli jestes w jego
zasiegu).
Pozdrawiam.

Marek (UK)

Cze�� D.
Sat, 29 Aug 2009 23:42:32 -0700 (PDT) w
napisa�e�:

> Witam,
> Czy ktos ma jakies doswiadczenie za Sky Broadband?

mam prawie od roku. byl jeden problem z dzialaniem, rozwiazany przez
helpline. wersja 2mb/s, jakosc porownywalna z BT 2mb/s.
p�ace (okolo): 17 abo tv + 10 HDtv + 11 linia + ok. 20-25 za rozmowy
(glownie miedzynarodowe u tanich operatorow). czyli jakies 50
miesiecznie.
Marek
Never test the depth of the water with both feet.

D.

> [...]
> siedza juz ludzie znacznie bardziej kumaci:)))
> Tak wiec polecam ci zmiane lini telefonicznej na kabel (jesli jestes w jego

Virgin troszke drogi. Jakbym chcial wziac broadband bez telefonu z
Virgin to kosztowac to bedzie 35 + cena TV
Chyba sie jednak zdecyduje na Sky chociaz Virgin bardzo kusi :)

Dan

pmlb

> Virgin troszke drogi. Jakbym chcial wziac broadband bez telefonu z
> Virgin to kosztowac to bedzie 35 + cena TV
> Chyba sie jednak zdecyduje na Sky chociaz Virgin bardzo kusi :)

VM mozesz wziasc bez telefonu i bez TV.
VM idzie po kablu dedykowanym (jesli jestes w jego zasiegu) a nie laczmi
telefonicznymi, (na tym jednym kablu masz wszysto: broadband, tv, telefon).
Z tego co widze po ofercie, wez serwis "L" (Large) tylko broadband -
kosztuje przez 3 kiechy 15 a potem 20 funtow na miesiac, to nie tak
tragicznie! Z telefonem masz za 25 funtow na miesiac, wiec tez nie zle.
Ja mam telefon w BT, broadband w VM a TV SKY ale od ponad roku nie oplacam
subskrybcji, wiec korzystam z bezplatnych kanalow (stwierdzilem, ze i tak
malo ogladam tv a mialem najwyzszy pakiet za 45 fintow hehehe). Za BT place
4,5 funta miesiecznie ;))

pmlb

> Virgin troszke drogi. Jakbym chcial wziac broadband bez telefonu z
> Virgin to kosztowac to bedzie 35 + cena TV
> Chyba sie jednak zdecyduje na Sky chociaz Virgin bardzo kusi :)

Przejrzalem teraz ich oferte i daja laptopa za broadband "L" i z telefonem,
claosc po 3 miesiacach niecale 30 funtow.

Piotr

> Czy ktos ma jakies doswiadczenie za Sky Broadband?

Mia�em przez 2 lata. Zero problem�w.

Pozdrawiam,
Piotr