nasz rodak terrorysta :)

Cezar

D.

On 11 Gru, 11:40, "Cezar" <ceza...@BEZtlen.pl> wrote:
> http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Police_detain_photographer_...
>
> c.

A mogl wyciagnac rece z kieszeni :P

Dan

Bronek Kozicki

On 11/12/2009 11:40, Cezar wrote:
> http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Police_detain_photographer_with_Leica_M6_in_London_suburb_update_620pm_news_292842.html

mieszkam w pobliżu - teraz wiem gdzie mam chodzić robić zdjęcia :D Swoją
drogą, mieszka tam taka mieszanka kulturowa, że często można coś
ciekawego zobaczyć (i sfotografować). Już nie mówiąc o wystawach
sklepów, robionych pod blisko-wschodnie gusta.

B.

pmlb

"D." <danj...@googlemail.com> wrote in message

Dokladnie!
To jest nieznajomosc prawa. policja ma prawo przeszukac kieszenie podczas
zatrzymania. Utrudnienianie tego jest wykroczeniem.
Wystarczylo by, wyciagnac rece - przeszukali by i po 5 minutach sobie
poszli. Ten "fotograf" chcial byc -bohaterem i cwaniakiem, wiec skonczylo
sie na 80 funtoach kary pobranym DNA (DNA pobiera sie od kazdego
aresztowanego) i 3 godziny stracone... Polacy nie potrafia cwaniaczyc, jak
juz cos robia to tak glupio, ze wszyscy sie z tego smieja...
Sad przywali mu dodatkowe ze 250 funtow oplaty sadowej i 80 funtow kary do
zaplaty. Wielu rodakow nie potrafi zrozumiec, ze UK to nie tak jak w polsce
sie mowi dziki zachod. Tu wcale wszystkiego nie mozna.

Szymon von Ulezalka

> [...]
> zaplaty. Wielu rodakow nie potrafi zrozumiec, ze UK to nie tak jak w polsce
> sie mowi dziki zachod. Tu wcale wszystkiego nie mozna.

no, racja. powinien sie cwaniaczek cieszyc, ze za zrobienie fotografii
plakatow policja go od razu nie ustrzelila, prawda?

szymon

pmlb

> no, racja. powinien sie cwaniaczek cieszyc, ze za zrobienie fotografii
> plakatow policja go od razu nie ustrzelila, prawda?

To nie chodzi o powod zaczepki. Ale by zrobil co by kazali i skonczylo by
sie na 3 minutach.
Tak chcial pokazac kto tu rzadzi to i pokazal...
Ma 80 funtow w plecy plus DNA w bazie.
Ja nie znam realnego powodu zatrzymania, bo jak wynika z artyk. policja nie
podala. A by cos ocenic nalezy miec dwa zrodla. Natomiast opolicja podala,
ze odmowil pokazania zawartosci kieszeni, policja szukla glownie trawy, nozy
itp. Pokazal by, ze nie ma i koniec.
Czasami trzeba troche uzyc glowy i pomyslec czy sie to oplaca.