Czy ktos z Was wspina się po sciankach?

hants

Chciałbym się 'push to the next level', ale nie wiem za bardzo co i jak*.

Ktoś chciałby się podzielić wiedzą/szuka partnera? A moze jest tak samo
zielony i chce sie nauczyć?
Moja piękniejsza połowa boi się od 2m wzwyż, stąd tez pytam.

Okolice Guildford, Portsmouth, Southampton.

*Obejrzałem wszystkie vol. Dosage i Front Range Freaks, wiem kto to Hersey,
McLeod i Chris Sharma :-)

miodu

On Oct 25, 5:22 pm, "hants" <mar...@hants.pl> wrote:

> *Obejrzałem wszystkie vol. Dosage i Front Range Freaks, wiem kto to Hersey,
> McLeod i Chris Sharma :-)

No to wiesz już wszystko. Kupuj dobre "baletki", talk i wspinaj się na
Gherkina. Z taką wiedzą nie spadniesz.

PS. http://hants.pl/snovdon/imagepages/image16.html

Nie wiem czy to ty czy kolega, ale zgól to coś z czoła, bo nawet na
Shoredich w sobotę wieczorem wprawiłbyś ludzi w konsternację :)

Konrad Anikiel

On 25 Paź, 17:22, "hants" <mar...@hants.pl> wrote:
> [...]
> zielony i chce sie nauczyć?
> Moja piękniejsza połowa boi się od 2m wzwyż, stąd tez pytam.
>
> Okolice Guildford, Portsmouth, Southampton.

Mój kumpel jeździ na Portland, ale on chyba bardziej ekstremalny jest,
to raczej wyższy stopień trudności.
Konrad

whitey

On 25/10/10 17:22, hants wrote:

> Ktoś chciałby się podzielić wiedzą/szuka partnera? A moze jest tak samo
> zielony i chce sie nauczyć?
> Moja piękniejsza połowa boi się od 2m wzwyż, stąd tez pytam.
>
> Okolice Guildford, Portsmouth, Southampton.

szkoda ze tak pozno. do Kanady sie przeniesli najbardziej zajarani tymi
rzeczami... jak chcesz to moge popytac o miejscowki, ale tutaj chyba
wszystko znane i opisane.

Polon

Mój kumpel jeździ na Portland, ale on chyba bardziej ekstremalny jest,
to raczej wyższy stopień trudności.

*** wow!

Moj kumpel tez tam jezdzi sie wspinac.

Moze mamy wspolnych kumpli?

A i ja bywam w Portland co czas jakis.

Polon

hants

"Polon" <Po...@op.pl> wrote in message news:iaeict$u6g$1...@news.onet.pl...

> Mój kumpel jeździ na Portland, ale on chyba bardziej ekstremalny jest,
> to raczej wyższy stopień trudności.

> A i ja bywam w Portland co czas jakis.

Ładny zameczek i kawałek plazy tam jest. Ale deep water soloing - o nie...
No way.

Polon

> Ładny zameczek i kawałek plazy tam jest. Ale deep water soloing - o nie...
> No way.

Zameczek? Nie wiedzialem, ze maja tam cos takiego.

Polon

hants

"Polon" <Po...@op.pl> wrote in message news:iaeqbv$n1u$1...@news.onet.pl...

> Zameczek? Nie wiedzialem, ze maja tam cos takiego.

Wklep w google. Ma smieszny kształt.