IT contract - lipa ?

Cygnus

Dlaczego wydaje mi sie ze to wszystko jedna wielka lipa ?
Nie zebym byl zainteresowany, ale przekornie pytam...

http://www.ajti.pl/ i link dalej
http://www.londonschoolofcontracting.com/pl.html

Cygnus

Cezar

"Cygnus" <cyg...@op.pl> wrote in message news:gptspe$ar5$1...@news.onet.pl...

> Dlaczego wydaje mi sie ze to wszystko jedna wielka lipa ?
> Nie zebym byl zainteresowany, ale przekornie pytam...

Co Cie nie przekonuje?

c.

payols...@googlemail.com

Uwaga: szkolenia są przeznaczone dla wszystkich specjalistów IT,
którzy chcieliby awansować z pracy na etat na stanowisko kontraktora
IT w obrębie EU.
Dlaczego warto jest pracować jako kontraktor IT w Unii Europejskiej ?
Dlaczego warto jest pracować jako kontraktor IT w Unii Europejskiej ?
ponieważ masz możliwość zarabiać stawki przekraczające 600 funtów /
dzień
od 300 funtów / dzień to 1000 funtów / dzień
lub zakładając 250 dni pracy / rok
od 75 000 funtow / rok to 250 000 funtow /rok

Szkolenie w Warszawie, mowa o Unii Europejskiej a stawki wszedzie w
Poundasach :) Czyzby jakis Polak zatrudniony w jednej z agencji
posrednictwa pracy w Londynie mial wysoki target na ten miesiac? :)

Cygnus

Jakis podejrzliwy jestem, po tym jak kumpel mial miec odczyt referatu
na konferencji dot AIDS w Afryce. Zapisal sie przez stronke, zaplacil
poslusznie wpisowe, a na konferencji byli wszyscy uczestnicy
z wyjatkiem organizatorow ;) Oczywiscie sala nie byla wynajeta...

email z google :) na poczatek.

Wstrzymam sie od dalszego wymieniania chwilowo.

Cygnus

kyo

> Dlaczego wydaje mi sie ze to wszystko jedna wielka lipa ?

> http://www.ajti.pl/  i link dalejhttp://www.londonschoolofcontracting.com/pl.html

bo to jest lipa.

protra...@googlemail.com

Witam,
jestem organizatorem wyżej wymienionych szkoleń

Tak naprawdę to nie "Lipa" ale dopiero zaczynamy w Polsce i żeby już
nikt nie miał wątpliwości co do jakości szkoleń, będziemy pobierać
pieniądze w całości w dniu szkolenia.
Może faktycznie po latach życia w Londynie nie wzięliśmy pod uwagę, że
w Polsce zdarzają się przekręty i ludzie są bardziej podejrzliwi.

A propos stawek: - są w funtach, bo faktycznie jest tak i tego uczymy,
że pierwszy kontrakt IT za granicą najlepiej zacząć w Anglii ze
względu na język i fakt, że konsultanci z doświadczeniem w UK są
przyjmowani chętnie w innych krajach EU. Oczywiście pobieramy opłaty
za szkolenia ponieważ wiedza, która uczymy przyniosła nam sukces w
branży natomiast mamy też ogólną misję upowszechnienia pracy na
kontrakt w EU ponieważ przeważająca większość informatyków z Polski
faktycznie nie zdaje sobie sprawy z tego jakie ma opcje a co gorsza
sporo z nich pracuje już za granicą ale nie w zawodzie.

Mam nadzieję, że to wyjaśniło nieco wątpliwości
Jeżeli jest coś poza wyżej wymienionymi, co budzi wątpliwości, to
bardzo proszę od odpowiedź

Pozdrawiam
Michał

kyo

kilka uwag:

1) reklamujecie sie jako 'profesjonalisci' - strona nabazgrana przez
gimnazjaliste nie pasuje do wizerunku jaki probojecie wykreowac.
2) potencjalne zarobki sa grubo przesadzone. moze i osiagalne w
londynie ale na pewno nie w calej unii europejskiej, jak to
reklamujecie.
3) podajecie swoje osiagniecia - podajcie tez linka do jakis
referencji, linkedin chociazby, cokolwiek!
4) Nextlevel Consulting Ltd - co to jest? gdzie moge dowiedziec sie
cos wiecej? jakies sukcesy? czy moze firma zombie? w ciagu 4 lat
istnienia na pewno chociaz strone w internecie macie?
5) email kontaktowy @gmail ... rzeczywiscie pro :D domeny nie takie
drogie sa
6) zdjecie siedziby firmy z istockphoto.com, nawet sie wam nie chcialo
zmieniac nazwy pliku.
7) "wiedza i umiejetnosci ktorych nie znajdziesz w zadnej ksiazce" -
wszystko co macie w planie szkolenia jest dostepne w internecie. za
darmo.

ogolnie: LIPA.

ale moze ja sie nie znam, w koncu nie jestem pro.

whitey

kyo wrote:

> 2) potencjalne zarobki sa grubo przesadzone. moze i osiagalne w
> londynie ale na pewno nie w calej unii europejskiej, jak to
> reklamujecie.

abstrahujac od tematu czy sie "oplaca" czy nie szkolic w tej firmie, czy
to jest dobra firma, czy strona jest zrobiona profesjonalnie, et...

wg mnie zarobki jako kontraktor nie sa przesadzone, co najwyzej jest
kilka niedomowien ;-).

pozdrawiem weekendowo

--
whitey

protra...@googlemail.com

On Mar 27, 1:12 pm, kyo <koori...@gmail.com> wrote:
> [...]

Serdecznie dziękuję za komentarz
Bardzo przydatne uwagi. Zdecydowanie skupimy się referencjach

Nie zgodzę się, z punktem siódmym ale oczywiscie to już kwestia
dłuższe dyskusji
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
Michał

protra...@googlemail.com

Jeszcze jedno krótkie pytanko:
czy masz jakieś uwagi odnośnie forum ?
Czy uważasz, że jest przydatne ?

Pozdrawiam
Michał

kyo

> Serdecznie dziękuję za komentarz

think nuttin' of it

kyo

> Jeszcze jedno krótkie pytanko:
> czy masz jakieś uwagi odnośnie forum ?
> Czy uważasz, że jest przydatne ?

1) malo postow
2) jestem tu kilka lat wiec to co mialem wiedziec juz wiem. ale dla
kogos kto mysli o wyjezdzie moze byc przydatne (jesli bedzie wiecej
postow oczywiscie).

imho inicjatywa raczej lekko spozniona.
ostatnie 2 kwartaly obfitowaly w zwolnienia i ofert pracy znacznie
ubylo. przynajmniej w Midlands i East Anglia, nie wiem jak tam w
Londynie ma sie sytuacja.

mkoval...@gmail.com

"Cygnus" <cyg...@op.pl> wrote in message news:gptspe
$ar5$1...@news.onet.pl...