piątkowo

Trzeci

Konrad Anikiel

Tak głupieje pół miasta tu co dzień
Tak tańcują ziemi coraz bliżej
Tak szaleje półmiasta tu codzień
Zapierdala w dół równi pochyłej

Hants

"Trzeci" <trz...@poczta.pl> wrote in message
news:s24bjmsvu0de.o...@40tude.net...

> http://fishki.net/comment.php?id=49656

Eee - młodość swoje prawa ma :-)

payols...@googlemail.com

> Eee - młodość swoje prawa ma :-)

to prawda :) ale zauwaz ze tu ta mlodosc troszke duzej trwa niz w
polandii :) i co lepsze? 18 letnia mama z wozkiem, czy 30 letnia wolna
angielka z browarem w reku? Czasami mi szkoda ludzi ktorych
mlodziencze szalenstwo konczy sie w wieku 17 lat na niechcianej ciazy
ale z drugiej strony jak to szalenstwo ma wygladac tak jak na
zdjeciach... to sam nie wiem.
Ja bynajmniej swoja mlodosc przezylem w akademiku w krakowie, i nie
chodzilo sie po PUBACH :P co najwyzej do swiniarni lub robilo tzw
korytarzowki i pilo tanie wino... lub piwo z plusa za 1zl i wcale nie
mi z tym zle nie bylo :)

peace
PAYOL

Profesor Nic

On 26 Mar, 12:42, Trzeci <trz...@poczta.pl> wrote:
> http://fishki.net/comment.php?id=49656

Na zdjeciach jest Cardiff (nie zeby w Londynie takie rzeczy sie nie
dzialy! :)) i jest to czesc wiekszego projektu fotograficznego:
http://www.flickr.com/photos/maciejdakowicz/sets/1391696/

Jak dla mnie to co wyprawia Maciek w nocy z aparatem, to jest
ryzykowne safari :)

Psor

Hants

"Profesor Nic" <profe...@googlemail.com> wrote in message

> Jak dla mnie to co wyprawia Maciek w nocy z aparatem, to jest
> ryzykowne safari :)

Ja na tych fotkach nie widze nikogo, kto moglby w artykulowany sposob
powiedziec, ze sobie nie zyczy zdjecia, a juz na pewno nikogo, kto moglby go
dogonic :-)

jareka

"Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message
w momencie robienia fotki :) ale jak juz ochlona i sie zobacza to kto wie co
im do lbow strzeli ...
--
pozdr jareka

Titus_A...@somewhere.in.the.world

Titus_A...@somewhere.in.the.world

In article <Titus_Atomicus-6C2...@news.onet.pl>,
Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:

Ano tak. To samo.

TA

Titus_A...@somewhere.in.the.world

In article <Titus_Atomicus-3FE...@news.onet.pl>,
Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:

> Ano tak. To samo.

Ale przeciez to zdjecia sprzed ponad 2 lat...

TA

Profesor Nic

On 28 Mar, 09:14, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

> Ja na tych fotkach nie widze nikogo, kto moglby w artykulowany sposob
> powiedziec, ze sobie nie zyczy zdjecia, a juz na pewno nikogo, kto moglby go
> dogonic :-)

He he, ale czasem probuja! Zdarzylo mu sie salwowac ucieczka (przyznal
sie na spotkaniu w jednej z londynskich galerii), dlatego na safari
chodzi z plecakiem, a nie torba - szybciej sie biega :)

Psor