Prawo pracy - praca w sobote

Cygnus

Witam,

Pojawi? sie problem z praca w sobote w mojej firmie.
Pracodawca chcialby zebym przyszedl do pracy w dwie soboty pod rzad
i proponuje mi Time off in Lieu za to.
Ze akurat w jedna z sobot, w ktore mamy pracowac wypada bank holiday
nie bardzo mi to pasuje i mam ochote powiedziec nie.
Co innego jakby zaproponowali kase, ale zaslaniajac sie credit crunch
itp mam wrazenie ze chca mnie zrobic w balona.

Ogolnie czy moga mnie wylac jesli odmowie ?

Cygnus

Konrad Anikiel

On 20 Apr, 16:58, Cygnus <cyg...@op.pl> wrote:
> Ogolnie czy moga mnie wylac jesli odmowie ?

Zawsze mogą cię wylać. Ja wiem, że Socjalistyczne Królestwo Wielkiej
Brytanii i Północnej Irlandii sprawia wrażenie Kraju Rad, ale
komunizmu jeszcze nie proklamowano.
Konrad

A. Tennyson

Cygnus <cyg...@op.pl> writes:

> [...]

> Pracodawca chcialby zebym przyszedl do pracy w dwie soboty pod rzad
> i proponuje mi Time off in Lieu za to.

> [...]

W sumie na swoje pytanie odpowiedź juz otrzymałeś. :-)
Patrząc optymistycznie można przytoczyć news:
<1165444295.7...@73g2000cwn.googlegroups.com>,
http://tinyurl.com/lucky-TOIL i powiedzieć:

"Consider yourself lucky that you get concessionary days and time off in
lieu; many others don't"

> [...]

> zaslaniajac sie credit crunch itp mam wrazenie ze chca mnie zrobic
> w balona.

> [...]

Dlaczego zaraz w balona? Sprawdź wewnętrzne regulacje - mam wrażenie,
że jesteś state employee.

'I the heir of all the ages, in the foremost files of time'

Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson