tomtom tmc rds

1 view

Zbyszek Tuznik

Czolem,

Kupilem sobie ostatnio antene tmc do mojego go910 (do tej pory uzywalem
tomtom trafic przez komorke i bylo spoko, dopoki nie zmienilem na
telefonu na motorole :/ - telefon mily, ale za cholere nie chce sie
dogadac z tomtomem, przynajmniej na tyle dlugo, zeby sciagnac
aktualizacje sytuacji na drodze - stad pomysl z tmc) no i zonk... jezdze
sobie juz od dluzszego czasu i jedyne co tomtom potrafi to szukac
stacji, wydawaloby sie, ze kilka razy po 1.5h powinno byc wystarczajaco,
ale gdzie tam... stad pytanie, czy za granica - na kontynencie znaczy -
dziala to rownie zle? Czy tez jest moze jakas magiczna czestotliwosc w
poludniowo-wschodniej Anglii do ktorej latwo sie dostroic manualnie?

Zbyszek

Alojzik

Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:20:46 +0100, Zbyszek Tuznik napisał(a):

> dziala to rownie zle? Czy tez jest moze jakas magiczna czestotliwosc w
> poludniowo-wschodniej Anglii do ktorej latwo sie dostroic manualnie?

Spróbuj ustawić częstotliwość Classic FM.
Ale jeżeli to się zmienia, to możesz mieć problem jak wyjedziesz poza
zasieg.
Sprawdź czy odbierasz to w swoim radio

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???