"Maryska" po drodze z Anglii do Polski lub na odwrót

R2

Witam, czy ktos z grupowicz�w wie gdzie po drodze z Calais do Polski, mozna
kupic zielony specyfik, jak najmniej zbaczajac z kursu? Szukalem w necie ale
nie moge znalezc takich informacji.
Pzdr

TigerStyle

On 11 Dec, 06:03, "R2" <kult...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> kupic zielony specyfik, jak najmniej zbaczajac z kursu? Szukalem w necie ale

Legalnie to w Holandii jedynie. Jak nie przez Holandie to powodzenia
zycze :-)

R2

Wiem, ze w Holandii , w sumie to blisko ale chodzi mi o to , czy w byle wsi
w Holandii mozna kupic? i czy trzeba spalic na miejscu czy mozna na wynos.
Pozdro

Willy Stoeltzli

R2 pisze:
> [...]
> mozna kupic zielony specyfik, jak najmniej zbaczajac z kursu? Szukalem w
> necie ale nie moge znalezc takich informacji.

kiepska prowokacja panie majoże

"! BARÓN ! VVERNER ! VON ! SCHTOLTZENBURG !"

Willy Stoeltzli pisze:
a nie, juz pułkowniku!

R2

"Willy Stoeltzli" <will...@vaduz.fl> wrote