kolejne głupie pytanie

Marynarz

Witam

kolejne z serii moich pytań - jak zamówić linie z BT najpościej ??
Potrzebuje badziewia zeby miec jakis brodband, co ciekawe na stronie bt jak
sie weźmie coś w stylu GETNOW wyswietla sie tabelka w której trzeba wpisać
numer tel (wygląda ze stacjonarnego bo include code area) - skad mam mieć
tel. jak o niego chce aplikowac ??

Alojzik

Ja zamawiałem normalnie na stronie
Wydaje się, że dosyć wyraźnie napisali:
If you have a home phone number you'd like to switch to BT, please enter it
below. Otherwise, please enter your contact number eg mobile.

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

Leszek_UK

Alojzik wrote:

> Ja zamawiałem normalnie na stronie
> Wydaje się, że dosyć wyraźnie napisali:
> If you have a home phone number you'd like to switch to BT, please enter it
> below. Otherwise, please enter your contact number eg mobile.

zadzwon z komory do buira obslugi i zamow telefonicznie. Zakladalem tak
juz 2 razy bez problemow. Podajesz adres i cyka.
Pozdrawiam

cherokee

Marynarz wrote:

> Potrzebuje badziewia zeby miec jakis brodband,

Nie ma w twojej okolicy Virgin?

pozdr

cherokee

Trzeci

Dnia Tue, 31 Mar 2009 21:56:59 +0100, Marynarz napisał(a):

> Witam
[...]
Możesz też sprawdzić tutaj
http://broadbandinternetuk.com/

danj...@googlemail.com

On 1 Kwi, 12:38, cherokee <chero...@sorry.no.email> wrote:
> Nie ma w twojej okolicy Virgin?

jesli chodzi tylko o broadband to ja bym sie nawet nie zastanawial i
bral BT. Nie slyszalem, zeby ktos mial problemy z nimi
Co innego z Virgin, Sky itd

Dan

Alojzik

Dnia Wed, 1 Apr 2009 09:07:50 -0700 (PDT), danj...@googlemail.com
napisał(a):

> jesli chodzi tylko o broadband to ja bym sie nawet nie zastanawial i
> bral BT. Nie slyszalem, zeby ktos mial problemy z nimi
> Co innego z Virgin, Sky itd

ale za cene BT mozesz miec dwa inne ktore srednio beda generowaly mniej
problemow

Marek (UK)

Cześć danj...@googlemail.com
Wed, 1 Apr 2009 09:07:50 -0700 (PDT) w
napisałeś:

> jesli chodzi tylko o broadband to ja bym sie nawet nie zastanawial i
> bral BT. Nie slyszalem, zeby ktos mial problemy z nimi
> Co innego z Virgin, Sky itd

z BT mialem srednio problem 1/rok. ze sky-em jestem dopiero 6 miesiecy i
byl jeden problem z broadbandem, wyleczony telefonicznie przez Help
Centre. jakosc (w wersji podstawowej) porownywalna.
Marek
Jest kilka teorii jak kłócić się z kobietą. Żadna nie działa.

proletaryat

Alojzik napisał(a):

> ale za cene BT mozesz miec dwa inne ktore srednio beda generowaly mniej
> problemow

popieram jest drogi i router ktory standardowo dawali jest ciezko do
konfiguracji
juz lepiej wziasc internet z o2 w promocji chyba 7,5 nawet jesli ma sie
telefon na
karte, virgin dziala ale kiedys musialem cancelowac umowe to zakrawalo to na
kpine prawie pol godziny czekania az ktos odbierze, a pozniej 1h
przelaczania
miedzy 'oddzialami'

marklar

A ja po rocznej przygodzie z bt mam do tej firmy stosunek jak do tp sa.
Szczegolnie jesli chodzi o obsluge klienta i rozwiazywanie problemow

whitey

marklar wrote:

> A ja po rocznej przygodzie z bt mam do tej firmy stosunek jak do tp sa.
> Szczegolnie jesli chodzi o obsluge klienta i rozwiazywanie problemow

potwierdzam bratnia dusza Tepsy. Swoj problem opisywalem kilka miesieczy
temu, zakladali mi linie przez 6 tygodni, szukajac mnie w innym miescie.
Jak zadzwonilem wkurwiony i powiedzialem ze to jakis zart ich uslugi to
mila pani powiedziala ze niestety sa jedynymi dostawcami landline do
mojego domu. Ja na to O RLY?! i napisalem do offcom pismo poczym
zalozylem internet+landline w tiscali. I tak pewnie oni placa BT za
landline ale chociaz nie skasowali mnie £125 jak BT za przelaczenie
linii (dodam ze cala "infrastruktura", tzn kabel ze slupa do domu juz byl).
Przy okazji dowiedzialem sie ze BT wydzielila oddzielna firme do
"fizycznych" prac jak np sprawdzanie kabelkow i podlaczanie linii stad
podobno ten balagan i szukanie mnie w innym miescie. ehhh.

--
whitey

Alojzik

Dnia Thu, 02 Apr 2009 09:59:30 +0100, whitey napisał(a):

> [...]
> landline ale chociaz nie skasowali mnie £125 jak BT za przelaczenie
> linii (dodam ze cala "infrastruktura", tzn kabel ze slupa do domu juz byl).

więc BT zapewne nie skasowałaby tych 125 - co jest dosyć wyraźnie napisane.

> Przy okazji dowiedzialem sie ze BT wydzielila oddzielna firme do
> "fizycznych" prac jak np sprawdzanie kabelkow i podlaczanie linii stad
> podobno ten balagan i szukanie mnie w innym miescie. ehhh.

nie tyle wydzieliła, co została do tego zmuszona przez Ofcom, po to
własnie, aby inni operatorzy mieli dokładnie takie same warunki. Każdy
operator teraz, włacznie z BT jest klientem BT Open reach na takich samych
(teoretycznie) warunkach. To samo będzie w Polsce.

whitey

Alojzik wrote:

> więc BT zapewne nie skasowałaby tych 125 - co jest dosyć wyraźnie napisane.

bujalem sie z nimi dobre 2 dni tlumaczac ze mam gniazdko w domu, ze jest
podpiete do slupa, ze poprzednio byl telefon itp.... powidzieli
dokladnie ze poprzednik "odlaczyl" telefon bt z podanej lokalizacji i
dlatego musza £125 skasowac i nic nie da rady z tym zrobic (przez
"odlaczyl" chyba rozumieja rozwiazanie umowy). dodam ze nie chcialem
zakladac nowego tylko przeniesc stary numer z poprzedniego adresu.
glupi bylem ze podczas czwartej wizyty w Peterborough montera wreszcie
wydusilem z niego ze jest tam wlasnie, pewnie do teraz by sie tam bujali
co tydzien, mowiac mi ze technik byl ale nikogo nie zastal w domu.
szkoda tylko CO2 wyemitowanego w atmosfere ;-). apropos "zielonosci" bt
to do tej pory (od roku) przysyla mi rachunek na -£5.28 regularnie. kretyni.

> [...]
> operator teraz, włacznie z BT jest klientem BT Open reach na takich samych
> (teoretycznie) warunkach. To samo będzie w Polsce.

byc moze ze bedzie normalniej. pozyjemy zobaczymy.

whitey

Marynarz

Użytkownik "Marynarz" <sala...@interia.pl> napisał w wiadomości

No nic wpisałem komurke do tego formularza, na mailu wiadomosc ze zgłoszenie
przyjęto, narazie zero odzewu, zamowilem tylko linie narazie a nad netem
pomysle bo faktycznie w bt kupe kasy to dziadostwo kosztuje.

Marynarz

Użytkownik "Marynarz" <sala...@interia.pl> napisał w wiadomości

O co chodzi w orange z tym "
a.. no BT line rental to pay (save up to ?11 a month) ??

Znaczy sie ze oni mi przejmia rachunek za linie czy jak ??

cherokee

Marynarz wrote:

> Znaczy sie ze oni mi przejmia rachunek za linie czy jak ??

Nie wiem jak orange,byc moze mobilny, ale do broadbandu z Virgina nie
potrzebujesz linii BT.

pozdr

cherokee

Alojzik

Dnia Thu, 02 Apr 2009 20:33:49 +0100, cherokee napisał(a):

> Nie wiem jak orange,byc moze mobilny, ale do broadbandu z Virgina nie
> potrzebujesz linii BT.

A to już zalezy. Jeżeli na ulicy jest kablówka i jest ona odpowiednio
nowoczesna - to nie.
W innych przypadkach - tak.
Np. na mojej obecnej ulicy JEST kablówka Virgina ale net od nich musiałbym
mieć po DSL, dlatego mam własni BE, bo skoro musze płacić BT, to już wolę
BE niż Virgin

Marynarz

Użytkownik "Alojzik" <no...@here.com> napisał w wiadomości

> [...]
> mieć po DSL, dlatego mam własni BE, bo skoro musze płacić BT, to już wolę

Nie juz zdecydowałem wezme z o2 maja naprawde niezla oferte. Po dwa nie
wierze w bezprzewodowe nety jak mam placic 5 funtow mniej za cos co nie
dziala zawsze to dla mnie jest to bez sensu. Moj kolega ma chyba wlasnie ta
opcje z o2 8mb i film potrafi sie i w 10 min ściągnąć.

Alojzik

Dnia Thu, 2 Apr 2009 20:58:35 +0100, Marynarz napisał(a):

> [...]
> dziala zawsze to dla mnie jest to bez sensu. Moj kolega ma chyba wlasnie ta
> opcje z o2 8mb i film potrafi sie i w 10 min ściągnąć.

heh.. czyli własnie weźmiesz BE - firma została wykupiona przez O2 jakiś
czas temu, ale wciąż działa pod własną marką.
Pod obydwoma markami ma nieco różne oferty.
Jako BE ma za 17 funtów do 24 mbit z jednym stałym IP i co ważne - bez
cyrografu. Okres wypowiedzenia to jeden miesiąc.
Realna szybkość zalezy od odległości od centrali.

Bronek Kozicki

whitey wrote:
> mojego domu. Ja na to O RLY?! i napisalem do offcom pismo poczym
> zalozylem internet+landline w tiscali.

niewiele lepiej. Tu masz listę providerow
http://www.thinkbroadband.com/isps.html Warto poczytać też tutaj
http://www.samknows.com/broadband/

B.

--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

pmlb

> [...]
> rozumieja rozwiazanie umowy). dodam ze nie chcialem zakladac nowego tylko
> przeniesc stary numer z poprzedniego adresu.

Jesli byl nadal sygnal w gnazdku to BT by nie skasowalo 125 funtow. Jesli
nie ma syglanu lub linia nie czynna od 2 lat to skasuja. Pisze to na ich
stronie.
Ale jak ktos jest docielliwyu i lubi znizki to znalazl by rowniez
informacjie, ze mozna sie powolac na "promocje" zalaczona do noty nr taki a
taki i miec linie za ... 25 funtow:)))
Jak ktos chetny i ma problem z tym, ze BT chce skasowac 125 funtow za linie
niech da znac to opisze jak tego uniknac:)
Jesli ktos ma niskie dochody lub skrajnie niskie (np. jest na zasilkach,
rencie, itp) tez moge napisac jak miec telefonw BT i plcic za abonament 4
funty miesiecznie:)

pmlb

> [...]
> przyjęto, narazie zero odzewu, zamowilem tylko linie narazie a nad netem
> pomysle bo faktycznie w bt kupe kasy to dziadostwo kosztuje.

Tu masz najwieksze komedium wiedzy na temat broadbanda w UK:
http://www.dslzoneuk.net/adslmax_explained.php

Jesli bylo to sorka.
Tam masz wszystko: ranking, mozliwosc sprawdzenia czy jestes w zasiegu kabla
VM co mozesz dosca przez telefon (dostep LLU czyli broadband do 24 mb/s)
itp.
Jedym zdaniem kopalnia wiedzy na temat broadband w UK