European breakdown cover

qqq666

Którą firmę polecicie coby nie zostać w szczerym polu w razie awarii gdzieś
w Europie? Najbardziej zależy mi aby w razie awarii i niemożności usunięcia
usterki na drodze podrzucić autko do domu lub miejsca przeznaczenia podróży.

Czytam sobie policy booklet z More Than
(https://www.morethan.com/Process/Documents/bdpolsum.pdf) i niby zaholują
mnie do domu lub miejsca przeznaczenia (European assistance section 4) czyli
git ; ale gdy wypełniam aplikację do kupna to:
1) roadside assistance+recovery+euro assist za 76f jest "If your car can't
be repaired on the roadside, we'll take your car home, or to a garage or to
your destination"
2) roadside assistance+recovery+homecall+euro assist (101f) jest juz tylko
"If your car can't be repaired at your home or on the roadside, we'll take
your car and all passengers to the nearest garage"

Czyli w pkt. 2gim (a droższym) mam dużo gorsze warunki bo doholują autko
tylko do najbliższego garażu a nie do miejsca przeznaczenia lub domu.

jareka

"qqq666" <qqq...@poczta.onet.pl> wrote in message
Nie bo homecall dziala rowniez "w obrebie" 1 mili od m-sca zamieszkania
czyli upraszczajac masz awarie po domem to przyjada i tylko tym sie roznia
od nie homecall - na str 4 masz fajna tabelke
http://tnij.com/V66CU
a sprawdzales innych?
http://tnij.com/iRlrm
--
pozdr jareka

proletaryat

punkt 2
dodali pasazerow

qqq666

> a sprawdzales innych?
> http://tnij.com/iRlrm

chyba jednak morethan jest dobre dla mnie - po przewertowaniu policy wording
w section4 wyraźnie jest napisane o holowaniu do miejsca przeznaczenia a to
w sumie najważniejszy punkt; i kosztuje tylko 68.93f (Roadside Assistance,
Recovery & Euro Assist) dla mojego autka.