internet prepaid w uk

1 view

Titus_A...@somewhere.in.the.world

Witam,
Czy obecnie jest dostepny jakis internet w prepaidzie (taki jak polskim
Playu lub chocby Simdata).
Pozdrav
TA

bulba

<Titus_A...@somewhere.in.the.world> wrote in message

> Witam,
> Czy obecnie jest dostepny jakis internet w prepaidzie (taki jak polskim
> Playu lub chocby Simdata).

ja wczoraj kupilem modem w Three za L30; zarejestrowalem karte i dostalem
L10 do wymiany na pakiety i mam 1GB do wykorzystania w ciagu miesiaca; przy
okazji modem zostal pozbawiony przeze mnie smoka i bede szukal w polsce
jakiejs dobrej oferty na 2-tyg. pobyt.

a teraz sruuuuu, w strone dover; kruca bomba malo casu....

Titus_A...@somewhere.in.the.world

In article <gr1p3p$in1$1...@inews.gazeta.pl>, "bulba" <sr...@tata.com>
wrote:

> [...]
> L10 do wymiany na pakiety i mam 1GB do wykorzystania w ciagu miesiaca; przy
> okazji modem zostal pozbawiony przeze mnie smoka

Ale sama karte mozna kupic? Modem juz mam.

TA

Klaudiusz "gALL"

> Ale sama karte mozna kupic? Modem juz mam.

Mozna, na jE-baju chodza po jakies 2 funty.

Pozdrawiam
Klaudiusz

"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info