sklepy na promach Norfolkline

Alojzik

Jest coś na kształt wolnocłówki? Tzn. wiem że to nie są wolnocłowe, ale czy
można zrobić zakupy taniej niż np. w sklepie w UK.
Jedyny prom jaki znam, to niestety zbankrutowany Speedferries który miał
sklep w porcie Bolougne, na promie nic nie było.
--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

Zbyszek Tuznik

Alojzik wrote:
> Jest coś na kształt wolnocłówki? Tzn. wiem że to nie są wolnocłowe, ale czy
> można zrobić zakupy taniej niż np. w sklepie w UK.

"Na ksztalt" jest to dobre okreslenie, no ale jest, troche alkoholu,
troche papierosow i troche kosmetykow, niektore rzeczy byly tansze, ale
nie jakos super rewelacyjnie (a i to wtedy kiedy, £ byl wyraznie
mocniejszy od euro)/

pozdrowionka

Zbyszek

Alojzik

Dnia Mon, 20 Apr 2009 23:48:22 +0100, Zbyszek Tuznik napisał(a):

> "Na ksztalt" jest to dobre okreslenie, no ale jest, troche alkoholu,

Przecież prawdziwa wolnocłówka jest zabroniona w UE, to jak ma być
inaczej..
Czyli cała turystyka alkoholowa do Francji od czasu zmiany kursów psu na
budę?

tomekp

Alojzik pisze:

> [...]
> Jedyny prom jaki znam, to niestety zbankrutowany Speedferries który miał
> sklep w porcie Bolougne, na promie nic nie było.

Jest sklep i mozna kupic papierosy czy alkohol duzo taniej niz niz normalnie

bulba

"Alojzik" <no...@here.com> wrote in message

> Przecież prawdziwa wolnocłówka jest zabroniona w UE, to jak ma być
> inaczej..
> Czyli cała turystyka alkoholowa do Francji od czasu zmiany kursów psu na
> budę?

no wino wciaz jest we francji 2-3x tansze

chrupek

Użytkownik "Alojzik" <no...@here.com> napisał w wiadomości

w poniedzialek kupowalem 12 spetfire za 9 funtow i wino czerwone
californijskie 6 szt za 11 fuli