trasa Lodz - Dover

Cygnus

Witam,

Dawno nie jechalem wiec warto spytac.
Jakies wykopki po drodze lub inne niespodzianki, na ktore trzeba zwrocic
uwage przy planowaniu podrozy ?

Hovat -chyba jechales nie dawno ?

Cygnus

blue_echo

mnie do tej pory (od swiat w grudniu) kregoslup napierdziela od
odcinka olesnica > legnica... az mnie na fizjo skierowali a mam kurna
dopiero 29 lat :)

Michal

xiv

> mnie do tej pory (od swiat w grudniu) kregoslup napierdziela od
> odcinka olesnica > legnica... az mnie na fizjo skierowali a mam kurna
> dopiero 29 lat :)

trzeba bylo zwolnic :)

--
xiv

Zbyszek Tuznik

blue_echo wrote:
> mnie do tej pory (od swiat w grudniu) kregoslup napierdziela od
> odcinka olesnica > legnica...

Niezle... ale nie po trasie, o ktora pytano, chociaz jak kto sie uprze...

Zbyszek

qqq666

"Cygnus" <cyg...@op.pl> wrote in message news:gqq8an$gf$1...@news.onet.pl...

> Witam,
>
> Dawno nie jechalem wiec warto spytac.
> Jakies wykopki po drodze lub inne niespodzianki, na ktore trzeba zwrocic
> uwage przy planowaniu podrozy ?

Kiedy uderzasz bo tez sie wybieram 9go?

Cygnus

qqq666 wrote on 30/03/09 15:47:

z Lodzi wyjezdzam 5-go

Cygnus

hovat

Uzytkownik "Cygnus" <cyg...@op.pl> napisal w wiadomosci

Cygnus wlasnie wrócilem dzis rano, ogólnie spoko , autostrada wielkopolska z
3 bramkami po 11 zl pózniej 100km do swiecka trasa pozal sie boze gdzie tir
za tirem i to samo z przeciwka, a na poboczach same kur..y i kukulki wiec
przygotuj sie ze moze to byc monotonny i dosc dlugi odcinek. Od swiecka
poprostu lecisz sobe juz , bedzie kilkarazy zwezenie bo wiosna i szwaby
ostro ruszyli do budowy i remontu dróg, holandia krótko i szybko tak samo
jak belgia, a o francij nie wspominam

szerokosci zycze Hovat