OT: deja vu czyli premier Polski na wiecu w stoczni gdanskiej

marek

przepraszam za OT, ale gdy przeczytalem, to... ogarnela mnie jakas taka
jasnosc pomroczna, no jakby poznego tow. Gierka cytowali! :)))
oczywiscie onet lubuje sie w takiej zlosliwej oprawie, ale sam wczorajszy
wiec poparcia aktywu robotniczego dla rzadu, oraz cytaty premiera tego rzadu
sa jak najbardziej faktyczne.

marek

"Trwa walka, która chce uniemozliwić nam przeprowadzenie zmian. Ale z drogi
naprawy [kraju] nie cofniemy się w żadnym wypadku" - powiedział premier
Jarosław Kaczyński podczas wiecu poparcia dla rządu na terenie Stoczni
Gdańskiej.
"Zwyciężymy z całą pewnością, ale trzeba nam nabrać sił, nabrać wiary (...)
właśnie w tym szczególnym miejscu, gdzie poczęła się historia wolności,
historia walki o wolność w Polsce i na świecie" - powiedział.
"Wiara jest naszą jedyną siłą" - mówił premier."My nie mamy za sobą wielkich
pieniędzy, wielkich telewizji, potężnych instytucji - mamy wiarę i
przekonanie o naszej racji" - oświadczył.
Właśnie w tą wiarę - mówił dalej - uderzono i to jest "mocny cios".
Zapewnił, że ze sprawy wyciągnięto wniosek.
"Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji. Chciałbym
przyrzec, że nigdy więcej z takimi ludźmi nie będziemy już rozmawiać" -
powiedział premier.
"Byli tacy, którzy w postkomunizmie czuli się jak ryby w wodzie. Ten system
był dla nich wygodny" - podkreślił.
Odpowiedział mu okrzyk zebranych "Precz z komuną!".
"Precz z komuną, a przede wszystkim precz z postkomuną, z tymi wszystkimi,
którzy podtrzymują system wysysający polskie siły" - powiedział J.
Kaczyński, wchodząc w dialog z zebranymi na terenie Stoczni Gdańskiej.
Kaczyński podkreślił, że te siły uniemożliwiają odniesienie przez Polskę
sukcesu, także w wymiarze pojedynczego człowieka - w wymiarze pracy czy
mieszkania dla każdego. Dodał, że Polska może wybić się na pozycję, która
się Polsce należy - wielkiego silnego europejskiego narodu.
"Uczynić to będziemy mogli wtedy, gdy będzie kontynuowany proces naprawy
polskiego państwa" - powiedział Kaczyński. Jest to zaś złe dla tych, co
czują się w postkomuniźmie jak "ryby w wodzie", dla tych co "system szarych
sieci" zwalniał od odpowiedzialności za wszystko co robili po 89 roku,
pozwalał się im bogacić w sposób nieuczciwi przejmować majątek państwowy.
Kaczyński zadeklarował, że jego ugrupowanie nie chce prowadzić walk i nie
jest "partią wojny", ale partią "spokojnych, ale konsekwentnych zmian,
przebudowy i naprawy". Zapewnił, że PiS "w żadnym wypadku nie cofnie się z
drogi naprawy".
"Nie cofniemy się, nawet gdyby w różnych telewizjach i radiach mówiono o
nas - choć wydaje się to już niemożliwe - jeszcze gorzej niż teraz. Nie
cofniemy się, jeśli będzie się zbierało na ulicach otumanionych ludzi, by
przeciw nam występowali, (...) występując przede wszystkim przeciw Polsce" -
oświadczył premier na wiecu w Stoczni Gdańskiej.
J. Kaczyński ocenił, że "to wszystko co dziś widzimy", spowodowane zostało
"strachem przed prawdę i przed zmianami, które mają nastąpić w najbliższych
miesiącach, m.in. zmianą na stanowisku szefa Narodowego Banku Polskiego.
Jak powiedział, spędził w Stoczni Gdańskiej kilka może najważniejszych
tygodni swojego życia i pamięta, "kto był wtedy po której stronie".
"My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO" - oświadczył
premier. Wezwał do "opamiętania i pracy dla Polski".
"Wierzę, że zwyciężymy, zwyciężymy w tym parlamencie, a jeśli trzeba,
zwyciężymy w wyborach" - oświadczył premier.
W manifestacji uczestniczyli m. in. związkowcy ze Stoczni Gdańskiej oraz
politycy i sympatycy Prawa i Sprawiedliwości z całej Polski. Są wśód nich
m.in. Anna Walentynowicz i ks. prałat Henryk Jankowski.

ac3

lada chwila bedzie trzeba w PL chodzic na pochody 1 majowe jak to bylo
kiedys :)

Wit Cha

ac3 wrote:

> lada chwila bedzie trzeba w PL chodzic na pochody 1 majowe jak to bylo
> kiedys :)

Na 3 majowe już raczej...

--
Pozdrowienia

Michał Kubicki

marek napisał(a):

> przepraszam za OT, ale gdy przeczytalem, to... ogarnela mnie jakas taka
> jasnosc pomroczna, no jakby poznego tow. Gierka cytowali!

Kiedyś był rząd na uchodźctwie. Teraz naród. Myślę, że dobrze
kombinujesz. Kurduple sobie budują taki PRL bis, tylko pewnie inaczej to
nazywają. Mowa o ciepłych kapciach i posadkach dla swoich towarzyszy.
Opozycja to menty, a z takimi rozmawiać nie będą.

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> Kurduple sobie budują taki PRL bis

nie wiesz zupelnie biedny czlowieku o czym mowisz :(

fakty sa porazajaco przejrzyste a Polska znajduje sie dokladne na goracym
styku gdzie zderzaja sie wpływy 3-ch najpotezniejszych sil tego swiata:
Niemiec ("polska kolonia z tania sila robocza"), Rosji ("odzyskac dawnego
satelite") i USA (tarcza antyrakietowa)

to jest Rollercoaster gdzie nawet najwiekszemu twardzielowi ciezko jest
utrzymac ster w lapach!

tu w Polsce tak naprawde rzadza potezne sily z zewnatrz a reszta miala byc
FASADA dla naiwnych!

az tu nagle owa fasada zostala potraktowana przez Narod na powaznie!

--
Sheer

Sheer

marek wrote:
> "My jesteśmy tu gdzie wtedy, oni tam, gdzie stało ZOMO"

a co? cos sie nie zgadza?

100% PRAWDA!

a "prawda w oczy kole"

--
Sheer

ac3

Sheer co ci jest ?

Sheer

ac3 wrote:
> Sheer co ci jest ?

a to, ze nie jestem polanalfebeta/cwiercinteligentem i dobrze znam
historie - zwlaszcza ta najnowsza

aha, i jeszcze jestem odporny na pranie mozgowia gdyz umiem myslec i
rozumowac dosc niezaleznie :P

to tyle - bez falszywej skromnosci

--
Sheer

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):
Tylko, że ja nie o rzekomych wpływach tajemniczych sił, a o stylu
sprawowania władzy. Mówiło się, że Miller był arogancki. Tak mawiali
zazwyczaj Ci, którym brakło sił intelektualnych żeby się z nim zmierzyć.
Więc cyniczne wypowiedzi, których nie mogli pojąć, traktowali jako
arogancję. A co do prawdziwej arogancji, to w ostatnich dniach mieliśmy
jej aż zanadto. Tym razem prawdziwej arogancji i chamstwa w wydaniu PiS.
No bo jak nazwać porównanie opozycji do ZOMO, a przeciwników rządu do
tumanów?

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> No bo jak nazwać porównanie opozycji do ZOMO

bo takie SLD czy inni byli prominenci PZPR upakowani w innych partiach to
nie jest ZADNA NORMALNA OPOZYCJA!

ci ludzie pwonni byli byc 10 lat temu *zdelegalizowani*

tak jak to bylo m.in. na Czechach!

w III RP nie bylo ustawy dekomunizacyjnej jak w Niemczech, Czechach czy
Estonii!

wiec SB w prawie nie zmienionym stanie caly czas nieprzerwanie jako "panstwo
w panstwie" jako nietyklani sprawowali sobie tutaj *wlasciwa* wladze

--
Sheer

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):

Wspaniała ilustracja problemu jaki ma "prawica" w Polsce. Zamiast
budować przyszłość, grzebią w historii. Zamiast przeciwników widzą wrogów.
Prawda jest taka, że rozliczenie prawdziwych przestępców z minionej
epoki nie wystarcza, bo zostaje reszta z którą nie umieją sobie poradzić
na forum. Zamiast merytorycznej dyskusji inwektywy. Zadaniem rządu
powinno być budowanie warunków w których mój portfel będzie się robił
grubszy. Czy "powieszenie" komuchów sprawi, że będę bogatszy? Nie, bo ta
cała dekomunizacja będzie trwać i kosztować. Jak by się okazało, że
manager w mojej firmie, tropi komuchów, zamiast przyczyniać się do
rozwoju firmy, zarobiłby kopa w dupę. Dokładnie tam, gdzie mam to, czy
mój pracownik był w PZPR czy nie.

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> Zamiast budować przyszłość, grzebią w historii.

historia to pamiec
a pamiec to *rozum*
a bez rozumu nie bedziesz bogatszy
bedziesz ciagle *kolowany* jak ostatni glupek!!!
przez tych co maja i pamiec i rozum
przez np. Zydow, ktorych bardzo szanuje za to m.in. iz tak pielegnuja swoja
i historie i kulture i *religie* - i dzieki temu wlasnie ten
narod "wybrany" pomimo braku specjalnej goscinnosci (delikatnie mowiac) dla
niego na calym swiecie zdolal i przetrwac przez tysiaclecie i zdobyc
ogromne wplywy...
--
Sheer

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> Mówiło się, że Miller był arogancki. Tak mawiali
> zazwyczaj Ci, którym brakło sił intelektualnych żeby się z nim zmierzyć.

prawda jest taka, ze obecny i prezydent (profesor prawa) i premier (dr
prawa) NOKAUTUJA intelektualnie swoich przeciwnikow jak
prezydent po zawodowce
prezydent o.m.c "magister" na krzywych obcasach
miler po technikum elektrycznym (bodajze)
czy cala plejada "wybitnych" "intelektualistow" ktorych jedym szkoleniem
bylo ukonczenie szkoly ideologocznej PZPR lub tez KPZR :P

--
Sheer

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):

Chyba nie muszę Ci mówić, że z całego posta, zostawiłeś kawałek o
historii? Ja nie twierdzę, że należy zapomnieć o przeszłości. Twierdzę,
że więcej uwagi trzeba poświęcić przyszłości, a w przypadku naszego
kraju ekonomii. A co do błędów merytorycznych: pamięć nie oznacza
automatycznie rozumu/zdolności do logicznego myślenie, więc dalsza
implikacja jest pozbawiona podstaw. Nasz rząd też tego nie rozumie.

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):

Widać to szczególnie w sytuacjach kiedy jeden z naszych obecnych wodzów
ledwo z kartki czyta, a drugi z trudem formułuje zdanie. Jak widać
wykształcenie nie zawsze jest wyznacznikiem intelektu. Co do Prezydenta,
to ten wątpliwy magister robił jednak lepsze wrażenie. Przynajmniej
czytać umiał.

Sheer

Wit Cha wrote:

> Na 3 majowe już raczej...

obawiam sie, ze to zbyt zaawansowana aluzja, biedny ac3 nie zrozumie, nie
uwidzi biedaczysko roznicy pomiedzy 1-szego maja a 3-ciego maja...

--
Sheer

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> [...]
> wykształcenie nie zawsze jest wyznacznikiem intelektu. Co do Prezydenta,
> to ten wątpliwy magister robił jednak lepsze wrażenie. Przynajmniej

chyba kpisz!
J.Kaczynski formuluje bardzo ostre/ciete i *spontaniczne* wypowiedzi, bez
kartki i przygotowania

widac, ze wie czego chce i ze ma koncepcje

i nie ucieka po drabinie przed dziennikarzami jak ow o.m.c. "magister"

olek byl marionetka i sie zbytnio nie udzielal
robil unki
mial byc "piekny" i "malowany"
nie musial zbyt duzo myslec bo inni mysleli za niego i mu dawali intstrukcje
a w zamian dali mu sie oblowic

wstawienie sie za Sobotka

sprzedanie obywatelowi Kwas...kiemu przez prezydenta Kwas...go budynku w
Stolicy po groszowej cenie

te dworki i palace co sie ostaly po prezydenturze, ach!

--
Sheer

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> Twierdzę, że więcej uwagi trzeba poświęcić przyszłości, a w przypadku
> naszego kraju ekonomii.

o jakiej ekonomii mozna mowic w kolonializmie na terenie podbitym?
ekonomii wyzysku?

> pamięć nie oznacza automatycznie rozumu/zdolności do logicznego myślenie

pamiec nie jest warunkiem wystarczajacym acz KONIECZNYM !!!

i logika tez nie jest warunkiem wystarczajacym

matematycy ci wytlumacza, ze sama logika w zyciu sie nie sprawdza

juz austriacki logik i matematyk w latach '30 Kurt Goedel udowodnil, iz w
samej matematyce logika nie wystarcza...

wiec nie epatuj

bo z tych powyzszych 2 rzeczy pamiec jest wazniejsza niz logika

--
Sheer

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):

> o jakiej ekonomii mozna mowic w kolonializmie na terenie podbitym?
> ekonomii wyzysku?

Bez komentarza.

> [...]
>
> juz austriacki logik i matematyk w latach '30 Kurt Goedel udowodnil, iz w
> samej matematyce logika nie wystarcza...

Czyli starasz się powtórzyć to co już napisałem?

> wiec nie epatuj

Czym?

> bo z tych powyzszych 2 rzeczy pamiec jest wazniejsza niz logika

To chyba jakiś skrót myślowy? Pamięć, bez możliwości uporządkowanego
przetwarzania jest bezużyteczna.

Michał Kubicki

Sheer napisał(a):

> chyba kpisz!
> J.Kaczynski formuluje bardzo ostre/ciete i *spontaniczne* wypowiedzi, bez
> kartki i przygotowania

Nie zauważyłem. Za to dokładnie słyszałem jak Lech witał papieża.
Żenada. Dobrze, że reklamówkę z Peku zostawił w domku.

> [...]
> mial byc "piekny" i "malowany"
> nie musial zbyt duzo myslec bo inni mysleli za niego i mu dawali intstrukcje

Proponuję Ci dowiedzieć się na czym polega funkcja prezydenta, Twoja
wizja prezydentury Kwaśniewskiego ma niewiele wspólnego z rzeczywistością.

> sprzedanie obywatelowi Kwas...kiemu przez prezydenta Kwas...go budynku w
> Stolicy po groszowej cenie
>
> te dworki i palace co sie ostaly po prezydenturze, ach!

A Ty z tych co wierzą w uczciwość polityków? Współczuję. Poczytaj o
interesach Porozumienia Centrum.

Sheer

Michał Kubicki wrote:

> Bez komentarza.

wlasnie!

> Czyli starasz się powtórzyć to co już napisałem?

bredzisz?

> Czym?

zgadnij

> To chyba jakiś skrót myślowy? Pamięć, bez możliwości uporządkowanego
> przetwarzania jest bezużyteczna.

ale porzadek tez sie bierze z pamieci!
logiczne reguly tez sie biora z pamieci
algorytm tez jest zapisany w pamieci
(jest pamiec programu i pamiec danych - tak ucza w szkolach, pamietam!)

"pamiec" to software, a sam CPU jest duzo tanszy niz dobre rozbudowane
oprogramowanie - kapujesz juz?

--
Sheer

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> A Ty z tych co wierzą w uczciwość polityków? Współczuję. Poczytaj o
> interesach Porozumienia Centrum.

widze ze kolega nie jest tu prywatnie :P

EOT

--
Sheer

ac3

Uzytkownik "Sheer" <sheer__kh...@vp.pl> napisal w wiadomosci

Nie chce Cie atakowac ale przy czytaniu twojej batali o PiS z Michalem to
naprawde az chce sie powiedziec ....
Dla uscislenia powiedzmy bardzo delikatnie nie jestem zwolennikiem tego
rzadu , ale nie bede tego rostrzasal na tym forum ....
I druga uwaga dla uscislenia nie mysle o sobie jako o cwiercinteligecie
piszac o pochodach 1 majowych .
Pochody 1 majowe byly tym miejscem wlasnie gdzie najlepiej bylo widac
oddawanie uwielbienia dla wladzy nie koniecznie kochanej .....

Pozdrawiam AC3

KonradK

Sheer wrote:

Z ukladu zapewne.

--
regards,
mailto: konr...@aol.com

Zbyszek Tuznik

ac3 napisał(a):

> I druga uwaga dla uscislenia nie mysle o sobie jako o cwiercinteligecie
> piszac o pochodach 1 majowych .

Andrzeju, przy wszystkich dzielacych nas roznicach mysle, ze
niepotrzebnie sie starasz wyjasnic Sheerowi swoja postawe. Daremny trud.
Umsysl Sheera zdaje sie dzialac na zasadzie chaotycznych skojarzen -
typu wspomniales pochody 1 majowe (mniejsza o to w jakim kontekscie)
jestes komuchem, wspomniales - jak Michal - o aferach, w ktore
zamieszane bylo kierownictwo Porozumienia Centrum (czyli obecny oboz
rzadzacy) jestes esbekiem.
Niewatpliwie Sheer posiada spojny obraz otaczajacego go swiata.
Sily ciemnosci kryja sie za kazdym rogiem, Rosjanie, bo chca nas podbic
znowu - Bog wie po co, ale antyrosyjskosc sprawdza sie dobrze w obecnej
PL (przy czym przyznaje ma to uwarunkowania nie tylko historyczne) -
Niemcy chca wyzyskac nasza tania sile robocza - Ja uwazam, ze to dobrze,
ze nasza tania sila robocza (a tania jest glownie dlatego, ze nie ma na
nia popytu) ma co robic i moze zdobywac kwalifikacje i nie musi np. zyc
z zasilkow, czy emigrowac, ale niekazdy musi moj poglad podzielac.
A USA koniecznie musi ulokowac u nas instalacje antyrakietowe - zgroza.
Po jasnej stronie oczywiscie z przyjemnoscia zauwazam, w wywodach
Sheera, brak uwag na temat interesow Izraela.

A za oknem sloneczko, chodz dzien mrozny dosc.

Zbyszek

Michał Kubicki

Podsumowując. Rząd mamy wspaniały, a ja nie wiem co piszę. Bredzę jak to
ująłeś. Nie rozumiesz argumentów więc to ja jestem głupi. Modna ostatnio
nowomowa polityczna. Jeśli dobór słów w postach Ci nie odpowiada, skocz
na budowę. Kurew Ci nie zabraknie. Siła Polski w pamięci, a wzorem
Izrael. Ojczyzna jest pod okupacją, więc ekonomia to nie temat dla
rządu. No ale jak to ujmujecie z premierem, jestem zbyt otumaniony, żeby
to pojąć.

EOT,

Marek

Cześć Michał Kubicki
Wed, 04 Oct 2006 10:27:15 +0100 napisałeś:

> Podsumowując.
[...]

> No ale jak to ujmujecie z premierem, jestem zbyt otumaniony, żeby
> to pojąć.

przyznam, ze ja tez. czyli obaj jestesmy z 'ukladu'.
nie ma wiec dla nas miejsca w kraju :(
Marek
Pilot: "...Tower, please call me a fuel truck."
Tower: "Roger. You are a fuel truck."

Sheer

Zbyszek Tuznik wrote:
> Andrzeju, przy wszystkich dzielacych nas roznicach mysle, ze
> niepotrzebnie sie starasz wyjasnic Sheerowi swoja postawe. Daremny trud.

przepraszam ale to nie ja zaczynam tutaj na tej grupie watki polityczne

> Umsysl Sheera zdaje sie dzialac na zasadzie chaotycznych skojarzen -
> typu wspomniales pochody 1 majowe (mniejsza o to w jakim kontekscie)
> jestes komuchem,

to ty masz zbyt luzne skojarzenia gdyz wykrzywiasz kompletnie sens moich
wypowiedzi

> wspomniales - jak Michal - o aferach, w ktore
> zamieszane bylo kierownictwo Porozumienia Centrum (czyli obecny oboz
> rzadzacy) jestes esbekiem.

chodzi o te "afery" jakos tam zwiazane z Peru
o te "rewelacje" niejakiego Perejro (czy jak mu tam bylo) wyemitowane przez
TVP Czarzastego/Kwiatkowskiego?

> Sily ciemnosci kryja sie za kazdym rogiem,

nie tyle ciemnosci co zwyczajnie kazdy *egoistycznie* pilnuje *swojego*
interesu!
i bedzie o niego walczyl wszelkimi srodkami!
i ani po Rosji ani po Niemcach ani nawet po Francji nie ma sie co spodziewac
zbyt daleko posunietego ALTRUIZMU i uszczesliwiania Polski "na sile"

> Rosjanie, bo chca nas podbic znowu - Bog wie po co,
> ale antyrosyjskosc sprawdza sie dobrze w obecnej PL
> (przy czym przyznaje ma to uwarunkowania nie tylko historyczne) -

nie jestem wcale zadnym rusofobem - bardzo sobie cenie wspaniala kulture
rosyjska, jestem swiadom wybitnych osiagniec rosyjskiej nauki,
co wiecej - znam osobiscie paru Rosjan i nie moge oprzec sie wrazeniu, iz
przecietni Rosjanie sa bardzo wartosciowymi ludzmi - czesto znacznie
wartosciowszymi niz przecietni Polacy

jednak Putin teraz dazy do odbudowy dawnego znaczenia Rosji, konsoliduje
panstwo i... zauwaza, ze podobna kosolidacja nastepuje teraz w Polsce!

> Niemcy chca wyzyskac nasza tania sile robocza - Ja uwazam, ze to dobrze

tylko, ze "Wypedzeni" nie sa zainteresowani aby Polska osiagnela wspanialy
rozwoj oparty na wysokich technologiach - jak Irlandia

> A USA koniecznie musi ulokowac u nas instalacje antyrakietowe - zgroza.

alez ja wspomnialem tutaj o USA jako o waznej sile - ale Z ULGA!
uwazam, ze to dobrze, iz USA chca tutaj zaznaczyc swoja obecnosc gdyz jest
to JEDYNA godna sila rownowazaca mocarstwowe apetyty Niemiec czy Rosji!

prosze o precycyjne bardziej myslenie!

> Po jasnej stronie oczywiscie z przyjemnoscia zauwazam, w wywodach
> Sheera, brak uwag na temat interesow Izraela.

nie nie mam nic do Izraela - z przyjemnoscia odnotowuje, ze wladze Izraela
poparly idee zmiany statusu/nazwy zbrodniczego obozu w Oswiecimiu (dodajac
tam przymiotnik "niemiecki")

--
Sheer

Sheer

Michał Kubicki wrote:
> Ojczyzna jest pod okupacją, więc ekonomia to nie temat dla rządu.

po prostu nie mozna spokojnie zajac sie ekonomia dopoki w swiatowych
rankingach korupcyjnych Polska jest na tym samym miejscu co Ghana, Lesotho,
Burkina Faso

nie mozna sie spokojnie zatopic w wirze biznesu kiedy wszystkie banki w
Polsce beda w rekach niemieckich i kazdorzowo beda faworyzowac *niemieckie*
firmy!

nie mozna spokojnie skoncetrowac sie na gospodarce i zapomniec o
politycnzych pretensjach sasiadow Polski
bo zaraz WYPEDZENI poprosza abys
ze swych zarobionych w pocie czola pieniedzy
zaplacil im ODSZKODOWANIA za "skrzywdzenie" Niemcow przez twych ojcow pod
koniec II Wojny Swiatowej!

--
Sheer

Sheer

Marek wrote:
> nie ma wiec dla nas miejsca w kraju :(

dla Mazura tez nie ma chociaz minister Ziobro tak bardzo chce go tutaj
zaprosic :P

--
Sheer

Marek

Cześć Sheer
Wed, 04 Oct 2006 08:46:10 +0200 napisałeś:

> po prostu nie mozna spokojnie zajac sie ekonomia dopoki w swiatowych
> rankingach korupcyjnych Polska jest na tym samym miejscu co Ghana, Lesotho,

mozna, mozna. reforma chorych instytucji i finansow publicznych nie kloci
sie ze skutecznym egzekwowaniem przepisow antykorupcyjnych.
sprawny rzad, ktory *naprawde* chcialby cos zrobic moze szybko zlikwidowac
patologie na bazie istniejacych przepisow.

> nie mozna sie spokojnie zatopic w wirze biznesu kiedy wszystkie banki w
> Polsce beda w rekach niemieckich i kazdorzowo beda faworyzowac *niemieckie*
> firmy!

IMHO beda faworyzowac te firmy, ktore zaproponuja najlepsza stope zwrotu
kapitalu. nie sadze, zeby zwracaly uwage na kraj pochodzenia firmy -
zwlaszcza, ze tak naprawde duze korporacje juz dawno stracily barwy
narodowe.

> [...]
> ze swych zarobionych w pocie czola pieniedzy
> zaplacil im ODSZKODOWANIA za "skrzywdzenie" Niemcow przez twych ojcow pod

mozna i trzeba sie skoncentrowac na gospodarce!
bardzo bym chcial, zeby Polska stala sie druga Irlandia albo chociaz
Slowenia.
a odszkodowania to kwestia sądow.
"Po pierwsze gospodarka!" o ile dobrze pamietam.
Marek
Kalorie to takie zwierzaczki, co przez noc zwężają wszystkie sukienki.

Sheer

Marek wrote:
> IMHO beda faworyzowac te firmy, ktore zaproponuja najlepsza stope zwrotu
> kapitalu. nie sadze, zeby zwracaly uwage na kraj pochodzenia firmy

wishful thinking

> zwlaszcza, ze tak naprawde duze korporacje juz dawno stracily barwy
> narodowe.

tak moze byc wobec tylko rownorzednych sobie
co innego Chrysler czy BenQ
bo co innego USA czy KoreaPld
a co innego niestety Polska
tamte sa najbogatsze i sa daleko
a Polska jest biedna i blisko
a norodowe lobby dziala i ma sie dobrze

--
Sheer

chary

"Sheer" <sheer__kh...@vp.pl> wrote in message

Aaaa.... wiec to tu jest pies pogrzebany, slubowo te wszystkie idiotyzmy
wypisujesz. Z moje strony koniec dyskusji, jestem przywalony glebia twoich
wypowiedzi.

pozdrawiam Marek Sosnowski

--
"W żadnym wypadku nie zostanę premierem, jeśli mój brat
Lech wygra wybory prezydenckie. Byłaby to sytuacja nie do zaakceptowania

Marzena i Cyprian

Michał Kubicki napisał(a):

> [...]
> nazywają. Mowa o ciepłych kapciach i posadkach dla swoich towarzyszy.
> Opozycja to menty, a z takimi rozmawiać nie będą.

Ale jeśli menty obiecają głosy to już są cacy - jak Lepper. Niezły syf
tu nam robią.

Cyprian

Sheer

chary wrote:
> Aaaa.... wiec to tu jest pies pogrzebany, slubowo te wszystkie idiotyzmy
> wypisujesz.

ja jestem tu całkowicie prywatnie
w google można zresztą zobaczyć historię mojej aktywności w sieci...

--
Sheer