Najtansze ubezpieczenie samochodu?

1 view

Kutwacha Papciowa Nieomylna

jak wyzej

Cezar

jak wyzej

Kutwacha Papciowa Nieomylna

skoro pytanie jest dla ciebie za trudne to po co sie odzywasz?

Alojzik

Dnia Thu, 8 Jan 2009 09:41:32 +1300, Kutwacha Papciowa Nieomylna
napisał(a):

> skoro pytanie jest dla ciebie za trudne to po co sie odzywasz?

To zacznijmy od rzeczy prostszych, powiedzmy nawet - elementarnych.

1. zadawanie pytań w topicu pustego postu jest wysoce niekulturalne
2. nie ma czegoś takiego jak najtańsze ubezpieczenie, bo najtańsza firma
dla Jana Kowalskiego może być najdroższą dla Henryka Malinowskiego. Jest to
dosyć oczywiste.

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

Marek (UK)

Cześć Alojzik
dajcie sobie spokoj, to pewnie jeden z debili zasrywających newsy od
chomora po pl.rec.kuchnia.
on nie oczekuje odpowiedzi.

Marek
Przysięgnij, że już więcej pić nie będziesz.
Już więcej pić nie będę, ale mniej też nie...

Kutwacha Papciowa Nieomylna

banialuki wasc wypisujesz...

"Alojzik" <no...@here.com> wrote in message

> To zacznijmy od rzeczy prostszych, powiedzmy nawet - elementarnych.
>
> 1. zadawanie pytań w topicu pustego postu jest wysoce niekulturalne

a moze wyjasnisz dlaczego? kto to ustalil? kiedy?
kolego puknij sie w czolo..wysoce

> 2. nie ma czegoś takiego jak najtańsze ubezpieczenie, bo najtańsza firma
> dla Jana Kowalskiego może być najdroższą dla Henryka Malinowskiego. Jest
> dosyć oczywiste.

nie jest oczywiste...bo zarowno dla Maliniaka i Kowala 40 funtow zawsze jest
taniej niz 100
bez wzgledu na to ile ma kasy...klopoty z logika?

go!

Alojzik wrote:

> 1. zadawanie pytań w topicu pustego postu jest wysoce niekulturalne

To jest oczywista bzdura. Powiem wiecej, Niekulturalne jest napisanie w
topicu "Gdzie najtansze.." a w poscie "..ubezpieczenie samochodu". Jesli
nie mam nic do powiedzenia w temacie, to nie otwieram nawet posta i mnie
nie interesuje tresc. KPW?

> 2. nie ma czegoś takiego jak najtańsze ubezpieczenie, bo najtańsza firma
> dla Jana Kowalskiego może być najdroższą dla Henryka Malinowskiego. Jest to
> dosyć oczywiste.

Tu masz natomiast racje. Przerabialem temat. Inna firme wybierze
doswiadczony kierowca na wyspach z bonusem NC, inna doswiadczony po
stluczce z wlasnej winy, inna doswiadczony jedynie w Polsce, inna
gowniarz z nowym PJ, a reszta kierowcow jeszcze inna.

hovat

Uzytkownik "Kutwacha Papciowa Nieomylna" <fi...@odbyt.de> napisal w
wiadomosci news:gk33j0$i25$1...@news.wp.pl...
> jak wyzej

najtaniej bedzie jak nigdzie nie ubezpieczysz, a jeszcze taniej jak wogóle
auta nie kupisz

Jan-xx

Allianz Direct

S...@bdziu.pl

Polecam porównywarkę cen:
http://www.confused.com/

Jan-xx

> Polecam porównywarkę cen:
> http://www.confused.com/

Dzieki, znam. Ja mam ubezpieczony samochod w Polsce, wiec w tym przypadku
nie moge jej wziac pod uwage.

--
Jan-xx

Cezar

Użytkownik "Jan-xx" <jan...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

wiec skad ta pewnosc ze Allianz Direct jest najtanszy i dla jakich warunkow?

c.

Jan-xx

> wiec skad ta pewnosc ze Allianz Direct jest najtanszy i dla jakich
> warunkow?

Podstawowy warunek jest taki: wspolwlascicielem moich samochodow jest mama,
ktora ma 60% znizek. W razie stluczki, czy innych okolicznosci, ktore by
powodowaly koniecznosc korzystania z OC, znizki traci tylko samochod, ktory
spowodowal szkode. Mama znizek nie traci.

Allianz Direct w czasie, gdy ubezpieczalem samochody - rok temu - byl
jedynym znanym mi bezpieczycielem, spelniajacym ten warunek. Najtanszym
sposrod tego jedynego :) . BTW generalnie drogi nie jest, a jesli doloze 60%
znizek, to biorac pod uwage, ze w kazdym innym przypadku moglbym skorzystac
jedynie z 5 - 10% znizek (swoich) - w moim przypadku okaze sie najtanszy na
rynku dla jakiegokolwiek samochodu.

--
Jan-xx

Cezar

Uzytkownik "Jan-xx" <jan...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

W dalszym ciagu nie wiem czy piszesz o Alianz w polsce czy tutaj.
Sugerowanie jakiegokolwiek ubezpieczyciela jest bezcelowe pn kazda firma ma
swoje warunki, swoje tabele wartosci samochodow, uznaje znizki z innych
panstw a nawet maja rozny wiek dla "young drivers" etc. Dopoki nie wklepiesz
swoich danych, samochodu i innych dodatkowych informacji to nie dowiesz sie
ile tak naprawde to ubezpieczenie moze kosztowac.

c.

Jan-xx

> [...]
> wklepiesz swoich danych, samochodu i innych dodatkowych informacji to nie
> dowiesz sie ile tak naprawde to ubezpieczenie moze kosztowac.

Pisze o Allianz Direct w Polsce. Chcialem przejac znizki po mamie, ale
jednoczesnie nie narazac jej na ich utrate w razie zdarzenia. Jedynie
Allianz Direct oferowal taka opcje, wiec albo ten ubezpieczyciel i 60%
znizek, albo inny, ale 5 - 10% znizek. W zwiazku z tym AD okazal sie
najtanszy. Nie podalem zadnych danych, bo jakie pytanie pierwotnego
pytajacego, taka odpowiedz. BTW podawanie danych moich samochodow i moich
osobowych nie ma sensu, bo gdyby nie brac pod uwage znizek, nie wiem, czy AD
bylby najtanszy.

--
Jan-xx