Aktywnosc w UK, kredyt gotowkowy w Polsce - w jakim banku?

Jan-xx

Hej!

Ktory z polskich bankow przy udzielaniu kredytow gotowkowych uwzglednia
aktywnosc w UK - umowe o prace, dzialalnosc gospodarcza lub tutejsza
historie kredytowa?

Jan-xx

payols...@googlemail.com

Jezeli chodzi o polskie banki to pko bp na pewno bo ma siedzibe i
dziala na rynku angielskim :) Sam mam mieszkaniowy u nich bralem go w
londku - sam kredyt nie wymagal wizyty w pl - zreszta zakup mieszkania
takze nie :)
Jezeli chodzi o historie kredytowa a bardziej credit score to smieszna
sprawa - dla angielskich bankow - czym wiecej kart kredytowych masz i
je splacasz tym lepiej - dla polskiego banku odwrotnie - jezeli masz
karte kredytowa powiedzmy na 5000 funtow - to o tyle zmniejsza sie
twoja zdolnosc kredytowa w polskim banku :) jak to nam ladnie pan w
pko wytlumaczyl: gdy splacasz kredyt w pko kazdy inny kredyt - w tym
takze splata karty powoduje wieksze obciazenie dla ciebie czyli....
zmniejsza twoja zdolnosc do splaty :) Nawet i logiczne to troche jest.
Ale wracajac do tematu: w pko dostalismy kredyt mieszkaniowy na
zdrowych warunkach przedstawiajac wszystkie papiery z angli. Mieszkamy
tu od 4 lat od 4 lat pracujemy nie zarabiamy jakis kokosow ot tacy
polscy sredniacy jestesmy w uk. Ale dla banku ktory patrzy nadal przez
pryzmat zarobkow w polsce jestesmy dobry i wiarygodnym zrodlem zarobku
- dlatego tez udzielili nam kredytu bez problemu - a zdolnosc
kredytowa nam calkiem niezla wyliczyli - dodam ze dwu krotnie wieksza
zdolnosc kredytowa dostalismy w mbanku ktory tez ma siedzibe w londku.

Jan-xx

Bylem dzisiaj w bankach i u doradcow, pytalem. Teraz nie mam czasu sie
rozpisywac, ale jakby ktos byl zainteresowany, to napisze kiedy indziej.
Kredyt gotowkowy to zupelnie inna bajka niz mieszkaniowy. Nie udalo mi sie.

--
Jan-xx