Zdalny dostep

2 wyświetlenia

WOJO

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 03:17:0725.03.2011
do
Witam !
Dawno temu miałem okazję korzystać jako klient z oprogramowania o takiej
funkcjonalności:
Mając problem dzwoniłem do serwisu i tam dostawałem adres IP. Otwierałem
przeglądarkę internetową i wpisywałem adres, który podał mi administrator.
Otwierała się strona z linkiem do kliknięcia, po kliknięciu którego kontrolę
nad moim pulpitem,myszą, klawiaturą przejmował
serwis, który wykonywał na moich oczach pewne czynności naprawcze, a potem
rozłączał połączenie i mogłem dalej pracować.
Teraz sam mógłbym w wielu przypadkach nie ruszać się z domu, by usunąć
problem u użytkownika, jednak nie mam pojęcia jakiego oprogramowania użyć.
Pomożecie ? :)
Pozdrawiam !
WOJO

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 04:19:2525.03.2011
do

W Windows XP masz "Zaproszenie do pomocy zdalnej".

Osobiście problemy znajomych rozwiązuję zestawem: LogMeIn Hamachi2 +
TightVNC.

[ Masz ochotę kupić sobie Nokię E52? Usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie. ]
[ Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]

MichaelData

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 04:39:4325.03.2011
do
WOJO wydumał(a) w news:imhfhn$3q1$1...@news.lublin.pl :

TeamViewer
--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

MichaelData

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 04:40:4925.03.2011
do
Przemysław Ryk wydumał(a) w
news:14hmitbx...@maverick.przemekryk.no-ip.info :

> W Windows XP masz "Zaproszenie do pomocy zdalnej".
> Osobiście problemy znajomych rozwiązuję zestawem: LogMeIn Hamachi2 +
> TightVNC.

Ale w/w trzeba instalować :>

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 07:42:2825.03.2011
do
Dnia Fri, 25 Mar 2011 09:40:49 +0100, MichaelData napisał(a):

> Ale w/w trzeba instalować :>

Biorąc pod uwagę, że ja tam system stawiam, konfiguruję i oddaję do użytku,
to znajomy ma już to skonfigurowane - jedyne w zasadzie co musi zrobić, to
włączyć Hamachi. :)

[ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better ]
[ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right ]
[ means you don't remember much of it at all. ]
[ ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]

WOJO

nieprzeczytany,
25 mar 2011, 08:56:1425.03.2011
do