Problem z okenkami na pasku

cayser

Witam.
Szukałem, ale nie znalazłem nic bo nie potrafię tego nawet dobrze
sprecyzować.
Po nacisnieciu np. Mój Komputer okienko od naiego na pasku start jest
zmniejszone. Widać tylko ikonkę i kawałek napisu. To tyczy się również
innych programów uchuchomionych na komputezrze. Strasznie mi to
przeszkadz ponieważ jak mam otworzon same foldery a wszystkie mają takie
same ikonki to nie wiem który to który. Nie wiem jak to się stało, nic
nie kombinowalem z systemem. Oczywiście chodzi o Windows XP

Help!
Dzięki, pozdrawiam
Jarek

cayser

cayser napisał(a):

Dodam zdjęcie dla ułatwienia.
Dostępne pod adresem: http://batyskaf.nazwa.pl/error.jpg

Chodzi mi o to że chciałbym aby te okienka miały normalny pełny rozmiar.
Nie wiem jak to zrobić :-(

goomish

Dnia 2006-09-21, *cayser* napisał(a):

> Dodam zdjęcie dla ułatwienia.

> Dostępne pod adresem: http://batyskaf.nazwa.pl/error.jpg

> Chodzi mi o to że chciałbym aby te okienka miały normalny pełny rozmiar.
> Nie wiem jak to zrobić :-(

Odszukaj w rejestrze klucz HKEY_CURRENT_USER\Control
Panel\Desktop\WindowMetrics\ a w nim wartość MinWidth (REG_SZ) i albo
całkiem ją usuń albo zmień na wartość domyślną -2310. Ewentualnie użyj
tego programiku http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm wybierz
opcję 'Reduce Size of Buttons' i 'set default'.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]

goomish

> [...]

tego programiku http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm wybierz
opcję 'Reduce Size of Buttons' i 'set default'.

Wyloguj się i zaloguj ponownie.

cayser

> [...]
> tego programiku http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm wybierz
> opcję 'Reduce Size of Buttons' i 'set default'.

Po wpisaniu wartości -2310 wszystko wróciło do normy.
Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
Jarek