Automatyczna aktualizacja VISTA - zapętlona konfiguracja aktualizacji

tompolex

Może ktoś się już z tym spotkał...
Notebook Asus, Windows Vista PL HP - po instalacji ostatniej
aktualizacji mam w kółko komunikat:
"Konfigurowanie aktualizacji : etap 3 z 3 - ukończono 0%. Nie wyłączaj
komputera"
następnie "trwa zamykanie"
i po restarcie od nowa to samo - ze 2 godziny tak robi bo zapuściłem
aktualizację rano.

W trybie awaryjnym jest to samo, ostatnia dobra znana konfiguracja
również...dramat

Piotr Palusiński

In news:fou92t$gmn$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*tompolex* <tomp...@wp.pl> typed:

Wklej poniższa zawartośc do notatnika i zapisz jako plik.cmd

net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc

Teraz uruchom jako administartor

tompolex

Piotr Palusiński napisał(a):

> [...]
> ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
> ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old

Niestety nie moge tak zrobić - nie mogę uruchomić komputera w żadnym
trybie - trwa konfiguracja aktualizacji i się restartuje..
Pozostaje podpiąć dysk do innego komputera lub wystartować z innym
systemem z płyty CD i pozmieniac nazwy katalogów. Tylko w czym może byc
problem? . System ściągnie mi tą poprawkę ponownie , jest to : KB937287,
jest ona wymagana :

Update 937287 is necessary to successfully install and to remove Windows
Vista SP1 on all versions of Windows Vista.

I zacznie się znowu to samo.

Hubert Koncki

tompolex pisze:

> Niestety nie moge tak zrobić - nie mogę uruchomić komputera w żadnym
> trybie

Czyli F8 nie działa?

tompolex

Hubert Koncki napisał(a):

F8 działa i co z tego? Pozwala wybrac sposób uruchomienia - próbowałem
juz wszystkie tryby.

W żadnym trybie system sie nie uruchamia w sposób umożliwiający
jakąkolwiek akcję. Nawet w awaryjnym z linią poleceń czy naprawczym.
zawsze jest to samo

Piotr Palusiński

In news:fp1ko8$aff$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*tompolex* <tomp...@wp.pl> typed:

W trybie awaryjnym skorzystaj z "przywracania systemu"
lub naprawa Visty
http://support.microsoft.com/kb/927525/pl

Thom

Mnie ten problem dotknal dopiero dzis rano, Windows Vista Home Premium
PL, komputer stacjonarny.
Kombinowanie z F8 nie dalo rezultatu. Uruchomic Viste udalo mi sie
dopiero za pomoca "Srodowiska odzyskiwania systemu Windows" -
przywrocilem system sprzed instalacji dwoch ostatnich poprawek Windows
Update. Na razie wylaczylem tez automatyczne aktualizacje, mam
nadzieje ze problem uda sie rozwiazac bo wkrotce SP1.

Thom

tompolex

Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:fp1ko8$aff$1...@atlantis.news.tpi.pl,
> *tompolex* <tomp...@wp.pl> typed:

> W trybie awaryjnym skorzystaj z "przywracania systemu"
> lub naprawa Visty
> http://support.microsoft.com/kb/927525/pl

Piotrze!!!
Z całym szacunkiem bo bardzo cenię Twoje rady ale - w żadnym Trybie w
tym również w awaryjnym czy napraw komputer czy ostatnia znana dobra
konfiguracja system nie pozwala na jakąkolwiek akcje z klawiatury czy myszy
Nie jestem tak całkiem amatorem. Wiem jak przywrócić sobie system, choć
akurat nie mam płyty z VISTĄ Home Premium PL zeby wystartować środowisko
odzyskiwania systemu Windows.
Mam tylko możliwośc odtworzenia systemu z płyty RECOVERY, jak w
większość notebookowych systemów ostatnio.
Dokładniej rzecz biorąc nie szukam nie tyle porady jak to naprawić ale
możliwej przyczyny problemu.

amery...@gmail.com

Witam wszystkich.
Jest po prostu MAKABRA z Tą je..... Vistą, zrobiłem dzisiaj
aktualizację i mam ten sam problem (sprzęt Asus F5N) Jestem już
wkurzony z tego powodu. Jak to możliwe żeby po aktualizacjach
uszkodzić system. Żenada!!!

dromm...@o2.pl

On 13 Lut, 16:58, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:fou92t$gmn$1...@atlantis.news.tpi.pl,
> *tompolex* <tompo...@wp.pl> typed:

chce usunąć to badziewie i wgrac xp jak to zrobic?

Piotr Palusiński

In news:d3e76e6c-2e0b-414b...@o77g2000hsf.googlegroups.com,
*Użytkownik* <dromm...@o2.pl> typed:

> chce usunąć to badziewie i wgrac xp jak to zrobic?

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/26f65c81b341f8d5

agap...@gmail.com

Panie Piotrze! Dziekuje bardzo, u mnie zadzialalo!!!!

Teraz wszystko jest ok, a mialam identyczny problem z aktualizacja
KB937287
Po tej aktualizacji pojawil sie blue screen - Fatal Error
Uruchomilam plik.cmd i wszystko jest ok.
Wylaczylam automatyczne aktualizacje, chyba musze poczekac na SP1.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziekuje!

Piotr Palusiński

tompolex

amery...@gmail.com napisał(a):

Witam w klubie. Dokładnie po to zamieściłem ten wątek zeby sie
zorientowac czy to Asus tak ma czy problem jest ogolny. Ale już kolega
którys tu pisze o kompie stacjonarnym z tym samym problemem

Zrobiłem odzyskiwanie, pozniej wyłączylem na chwilę wszystkie nietypowe
opcje bios (on chip Trusted Platform Module security) i większość
programów z autostartu i zainstalowałem wszystkie "poprawki" od nowa -
tym razem przeszło bez problemów. Niestety nie wiem ()czy te moje
zabiegi coś pomogły czy np microsoft podmienił w międzyczasie łatę na
windowsupdate.

Aha .. dodam ze poprzednie 2 próby kończyły się porażką, a system był
stawiany z płyty RECOVERY - czyli był fabrycznie czysty.

agap...@gmail.com

> Pobierz ręcznie i zainstalujhttp://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=KB937...

Panie Piotrze,
czy po reczym zainstalowaniu tej aktualizacji powinnam wlaczyc
automatyczne sciaganie aktualizacji czy utrzymac wylaczone i
ewentualnie sciagac recznie?

Piotr Palusiński

In news:d96acff0-1b80-4010...@e23g2000prf.googlegroups.com,
*Użytkownik* <agap...@gmail.com> typed:

Nie, jak sciągniesz i zainstalujesz ręcznie, to ustaw na automatyczne.

robert...@gmail.com

On 13 Lut, 09:18, tompolex <tompo...@wp.pl> wrote:
> [...]

> aktualizację rano.
>
> W trybie awaryjnym jest to samo, ostatnia dobra znana konfiguracja

odpowiedz na ten problem to
C:
cd Windows\WinSXS
del pending.xml
u mnie zadziałało,
pzdro
robza

agap...@gmail.com

On Feb 18, 5:27 pm, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:d96acff0-1b80-4010...@e23g2000prf.googlegroups.com,
> *Użytkownik* <agapru...@gmail.com> typed:

> Nie, jak sciągniesz i zainstalujesz ręcznie, to ustaw na automatyczne.

Niestety nie udalo sie zainstalowac recznie. Pojawia sie komunikat:
'the update does not apply to your system'
Nie moge zainstalowac zadnej innej aktualizacji, bo ciagle pojawia sie
to samo :(
Teraz pojawil sie problem bo nie widzi mi dysku zewentrznego
podlaczanego przez USB, nie widzi sterownikow (oczywiscie na Windows
XP nie ma problemu)
i dmaga sie kolejnej aktualizacji, niestety po sciagnieciu i
zainstalowaniu recznym pojawia sie ten sam komunikat. Wszystko to
dzieje sie od czasu tej nieszczesnej aktualizacji..... Co teraz
powinnam zrobic?

Ps. Mam juz serdecznie dosc Visty...

Piotr Palusiński

In news:c7760606-9c0b-47e7...@71g2000hse.googlegroups.com,
*Użytkownik* <agap...@gmail.com> typed:

Nie załamuj sie, poszukaj w archiwum grupy, pisałem wielokrotnie jak
naprawic WU - wpisz "Aktualizacje + Palusiński" lub "Update + Palusiński" -
znajdziesz cos dla siebie.

PS. Ja tez mam Viste Ult. i rowniez mnie spotykaja takie niespodzianki, ale
zawsze daje jej radę.

robert...@gmail.com

On 19 Lut, 23:26, agapru...@gmail.com wrote:

> [...]

> zainstalowaniu recznym pojawia sie ten sam komunikat. Wszystko to
> dzieje sie od czasu tej nieszczesnejaktualizacji..... Co teraz

To resolve Windows Update error 8000FFFF, try the following steps:

1) Launch REGEDIT

2) Go into HKLM\COMPONENTS, and check if these three values exist
under the COMPONENTS key:

PendingXmldentifier
NextQueueEntryIndex
AdvancedInstallersNeedResolving

3) Providing they do exist, back up the Components key, then delete
the three above values.
4) Restart the computer, and Windows Update should now be working
fine.
to działa.
pzdro
robza