brak (?) urządzeń w menadżerze i problem z instalacją

eltas

Witam wszystkich

Próbuję zdalnie (analogowo - przez telefon :) pomóc w doprowadzeniu kompa do
porządku.
Jest sobie Win XP Home przeskanowany w trybie awaryjnym: spy-boot, ad-ware i
Av Personal, które nie wykryły nic groźnego. Działa sieć (internet), GG,
można oglądać filmy itp. Nie działają żadne dźwięki.
Dostałem mailem zrzut ekranu menadżera urządzeń, a tam pusto:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/nxcl20yh4v75vo7p.html

W procesach nie widać nic złego:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9sbjxj21fhnky1ny.html

Próba wykonania instalacji naprawczej narazie nie może zakończyć się
sukcesem. Od ponad godziny stoi na instalacji urządzeń (podobno nie widać
żadnego postępu tylko info, że instalacja zakończy się za 35 minut - bez
zmian).

Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
Co należy zrobić, aby ożywić trupka?

eltas

Wprawdzie nie liczyłem na długą listę porad ... ale ... może ktoś ... jakaś
nieśmiała podpowiedź ??? :)

goomish

Dnia 2006-02-06, *eltas* napisał(a):

Hmm... mogłeś się bardziej postarać. Google aż pęka w szwach po zapytaniu
o "empty device manager, Windows XP" :)
Link (zawierający listę rzeczy do sprawdzenia i ew. ściągnięcia) ->
http://www.bootdisk.com/bootlist/244.htm pkt. 1

A w skrócie dla polskiej wersji zapytania ("pusty menadżer urządzeń" nie
zwraca nic ciekawego):

1. Jeszcze raz porządnie sprawdź system pod kątem szkodników
2. Sprawdź czy usługa Plug and Play jest włączona i w trybie automatycznym
3. Sprawdź czy "użytkownik" SYSTEM ma pełne uprawnienia do klucza
HKLM/System/CurrentControlSet/Enum/
4. Użyj programiku aproposfix.exe (nie sprawdzałem, nie wiem jak działa,
więc ostrożnie :) )

--
Pozdrawiam, goomish [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
*This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*

eltas

> Hmm... mogłeś się bardziej postarać.

teraz juz wiem

Google aż pęka w szwach po zapytaniu
> o "empty device manager, Windows XP" :)

bo o tym nie pomyślałem :)

> Link (zawierający listę rzeczy do sprawdzenia i ew. ściągnięcia) ->
> http://www.bootdisk.com/bootlist/244.htm pkt. 1

czytam a jutro będę działać

> A w skrócie dla polskiej wersji zapytania ("pusty menadżer urządzeń" nie
> zwraca nic ciekawego):

dlatego zapytałem na grupie.

Dzieki wielkie. Wiedzialem, ze tu można liczyć na pomoc