a cóż to za wieloryb...

maranta1

Zalega toto w Windows/system32/LogFiles/WMI i zwie się trace.log... Nie wiem
czy wcześniej toto tu było (jeśli tak, to bezobjawowo), ale od wczoraj
wieczór jest. Rozpycha się wrednie, zeżarło miejsce na dysku całkowicie(
dziś rano miało ok 3 GB) i ogólnie wytwarza nerwową atmosferę... Próbowałam
wywalić, nie pozwala się tknąć, bo niby coś z niego korzysta (ale co???).
Wywaliłam spod drugiego systemu operacyjnego. Uruchomiłam Windowsa XP,
rzeczywiście zwolniło się te 3 GB... nie na długo. Pliczek pojawił się na
nowo, najpierw zeżarł ok 1 GB, teraz już się rozrósł i mam 3 kb wolnego
miejsca na dysku...
Co mam zrobić z tą purchawką, i jak oczyścić atmosferę na dysku???
Niczego więcej z dysku nie mogę przenieść, bo wszystko mam już na innej
partycji;
i Moje Dokumenty i Program Files i folder z pocztą z Outlooka i plik
wymiany...
Niczego nowego wczoraj nie instalowałam, nie wiem jaki program tworzy tego
loga. Aha próbowałam go podejrzeć, ale nie pozwala się otworzyć- a to, że za
duży, a to, że niby w użyciu...
Nie wiem też co to jest WMI- próbowałam szukać w Google, ale niczego nie
osiągnęłam..., bo brak miejsca na dysku... i nic nie działa... :-(
Pomóżcie proszę,
pozdrawiam, Ania.

goomish

Dnia 2004-08-18, *maranta1* w wiadomości
<news:cfvb7r$mte$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

Wydaje mi się, że (niechcący -hmm.. tylko jak?!) włączyłaś pełne logowanie
(rejestrowanie) dla usługi WMI -Windows Management Instrumentation
(Instrumentacja zarządzania Windows). Sprawdź co masz ustawione w:
prawoklik na Mój Komputer ->Zarządzaj ->Usługi i aplikacje ->Sterowanie
usługi WMI->i znów prawoklik na tym ->zakładka Rejestrowanie.
Sprawdź też Podgląd zdarzeń - może powyżej jest wszystko OK a z samym WMI
jest coś nie tak - i stąd ta masa błędów w LogFiles...

--
Pozdrawiam, goomish
"Przywarli do siebie tak blisko, że nie było już miejsca na żadne

maranta1

> [...]
> prawoklik na Mój Komputer ->Zarządzaj ->Usługi i aplikacje ->Sterowanie
> usługi WMI->i znów prawoklik na tym ->zakładka Rejestrowanie.

Mam ustawiony poziom rejestrowania- tylko błędy. A do tego lokalizacja jest
tu inna: windows/system32/WBEM/Logs i rozmiar maksymalny mam ustawiony na
65536

> Sprawdź też Podgląd zdarzeń - może powyżej jest wszystko OK a z samym WMI
> jest coś nie tak - i stąd ta masa błędów w LogFiles...

W podglądzie zdarzeń nie mam żadnych innych błędów niż przez kilka ostatnich
miesięcy... tylko stale powtarzający się błąd z EIO- cokolwiek to jest, to
nie to...

Błagam, myśl jeszcze i inni też.
Musiałam znowu to usunąć z poziomu drugiego Windowsa, bo nie mogłam nawet
tych postów czytać, puste stronki mi wyświetla, ale to pomaga tylko na
chwilę.
Pomocy...

goomish

<news:cfvdbk$4ll$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> Musiałam znowu to usunąć z poziomu drugiego Windowsa, bo nie mogłam nawet
> tych postów czytać, puste stronki mi wyświetla, ale to pomaga tylko na

Pogooglałem trochę i znalazłem takie coś:
http://www.windowsxpatoz.com/cgi-bin/articles/index.cgi?answer=1036389701&id=1036388861
Tyle, że u mnie po Bootvisie takich problemów nie było...
--
Pozdrawiam, goomish
"Biada, gdy głowa oklaskiwanego dostanie się między dłonie oklaskujących."

goomish

Albo to: http://forums.vnunet.com/thread.jsp?forum=17&thread=17912 ...
--
Pozdrawiam, goomish
"'Nie drażnić lwa!'

maranta1

http://www.windowsxpatoz.com/cgi-bin/articles/index.cgi?answer=1036389701&id=1036388861

> Albo to: http://forums.vnunet.com/thread.jsp?forum=17&thread=17912 ...

Dziękuję, dziękuję, dziękuję... trafiłeś w dziesiątkę...
Nigdy wcześniej z Bootvisem nie miałam takich problemów. Wczoraj chciałam
się go pozbyć, bo użyłam go ze dwa razy i to parę miesięcy temu, więc
stwierdziłam, ze program mi nie jest potrzebny. Ostatecznie zamiast go
odinstalować, to licho mnie podkusiło użyć go po raz ostatni...
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Pozdrawiam, Ania.

Jacek*

"maranta1" <mara...@o2.pl>,

Dlatego BootVis juz nie jest supportowany przez MS. Znane sa bledy
szczegolnie przy P4 (a zdaje sie, ze takiego masz*) i HT. Oglednie
opisane jest tutaj: http://support.microsoft.com/?kbid=821581. Ma byc
zapatchowane w SP2.

*) BIOSik sflaszowalas, czy ruszyla plytka dvd po wskazaniu cdroma? ;)

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Wszystko co powiesz, zostanie przez innych ocenione zupełnie

maranta1

> Dlatego BootVis juz nie jest supportowany przez MS. Znane sa bledy
> szczegolnie przy P4 (a zdaje sie, ze takiego masz*) i HT. Oglednie
> [...]

Zgadza się- takiego mam :))) i HT tyz...

> *) BIOSik sflaszowalas, czy ruszyla plytka dvd po wskazaniu cdroma? ;)

BIOSika nie sflashowałam jeszcze- wczoraj nie miałam melodii do tego, potem
cosik mi jakby zaczęło w duszy grać ale przyszła burza; a dziś...najpierw
się użerałam z tym puchnącym plikiem, potem przyszli goście, teraz jest
burza...
CD ROMa mam cały czas zaznaczonego jako drugi napęd w kolejności, z którego
ma startować komputer (przed dyskiem twardym a po dyskietce). Jak włożę
bootowalną CD, to startuje z niej, jak DVD- to nie. Ech...
Pozdrawiam, A.

Jacek*

"maranta1" <mara...@o2.pl>,

'Wed, 18 Aug 2004 19:27:47 +0200', napisał(a):

>Zgadza się- takiego mam :))) i HT tyz...

Tak sobie 'cus' myslalem. Podaruj bootvisa znajomym bez HT (chyba, ze
jego bledy SP2 fix'nie) - a poki co:
http://www.microsoft.com/whdc/system/sysperf/fastboot/bootvis.mspx

>CD ROMa mam cały czas zaznaczonego jako drugi napęd w kolejności, z którego
>ma startować komputer (przed dyskiem twardym a po dyskietce). Jak włożę
>bootowalną CD, to startuje z niej, jak DVD- to nie. Ech...

Sprawdz, czy tem DVD jest prawidlowo nagrany - jako bootowalny. IMHO
powinien startowac - Michal tez w tamtym watku stwierdzil, jak widze,
ze brak przeciwskazan.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705

W mowie pewnych ludzi słychać błędy ortograficzne.