Córko weź, perły ziemi, klejnoty zwierzęcych praw...

Jacek Popławski

Kto zgadnie czego słucham?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies
Usenet - meet interesting people from all over the world and flame them
Decopter - unrealistic helicopter simulator, get it from http://decopter.sf.net

Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Jacek Popławski <jp...@interia.pl>!

> Kto zgadnie czego słucham?

/dev/kmem

--
Adam Wysocki :: www.gophi.rotfl.pl :: GG: 1234 :: Fidonet: 2:480/138
ciezko wsunac pinezke pod kogos juz siedzacego (C) megan @ afhmm 2k3

MoonWolf

Jacek Popławski denied rebel lies:

> Kto zgadnie czego słucham?

A jakie przewidujesz nagrody?

[http://www.musicmademe.com/show_sng.php?d=74950]

--
Over And Out <:> MoonWolf <:> |
[Dark Followers] Dark Follower |What difference did i make?

MoonWolf

Adam Wysocki denied rebel lies:

> /dev/kmem

[moonwolf@kazad ~]$ cat /dev/kmem
cat: /dev/kmem: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Kurde, a ja się zastanawiałem co tak ostatnio skleroza mi doskwiera...

--
Over And Out <:> MoonWolf <:> |

[Dark Followers] Dark Follower |No remorse is the one command

Łukasz Gratza

Jacek Popławski napisał(a):
> Kto zgadnie czego słucham?

Wiem, że odpowiedź już padła... Ale KAT rulz :P

--
ArisTos

Ponure Zacietrzewienie

Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:
> Kto zgadnie czego słucham?

Kata? ;-)

--
If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

XMAX

Jacek Popławski wrote:
> Kto zgadnie czego słucham?

Kat - Głos z ciemności (Oddech Wymarłych Światów)

--
<><><><><> http://xmax.zief.pl/ <><><><><>