szybki skaner

1 wyświetlenie

Lukasz Tomicki

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 16:28:4026.06.2004
do
Szukalem ostatnio programu ktorym mozna by szybko skanowac siec w
poszukiwaniu otwartych portow. Nasz ulubiony skaner sieciowy jest
doskonalym rozwiazanie do skanowania jednego hosta ( potrafi zebrac duzo
infomacji ), ale do skanowania *duzych* sieci byl dla mnie za wolny i
szukalem szybszego rozwiazania.

Pytalem sie o taki program na kanale pare dni temu, ale nie dostalem
odpowiedz postaci : 'czym jest dla ciebie pakiet SYN'

Poniewaz nie dostalem zadnej konkretnej odpowiedzi postanowilem
napisac wlasny skaner. Jak postanowilem tak zrobilem i chcialem podzielic
sie grupa swoim dzielem.

Podstawowa cecha mojego programu jest bezstanowosc ( nedznie to brzmi ale
nie wpadlo mi do glowy inne slowo ), i co za tym idzie szybkosc dzialania.
Na neo+ osiaga okolo 100 portow na sekunde.

Program nazywa sie 'Colitas' i pozwala na skanowanie dowolnego zakresu
adresow ip i portow. Nie ma wielu opcji, tych niewiele ktore sa opisane sa
dosc dokladnie w README.

Jesli znajdziecie czas na przetestowanie programu bylbym wdzieczny za
wszelki feedback. BTW: jaki polski odpowiednik slowa
'feedback' proponujecie ?

Program jest do sciagniecia pod adresem: http://tomicki.net/colitas.php

Mi Colitas sie przydaje, mam nadzieje ze komus z was tez sie spodoba.

--
Lukasz Tomicki <tom...@o2.pl> - http://tomicki.net/

"Don't hold strong opinions about things you don't understand"

Adam Wysocki

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 16:34:4426.06.2004
do
Lukasz Tomicki <tomicki(spam)@o2.pl> wrote:

> ale do skanowania *duzych* sieci byl dla mnie za wolny
> i szukalem szybszego rozwiazania.

% grep for .bash_history
for n in `seq 0 255`; do lookup 62.121.68.$n; done
% cat bin/lookup
jakieś_magiczne_polecenie $1 > plik.$1 &

> Pytalem sie o taki program na kanale pare dni temu, ale nie dostalem
> odpowiedz postaci : 'czym jest dla ciebie pakiet SYN'

Nie odpowiedziałeś.

> Podstawowa cecha mojego programu jest bezstanowosc ( nedznie to brzmi ale
> nie wpadlo mi do glowy inne slowo ), i co za tym idzie szybkosc dzialania.
> Na neo+ osiaga okolo 100 portow na sekunde.

Bezsta... Co?

Zacząłem czytać opis, ale... Jakby to powiedzieć. Albo pisz po polsku
albo naucz się porządnie angielskiego.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

Lukasz Tomicki

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 16:37:1326.06.2004
do
On go...@studio.tpi.pl (Adam Wysocki), Adam Wysocki wrote:

> Zacząłem czytać opis, ale... Jakby to powiedzieć. Albo pisz po polsku
> albo naucz się porządnie angielskiego.

z tym angielskim to jakis konkretny fragment twoim zdaniem jest
niepoprawny ?

Adam Wysocki

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 16:41:0926.06.2004

Nie chce mi się teraz szukać.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

Czuję się zgwałcony... (C) Sosna 18.1.2003 po przeżyciach u fryzjera

Michał Byrecki

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 17:53:5526.06.2004
do
On Sat, 26 Jun 2004 22:28:40 +0200
Lukasz Tomicki <tomicki(spam)@o2.pl> wrote:

> Jesli znajdziecie czas na przetestowanie programu bylbym wdzieczny za
> wszelki feedback. BTW: jaki polski odpowiednik slowa
> 'feedback' proponujecie ?

Hm, trochę pachnie vanillą ;) No, ale zależy czemu ma służyć.

Michał Byrecki

Grzegorz Niemirowski

nieprzeczytany,
26 cze 2004, 19:25:0326.06.2004
do
Adam Wysocki <go...@studio.tpi.pl> napisał(a):
> Bezsta... Co?

A jak przerłumaczysz not stateful?

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

jacki

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 05:23:5027.06.2004
do
Lukasz Tomicki wrote:
> Program nazywa sie 'Colitas' i pozwala na skanowanie dowolnego zakresu

Przepraszam, że nie na temat, ale bardziej chyba fajniejszą nazwą byłaby
'Clitoris'. Taka moja sugestia ;-)

Lukasz Tomicki

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 06:06:2027.06.2004
do
On "Grzegorz Niemirowski" <gnthe...@poczta.onet.pl>, Grzegorz
Niemirowski wrote:

> A jak przerłumaczysz not stateful?

no wlasnie nie wiedzialem ;)

w orginale mialo byc, 'colitas is a stateless network scanner'

Piotr Dembiński

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:15:1427.06.2004
do
Lukasz Tomicki <tomicki(spam)@o2.pl> writes:

[...]

> Jesli znajdziecie czas na przetestowanie programu bylbym wdzieczny
> za wszelki feedback. BTW: jaki polski odpowiednik slowa 'feedback'
> proponujecie ?

fidbek

Lukasz Tomicki

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 15:31:0127.06.2004
do
On Lukasz Dabrowski <@lukATluk.kom.pl>, wrote:

> "Odzew" ?

mi to brzmi jak 'zew godowy' a niezupelnie o to chodzi

Adam Wysocki

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 16:16:1527.06.2004

Może głodowy?

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.. (C) Agnieszka

KuchateK

nieprzeczytany,
27 cze 2004, 16:38:5627.06.2004
do
Lukasz Dabrowski wrote:

> Ale żeby się komuś z zewem godowym kojarzyło... :/

Niektorym sie wszystko kojarzy :D

--
odp: bo ludzie czytają zazwyczaj z góry na dół
pyt: a dlaczego?

Nowe wiadomości: 0