zaczynam wymiękać (kat: telefony komórkowe)

radar

Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:

czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?
jakieś wady nie wymienione w opisie?
czy akcesoria są oryginalne?
masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?
podeślij więcej fotek na ...

I co dostaję?

(...) Proszę czytać opis aukcji - tam jest wszystko napisane.(...)

(...) Nie mam nic z niżej wymienionych, nie daje żadnej gwarancji, nie
mam pudełka, ładowarka jest od nokii telefon jest przywieziony z anglii,
jak by były jakieś wady wymieniłbym je w opisie i nie sprzedam Ci tego
telefonu bo za bardzo zrzędzisz już na starcie.(...)

(...) Kradziony nie jest, ale za to wlasnie ze strasznie dupe zawracasz
i doszukujesz sie dziury w dupie nie przedam Ci go, chcesz pudełko i
gwarancje niesetety musisz wybulić 1200zł(...)

Podsumowanie:

"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy." J.Piłsudzki

WHYSKY

Towaru duzo to i kategoria specyficzna. Nie marnuj czsu na dyskusje z
dziwnymi ludkami. Tam sprzedaje sporo normalnych. Wystarczy opracowac wlasny
system selekcji.

Krzysztof 45

radar napisał(a):

> Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:
> Podsumowanie:
> "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy." J.Piłsudzki
Z handlującymi telefonami jest tak samo jak z handlującymi samochodami.
Nie szkoda Ci czasu i zdrowia na maile do plebsu? Bardzo prosto
oddzielić plewy od ziaren.
--
Krzysiek

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipoli4$j09$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> I co dostaję?

odpowiedzi. Jaki sprzedawca, taka odpowiedź

> [...]
> zawracasz i doszukujesz sie dziury w dupie nie przedam Ci go, chcesz
> pudełko i gwarancje niesetety musisz wybulić 1200zł(...)

Podeślij linki do tych aukcji. Spróbujemy pomóc, na co zwracać uwagę.

> Podsumowanie:
>
> "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy." J.Piłsudzki

E tam. Wystarczy wyselekcjonować.

Przemek
http://dag-pol.republika.pl

precz ze spamerami

> "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy." J.Piłsudzki

Skoro ktoś nie potrafi nawet napisać prawidłowo nazwiska kogoś, kogo cytuje,
to nie dziwie sie, że nie umie czytać opisu aukcji ze zrozumieniem, a potem
zadaje bezsensowne pytania.....

radar

W dniu 2011-05-03 12:57, WHYSKY pisze:

> Towaru duzo to i kategoria specyficzna. Nie marnuj czsu na dyskusje z
> dziwnymi ludkami. Tam sprzedaje sporo normalnych. Wystarczy opracowac wlasny
> system selekcji.

Zapodaj coś. Bo na razie brałem pod uwagę tylko sprzedawców z 97%
pozytywów. Oczywiście czytam negatywy.

radar

W dniu 2011-05-03 14:20, precz ze spamerami pisze:

> Skoro ktoś nie potrafi nawet napisać prawidłowo nazwiska kogoś, kogo
> cytuje, to nie dziwie sie, że nie umie czytać opisu aukcji ze
> zrozumieniem, a potem zadaje bezsensowne pytania.....

to akurat było Ctrl+c Ctrl+v ale masz rację, nie zauważyłem
resztę wypowiedzi potraktuję jak sprzedawców tych "telefonóf"

radar

W dniu 2011-05-03 13:07, Krzysztof 45 pisze:

> Z handlującymi telefonami jest tak samo jak z handlującymi samochodami.
> Nie szkoda Ci czasu i zdrowia na maile do plebsu? Bardzo prosto
> oddzielić plewy od ziaren.

Z tego wynika, że 97% pozytywów to w tej kategorii za mało.
Na szczęście nie mam ciśnienia na ten telefon (tylko zachciewajkę).

radar

http://allegro.pl/9700-bold-bez-simlock-stan-bdb-okazja-wroclaw-i1594062373.html
http://allegro.pl/idealny-blackberry-torch-9800-i1590798313.html

> E tam. Wystarczy wyselekcjonować.

Czasem mam wrażenie, że tych kurw jest prawie 100%...
Wychodzisz na ulicę to zaraz wdepniesz w gówno bo się sprzątać po
pieskach nie chce. Wszędzie pobite szkło po żulerni. Wsiądziesz do auta
i jedziesz zgodnie z przepisami to wszyscy Cię wyprzedzają/trąbią i
pędzą na złamanie karku (szczególnie kierowcy busów i tirów). Strach się
zatrzymać na pomarańczowym. Przyjeżdżam czasem do roboty rowerem to w
wiacie rowerowej na wydzielonym parkingu rowerowym jest palarnia. Zawsze
tłum palaczy. Syf/dym leci mi do biura a rower śmierdzi później przez
20km. W robocie robię swoje - gaszę pożary a co chwilę dzwoni jakiś
kiero z paniką, że ma wrzutkę i kompa potrzebuje ale koniecznie dobrego
bo się boi, że go wrzuta podkabluje. Wracam do domu, śmieci leżą pod
drzwiami sąsiadów (a jeden stale zostawia na wycieraczce zużyte
pampersy). Na klatce najarane i nasyfione. Otwieram okno, inny sąsiad
jara na balkonie, dym leci mi do mieszkania. Idę spać, 22-ga w co drugim
mieszkaniu leci pralka (niewypoziomowana). Kurwa i tak codziennie dzień
świra. Bywałem/mieszkałem parę razy poza krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie
spotkałem. EOT.

NieJorgnijSie

> [...]
> (niewypoziomowana). Kurwa i tak codziennie dzień świra. Bywałem/mieszkałem
> parę razy poza krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie spotkałem. EOT.

Ja Cie rozumiem, podobne rzeczy nas irytują. Musi wymrzeć ileś pokoleń, żeby
ten naród zaczął normalnie funkcjonować. Podobnie mógłbym milion przykładów
z życia podać - pieniactwa, chamstwa, buractwa itd. Dlatego kocham południe
europy - zupełnie inne podejście do życia - życzliwe, otwarte, gościnne,
uczynne i roześmiane. Miesiąc na Sycylii czy południu Francji :) i nie chce
się tu wracać :) Ale w Polsce mamy najpiękniejsze kobiety pod słońcem i
najlepsze piwo :) Sorry za OT ;)

WHYSKY

> [...]
> (niewypoziomowana). Kurwa i tak codziennie dzień świra. Bywałem/mieszkałem
> parę razy poza krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie spotkałem. EOT.

Kurde moze juz czas na zmiany? jakis domek pod miastem ? Wykonczysz sie
chlopie. Jesli rownie emocjonalnie podchodzisz do szukania telefonu to
faktycznie bedzie problem.

radar

W dniu 2011-05-03 16:03, NieJorgnijSie pisze:

> kobiety pod słońcem i najlepsze piwo :) Sorry za OT ;)

Nasze piwo to już siki... Wystarczy przejść przez naszą południową
granicę i tam posmakować Holbę. Albo mieć znajomego co poczęstuje
własnym wyrobem :]

WHYSKY

> [...]
> Francji :) i nie chce się tu wracać :) Ale w Polsce mamy najpiękniejsze
> kobiety pod słońcem i najlepsze piwo :) Sorry za OT ;)
Moze wymrzec jeszcze 100 pokolen i nic sie nie zmieni dopoki prawo nie
bedzie egzekwowane a wychowaniem beda zajmowac sie wszyscy oprocz rodziny.
Zdrowej rodziny a nie tej patologii utrzymywanej z pieniedzy podatnika.

Maciej 'AbrahaM' Piotrowski

dodaj kryterium odległości albo miasta
zdecyduj się na odbiór osobisty. w ten
sposób ostatnio komuś zorganizowałem
telefon z allegro..

.. telefon chodzi idealnie, cene kapkę
negocjowałem, wszyscy zadowoleni..

Albert Einstein (1879-1955)

radar

W dniu 2011-05-03 16:16, WHYSKY pisze:

> Kurde moze juz czas na zmiany? jakis domek pod miastem ? Wykonczysz sie
> chlopie. Jesli rownie emocjonalnie podchodzisz do szukania telefonu to
> faktycznie bedzie problem.

Może masz rację, może nie ;) Ale jak już pisałem nie spieszy mi się ze
zmianą telefonu. Żal tylko, że mamy takie społeczeństwo...

WHYSKY

> Nasze piwo to już siki... Wystarczy przejść przez naszą południową granicę
> i tam posmakować Holbę. Albo mieć znajomego co poczęstuje własnym wyrobem
> :]

Otoz to. Ciekawe co kolega niejorgij uwaza za dobre piwo?
Jest pare browaro lokalnych ktore cos tam probuja ale do Czechow to im
daleko.

WHYSKY

Zal. Czasem staram sie to jakos usprawiedliwiac, zaszlosciami historycznymi,
ekonomia, ale ciezko mi idzie :((

NieJorgnijSie

> Nasze piwo to już siki... Wystarczy przejść przez naszą południową granicę
> i tam posmakować Holbę. Albo mieć znajomego co poczęstuje własnym wyrobem
> :]

Wyrobów własnych nie testowałem, ale co do sikowatości naszych rodzimych piw
się nie zgodzę. Mało które europejskie piwo równa się życowi ;) Oczywiście
wszystko jest kwestią gustu.

MisKudlaty

W dniu 03.05.2011 16:38, NieJorgnijSie pisze:

> Mało które europejskie piwo równa się życowi ;)

Nie ośmieszaj się.

MK

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp13a$p7t$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> [...]
> leci pralka (niewypoziomowana). Kurwa i tak codziennie dzień świra.
> Bywałem/mieszkałem parę razy poza krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie

A byłeś gdzieś jeszcze?

WHYSKY

> się nie zgodzę. Mało które europejskie piwo równa się życowi ;) Oczywiście
> wszystko jest kwestią gustu.

Tak podejrzewalem ze opowie cos o tyskim albo zywcu. Zywiec chemiczny sik
jesli chodzi o smak powinien byc traktowany na rowni z paliwem lotniczym.
Najtragiczniejsza jest starosc i zwiazana z nia pamiec, pamietam tzw zywca
baltonowskiego rozlewanego w proste butelki 0.33 pakowanego w kartony.
Gesta piana zapach i smak chmielu, jak to mowi Madoniowie, ekstaza. Komu to
przeszkadzalo ?
Zreszta okocim tez taki byl. Smaku obecnego nie chce mi sie komentowac.

WHYSKY

> A byłeś gdzieś jeszcze?
>
> --
Tez dobre pytanie :)

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp22s$h22$1...@news.mm.pl NieJorgnijSie
napisał(a):

> Ja Cie rozumiem, podobne rzeczy nas irytują.

To prawda

> Musi wymrzeć ileś
> pokoleń, żeby ten naród zaczął normalnie funkcjonować.

To nie ma nic wspólnego z narodem.

> [...]
> buractwa itd. Dlatego kocham południe europy - zupełnie inne
> podejście do życia - życzliwe, otwarte, gościnne, uczynne i

Południe? Na przykład Włochy? Mam inne doświadczenia...

> Miesiąc na Sycylii czy południu Francji :)

A na północy francji? A widzisz, że to nie naród?

> i nie chce się
> tu wracać :) Ale w Polsce mamy najpiękniejsze kobiety pod słońcem i
> najlepsze piwo :) Sorry za OT ;)

I parę innych.

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp44a$1ppb$1...@news.mm.pl NieJorgnijSie
napisał(a):

> Wyrobów własnych nie testowałem, ale co do sikowatości naszych
> rodzimych piw się nie zgodzę. Mało które europejskie piwo równa się
> życowi ;) Oczywiście wszystko jest kwestią gustu.

Żywiec to polskie piwo? Myślałem, że tylko tu produkowane. A lepszych w europie
piłem wiele.

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp3a1$ni7$1...@news.task.gda.pl WHYSKY
napisał(a):

> [...]
> bedzie egzekwowane a wychowaniem beda zajmowac sie wszyscy oprocz
> rodziny. Zdrowej rodziny a nie tej patologii utrzymywanej z pieniedzy

No, muszę przyznać, że dawno tak mądrze Waść nie prawiłeś... :
-)

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipovr4$oip$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Zapodaj coś. Bo na razie brałem pod uwagę tylko sprzedawców z 97%
> pozytywów. Oczywiście czytam negatywy.

O litości! Zmień próg na 99%, muszą udostępniać OO, nie byli na wycofie, wysoko
gwiazdki za zgodność towaru z opisem (4,9 minimum). To tak na początek. Odpadnie
Ci 90% śmiecia.

radar

W dniu 2011-05-03 16:52, MisKudlaty pisze:

> Nie ośmieszaj się.

Właśnie. Teraz to napój o smaku piwa.
Nawet piwo w Spiżu to już nie to samo co kiedyś...

radar

W dniu 2011-05-03 17:00, Madoniowie pisze:
[ciach]
> A byłeś gdzieś jeszcze?

Byłem. I cytować się nauczyłem ;p

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipovua$oip$2...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Z tego wynika, że 97% pozytywów to w tej kategorii za mało.
> Na szczęście nie mam ciśnienia na ten telefon (tylko zachciewajkę).

97% to jest w _każdej_ kategorii za mało. Prawdę mówiąc ciężko znaleźć
sprzedawców, którzy mają mniej.

WHYSKY

> No, muszę przyznać, że dawno tak mądrze Waść nie prawiłeś... :
> -)

E tam mądrze... To oczywista oczywistosc.

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp5n3$rgk$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Byłem. I cytować się nauczyłem ;p

A coś było nie tak z moim cytowaniem? Przybliżysz?
Ja widziałem wielu porządnych ludzi z zasadami. Nie mam klapek na oczach, które
pozwalają dostrzegać w Polsce tylko gnój a za granicą tylko mleko i miód. Nie
podłapuję też dywersyjnych teorii o tym, jaki to z nas najgorszy naród.

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp5tj$sk1$1...@news.task.gda.pl WHYSKY
napisał(a):

> E tam mądrze... To oczywista oczywistosc.

Nie dla wszystkich niestety. Zaryzykowałbym nawet twierdzenie, że dla niewielu.

Rumcajs(TM)

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał:

> Czasem mam wrażenie, że tych kurw jest prawie 100%...

1. Kurew.
2. Czemu "prawie" 100%? Czyżbyś sobie nie miał NIC do zarzucenia?

> (cut - gorzkie żale)

Śmiało dorzuć jeszcze malkontentów, którym przeszkadzają wszyscy i wszystko.

> Bywałem/mieszkałem parę razy poza krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie
> spotkałem. EOT.

Szczęśliwej drogi.
BTW mało widziałeś...
Dwutygodniowe wczasy w Egipcie, czy szkolna wycieczka do Paryża nie są dobrą
podstawą do budowania poglądu o Świecie.

Rumcajs(TM)

WHYSKY

> Nie dla wszystkich niestety. Zaryzykowałbym nawet twierdzenie, że dla
> niewielu.

I dlatego nic na lepsze w najblizszej przyszlosci sie nie zmieni.

radar

W dniu 2011-05-03 17:15, Madoniowie pisze:

> A coś było nie tak z moim cytowaniem? Przybliżysz?

Cytowałeś a nie odniosłeś się do treści. Taki śmieć Ci wyszedł ale ok,
nie za duży. Wiem czepiam się ;) No offence.

> [...]
> oczach, które pozwalają dostrzegać w Polsce tylko gnój a za granicą
> tylko mleko i miód. Nie podłapuję też dywersyjnych teorii o tym, jaki to

Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Pisałem, że u nas jest gorzej a Ty
wyskakujesz z miodem ;)
Co do teorii spiskowych to po miodzie też bym nie zaskoczył.

radar

W dniu 2011-05-03 17:09, Madoniowie pisze:

> O litości! Zmień próg na 99%, muszą udostępniać OO, nie byli na wycofie,
> wysoko gwiazdki za zgodność towaru z opisem (4,9 minimum). To tak na
> początek. Odpadnie Ci 90% śmiecia.

Bez przesady. Wtedy nic nie znajdę.

radar

W dniu 2011-05-03 17:18, Rumcajs(TM) pisze:
[ciach]

...Ty chyba z PIS'u jesteś?

ted

Użytkownik "WHYSKY" <why...@wp.pl> napisał w wiadomości
Teraz zamiast chmielu dodają zółc bydlęcą .Taka technologia.

WHYSKY

> ...Ty chyba z PIS'u jesteś?

Oni raczej do Smolenska jezdza. A tak na marginesie na jakiej podstawie
wysnules wniosek o przynaleznosci partyjnej Rumcajsa ?

Rumcajs(TM)

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał:

> W dniu 2011-05-03 17:18, Rumcajs(TM) pisze:
> [ciach]
>
> ...Ty chyba z PIS'u jesteś?

Nie.
Czy to już szczyty możliwości Twojej argumentacji w dyskusji na temat
procentu kurew w naszym społeczeństwie?

P.S.
Madoniowie: "> A byłeś gdzieś jeszcze?"
radar: "> Byłem. I cytować się nauczyłem ;p"
Ani jedno, ani drugie nie jest prawdą :-)

Rumcajs(TM)

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp6om$s5l$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Bez przesady. Wtedy nic nie znajdę.

Próbowałeś? To nie jest przesada, tylko minimalne wymogi bezpieczeństwa. I
owszem, znajdziesz. Ale wytnie Ci wszystkie oferty, na które szkoda czasu.

Rumcajs(TM)

Użytkownik "WHYSKY" <why...@wp.pl> napisał:

> na jakiej podstawie wysnules wniosek o przynaleznosci partyjnej Rumcajsa ?

Ja Ci odpowiem :-)
To taka forma Prawa Godwina, stosowana w zastępstwie merytorycznych
argumentów.
PiS widocznie wzbudza w nim większe emocje od nazizmu :-)
Przypuszczalnie następnym krokiem byłoby nazwanie mnie trollem, debilem,
kretynem, czy wręcz dzieckiem neostrady.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Rumcajs(TM)

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp6va$sb0$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Cytowałeś a nie odniosłeś się do treści. Taki śmieć Ci wyszedł ale ok,
> nie za duży. Wiem czepiam się ;)

Wyłącznie.

> Nie przeczytałeś ze zrozumieniem.

Uwielbiam ten fragment ;-)

> Pisałem, że u nas jest gorzej a Ty
> wyskakujesz z miodem ;)

Czyż ze zdania, że u nas jest gorzej nie wynika, że gdzie indziej jest lepiej?
Poza tym nie odnosiłem się wyłącznie do Twojej wypowiedzi, a do ogólnego trendu.
Mogę Ci podać dosyć sporo przykładów z życia, dlaczego u nas jest lepiej, nie
gorzej. Mogę też udowodnić, że wolę u nas słyszeć wirówkę niewypoziomowanej
pralki nawet po północy, niż zachowywać wszelkie tzw. normy społeczne i
przepisy. Wiem. Reaguję alergicznie. Jednak do tej pory, przy okazji takich
dyskusji, okazywało się, że ludzie prezentujący podobne poglądy mieli raczej
niewielkie pojęcie o świecie i ludziach poza otoczeniem do 50km od ich gniazda.

> Co do teorii spiskowych to po miodzie też bym nie zaskoczył.

A tekst o "teoriach spiskowych" jako o UFO to kolejny przykład braku zdrowego
spojrzenia na świat ;-)

NieJorgnijSie

> No, muszę przyznać, że dawno tak mądrze Waść nie prawiłeś... :
> -)

Może tym razem nie zapomniał wziąć stosownych tabletek na receptę .... :-)

NieJorgnijSie

>Nie ośmieszaj się.

>MK

Co boli cię mój KF frajerze whysky? Do klopa won!

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp72t$sb0$2...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> ...Ty chyba z PIS'u jesteś?

Rozumiem, że to miała być obelga?

WHYSKY

> [...]
> Przypuszczalnie następnym krokiem byłoby nazwanie mnie trollem, debilem,
> kretynem, czy wręcz dzieckiem neostrady.

Prawo Godwina nie jest mi obce, ale nie wpadlem ze przenioslo sie juz na
PiS.
Jednym slowem przegral dyskusje :))

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipp9r4$1ofb$1...@news.mm.pl NieJorgnijSie
napisał(a):

> Może tym razem nie zapomniał wziąć stosownych tabletek na receptę .... :-)

Możesz, proszę, mnie nie mieszać do waszych pyskówek?
Dzięki :-)

MisKudlaty

W dniu 03.05.2011 18:12, NieJorgnijSie pisze:

> Co boli cię mój KF frajerze whysky? Do klopa won!

Frajerem jesteś Ty bo nie umiesz nawet odpowiedzieć właściwej osobie, a
takie szczyny jak Żywiec to mogą smakować tylko [autocenzura].
MK

WHYSKY

> Co boli cię mój KF frajerze whysky? Do klopa won!

Facet oszalal do konca ??

WHYSKY

On tego k-fa juz nigdy nie ogarnie? Ludzie niech mu ktos pomoze bo coraz
dziwniejsze sa jego szalenstwa oznaki.

NieJorgnijSie

Yhy, oczywiście, zakładaj sobie następne konta i trolluj do woli pałko
drewniana :) Pogadaj z twoim kolegą Mamoniem, poziom macie dokładnie ten
sam. PLONK

NieJorgnijSie

> Możesz, proszę, mnie nie mieszać do waszych pyskówek?
> Dzięki :-)

Oczywiście :) ale nie mogłem się powstrzymać - takie to ludzkie ... czasem
błądzić ;)

Henryk "Plumski" Plumowski

Pewna osoba, czyli NieJorgnijSie
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

No to proszę się nawrócić...

Heniek
www.kihltd.eu

WHYSKY

> Yhy, oczywiście, zakładaj sobie następne konta i trolluj do woli pałko
> drewniana :) Pogadaj z twoim kolegą Mamoniem, poziom macie dokładnie ten
> sam. PLONK

Tyle ze musialbym miec twoj harakter. Ty naprawde myslisz ze tu siedza sami
debile nie potrafiacy sprawdzic skad jest dane IP. Wszystkie twoje klony
lacznie z mamoniem pochadza z jednego miejsca, wiec nie rob z siebie
wiekszego idioty niz jestes. Zreszta fakt ze nie potrafisz ogarnac K-fa
swiadczy o twoich umiejetnosciach wiec podpowiem ze Misiek nadaje z gor a ja
z nad morza.
pisalem ci juz ze potrafie skonfigurowac proxy i robic dym troche
inteligentniej niz ty.
Wiem ze dlugi wekeend i pomocni koledzy z dzialu IT griluja ale sie nie
przejmuj, jutro wszystko wrci do normy i bedziesz mogl wskrzesic mamonia.

Rumcajs(TM)

Użytkownik "Madoniowie" <madoniow...@wytnij.go2.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:ippad4$3nq$1...@mx1.internetia.pl...

> W wiadomości o kryptonimie ipp72t$sb0$2...@news.dialog.net.pl radar

> Rozumiem, że to miała być obelga?

Nie. To była prezentacja niewłaściwego zastosowania apostrofu przy odmianie
skrótowców :-)
Obelga byłaby napisana tak: "...Ty chyba z PIS-u jesteś?".
Każdy ma swojego Hitlera, którym się sam straszy ;-)

Rumcajs(TM)

WHYSKY

> Nie. To była prezentacja niewłaściwego zastosowania apostrofu przy
> odmianie skrótowców :-)
> Obelga byłaby napisana tak: "...Ty chyba z PIS-u jesteś?".
> Każdy ma swojego Hitlera, którym się sam straszy ;-)

Dobre:)) Znowu mily dzien sie robi bo juz sie jezyc zaczynalem . Nic mnie
tak nie wq-ia jak ludzka glupota. To a propos jorgusia.

WHYSKY

> harakter.
Literowka charakter, zebys sie nie mial czego czepiac polonisto.

radar

W dniu 2011-05-03 18:12, Madoniowie pisze:
[ciach]

Wiesz Przemku,

po tej pyskówce trochę wyżej to nie wiem co pisać ;)))

radar

W dniu 2011-05-03 18:09, Rumcajs(TM) pisze:

> PiS widocznie wzbudza w nim większe emocje od nazizmu :-)

Nie większe ale spore :)

radar

W dniu 2011-05-03 17:57, Rumcajs(TM) pisze:
> Nie.

Udało się ;)

radar

W dniu 2011-05-03 17:50, WHYSKY pisze:

> Oni raczej do Smolenska jezdza. A tak na marginesie na jakiej podstawie
> wysnules wniosek o przynaleznosci partyjnej Rumcajsa ?

Oj, chciałem go tylko podpuścić ;)))

Rumcajs(TM)

> Udało się ;)

Gratuluję.
Znalazłeś telefon i wspólny język z dwunastoletnimi sprzedawcami.

Rumcajs(TM)

WHYSKY

> Oj, chciałem go tylko podpuścić ;)))

Jeszcze troche i strach bedzie na tej grupie sie odezwac tyle przemyslen,
prowokacji i ogolnie drugiego dna :)

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ippec4$mu$1...@news.dialog.net.pl radar
napisał(a):

> Wiesz Przemku,
>
> po tej pyskówce trochę wyżej to nie wiem co pisać ;)))

Jak reszta. Co ślina na język... Hehe ;-)

Henryk "Plumski" Plumowski

Wiecie co? Idźcie może podwórko odśnieżyć.

Heniek
www.kihltd.eu

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ippff2$ia4$1...@news.task.gda.pl WHYSKY
napisał(a):

> Jeszcze troche i strach bedzie na tej grupie sie odezwac tyle
> przemyslen, prowokacji i ogolnie drugiego dna :)

E tam. Spiskowa teoria dziejów ;-)

WHYSKY

> Wiecie co? Idźcie może podwórko odśnieżyć.

U mnie bylo slonecznie 12 powyzej zera. Sniegu brak.

Henryk "Plumski" Plumowski

Pewna osoba, czyli WHYSKY

oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

> U mnie bylo slonecznie 12 powyzej zera. Sniegu brak.

Szczęściarz.
Ja od rana we flaneli siedzę.
Na dodatek w piątek przestali grzać :-(

Heniek
www.kihltd.eu

Mirosław Szejduk

Dział telefonów i samochodów omijam z daleka, wole kupić w stacjonarnym
sklepie nawet przepłacając. 99% sprzedawców w tych działach to proste buraki
bez szkoły zapatrzonych tylko na kase i nic więcej. Dodam tylko że kiedyś
jeden z handlarzy samochodów dostał mocno w zęby odemnie po przejechaniu 300
kilometrów bo nic się nie zgadzało z opisem to mu zafundowałem wizytę u
dentysty. Jestem spokojnym człowiekiem ale moje nerwy też mają granicę.

Pozdrawiam

NieJorgnijSie

> Wiecie co? Idźcie może podwórko odśnieżyć.

Bez szans, wszystko stopniało zanim to przeczytałem ... :-(((

Tiber

Silly, silly radar nabazgrału:

> Na szczęście nie mam ciśnienia na ten telefon (tylko zachciewajkę).

A jaki to telefon, tak przy okazji?

(Ja bedę sortował Allegro pod kątem E52 po dziesiątym.)

--
Tiber
judel...@gmail.com

radar

W dniu 2011-05-04 00:19, Tiber pisze:

> A jaki to telefon, tak przy okazji?

BB9700 ew. BB9800

--
radar

NieJorgnijSie

> A jaki to telefon, tak przy okazji?
>
> (Ja bedę sortował Allegro pod kątem E52 po dziesiątym.)

Mam znajomego w serwisie autoryzowanym Nokii. E51 - spoko, E52 - szmelc. Sam
jestem na etapie wymiany telefonów w firmie i myślałem o e52 - jednak kolega
wybił mi ten telefon z głowy. Wieszający się, awaryjny. Jedyny plus -
bateria. Przemyśl sprawę :)

Budzik

Osobnik posiadający mail tra...@ufo.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

niestety potwierdzam.

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Kamikaze

> niestety potwierdzam.

I ja również

Misiek

> [...]
> to przeszkadzalo ?
> Zreszta okocim tez taki byl. Smaku obecnego nie chce mi sie komentowac.

O toto.. a Krakus... to bylo piffko...
Jednak nie zgodze sie ze nie ma w tej chwili Polskich Dobrych piw.
Ja pijam Okocimia pilsa i smakuje mi
jest jeszcze:
1. Zywe
2. Heban (troszku sie popsul. ale niezly jest)
3. Ciechan (niepasteryzowany oczywista)
4. wiele lokalnych niepasteryzowanych piw (odkrylem w Gliwicach na ulicy
Krupniczej - dawna Raciborska - sklepik z roznymi markami piwa - w tym pare
niepasteryzowanych. Polecam odwiedzic :-) )

NieJorgnijSie

Jeśli już musisz coś na symbianie i z nokii to kolega polecał mi jako mało
awaryjną Nokię C6. Na allu chodzi to w nowości po 650 zł. Ja tam jednak w
firmie przesiadam się na smartfony, a z Nokią się żegnam :)

Dominik Sawka

On 3 Maj, 17:02, "WHYSKY" <whys...@wp.pl> wrote:

>  Tez dobre pytanie :)

Bardzo dobre, tobie też by się przydało wyjść czasem na spacer bo
świat jest piękny i na usenecie zycie sie nie konczy. Na piciu
whyskacza do lustra tez dobrze nie wyjdziesz, pojmijajac szybka droge
do uzaleznienia to i watroby szkoda.

Dominik Sawka

On 3 Maj, 19:04, "WHYSKY" <whys...@wp.pl> wrote:

> Wiem ze dlugi wekeend i pomocni koledzy z dzialu IT griluja ale sie nie
> przejmuj, jutro wszystko wrci do normy i bedziesz mogl wskrzesic mamonia.

Zluzuj poślady cepie, długi weekend i do ciebie nikt nie przyszedł? To
ty na swoim wysypisku smieci masz dział IT? Tam gdzie stare pecety z
kumplami rozbieracie i potem idziecie na złom? Grill powiadasz był
udany? Ile denaturatu razem wypiliście? Smutne. Szklanka w dłoń i do
kompa siad. Wylewamy jad. Bo życie w realu chujowe jest, a na usenecie
jesteś panem i władcą :)

wujciod...@wp.pl

On 3 Maj, 19:21, "WHYSKY" <whys...@wp.pl> wrote:

> Dobre:))  Znowu mily dzien sie robi bo juz sie jezyc zaczynalem . Nic mnie
> tak nie wq-ia jak ludzka glupota. To a propos jorgusia.

Dziwne że swojej nie dostrzegasz. Typowy psychopatyczny debil - u
wszystkich widzi głupotę, sam jest geniuszem. Pełno takich jak on w
zakładach zamkniętych. Ciekawe skąd w szpitalu im. T. Bilikiewicza
pensjonariusze mają dostęp do neta?

wujciod...@wp.pl

On 3 Maj, 20:05, "WHYSKY" <whys...@wp.pl> wrote:

> U mnie bylo slonecznie 12 powyzej zera. Sniegu brak.

To w szpitalu im. T. Bilikiewicza macie wybieg na zewnątrz, bo zza
okiennych krat pomiar temperatury przy gruncie się nie jest
wiarygodny???

aL

W dniu 2011-05-03 12:31, radar pisze:
> [...]
>
> czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
> ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?

Dostajesz to, co zwykle dostaje się przy zakupie telefonu
z drugiej ręki. Jak chcesz wszystko to, co wymieniłeś powyżej
to kup na allegro od firmy nowy aparat. Mam wrażenie, że szukasz
nieużywanego telefonu znacznie poniżej ceny rynkowej.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Maciej 'AbrahaM' Piotrowski

Tiber wrote:
> Silly, silly radar nabazgrału:

> A jaki to telefon, tak przy okazji?
>
> (Ja bedę sortował Allegro pod kątem E52 po dziesiątym.)

jeśli zamierzasz do 8 razy odwiedzać serwis i
w końcu zostać z tym samym telefonem któremu
wymieniono 3/4 części, to proszę bardzo, E52*
nie polecam. Gorsze pod względem czasu pracy
na jednym naładowaniu E51 za to owszem.

* pl.misc.telefonia.gsm + fora dość wyraźnie
sugerują wysoką awaryjność tego modelu..

Albert Einstein (1879-1955)

RD

W dniu 2011-05-03 17:09, Madoniowie pisze:

> O litości! (...) muszą udostępniać OO, (...)

Że tak sobie pozwolę: a bo co? ;-)

Wilk

Dnia Tue, 03 May 2011 12:31:45 +0200, radar napisał(a):

> Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:
>
> czy jest karta gwarancyjna i rachunek?

Zadajesz nieprawidłowe pytanie. Karty gwarancyjne często się zdarzają.
natomiast powinieneś zadać pytanie "czy jest PODBITA karta gwarancyjna", bo
zazwyczaj trafiaja sie zupelnie puste i nic nie warte formularze.

--
Darmowe Programy
http://wilk13.net

radar

W dniu 2011-05-04 18:32, Wilk pisze:

> Zadajesz nieprawidłowe pytanie. Karty gwarancyjne często się zdarzają.
> natomiast powinieneś zadać pytanie "czy jest PODBITA karta gwarancyjna", bo
> zazwyczaj trafiaja sie zupelnie puste i nic nie warte formularze.

Słuszna uwaga, dzięki!

--
radar

radar

W dniu 2011-05-04 15:12, aL pisze:

> [...]
> to kup na allegro od firmy nowy aparat. Mam wrażenie, że szukasz
> nieużywanego telefonu znacznie poniżej ceny rynkowej.

A od kiedy nie można zadać pytania kupującemu? ;-)

A tak na poważnie to często zdarzają się telefony z wymiany. I mają to
wszystko. W dobrej cenie.

--
radar

Kudłaty Konservateesta

W dniu 2011-05-04 08:17, NieJorgnijSie pisze:

> Mam znajomego w serwisie autoryzowanym Nokii. E51 - spoko, E52 - szmelc

W jakim mieście? Po znajomości zrobiłby mi mojego szmelca (E51) taniej
(wymiana szybki, bo porysowana i ciągle pierdzieli się klawiatura -
jakiś serwis wymieniał mi filtr klawiatury, ale pomogło tylko na godzinę
- czasem działa, więcej nie działa).

--
Kudłaty Konservateesta
n...@podam.com.pl

"Przysięgam Polakom, że każdego kto będzie chciał podnieść podatki,
osobiście wyrzucę z rządu."
Donek 2007

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie iprp20$kvt$1...@node2.news.atman.pl RD
napisał(a):

> Że tak sobie pozwolę: a bo co? ;-)

Bo mam taki kaprys mieć takie kryterium :)

aL

W dniu 2011-05-04 18:37, radar pisze:

> A od kiedy nie można zadać pytania kupującemu? ;-)

A brak informacji o elementach, o których piszesz nie daje Ci
do myślenia? Zapewne gdyby telefon był kompletny lub na gwarancji
to wystawiający o tym by wspomniał.

> A tak na poważnie to często zdarzają się telefony z wymiany. I mają to
> wszystko. W dobrej cenie.

Skoro są tak często i w tak dobrej cenie na Allegro to dlaczego przyszedłeś
się żalić? Może masz problem z szukaniem odpowiednich ofert, bo głównym
kryterium jest cena.

radar

W dniu 2011-05-04 20:34, aL pisze:

> A brak informacji o elementach, o których piszesz nie daje Ci
> do myślenia? Zapewne gdyby telefon był kompletny lub na gwarancji
> to wystawiający o tym by wspomniał.

Przesadzasz, często po moich pytaniach sprzedający uzupełniają opisy.

> Skoro są tak często i w tak dobrej cenie na Allegro to dlaczego przyszedłeś
> się żalić? Może masz problem z szukaniem odpowiednich ofert, bo głównym
> kryterium jest cena.

Jak już zdecydowałem się na zmianę to dobre oferty się pokończyły. O
tyle dziwne, że wszedł Torch 9800 i powinien być wysyp 9000/9700.

--
radar

RD

W dniu 2011-05-04 20:27, Madoniowie pisze:

> W wiadomości o kryptonimie iprp20$kvt$1...@node2.news.atman.pl RD

> Bo mam taki kaprys mieć takie kryterium :)

A to inna sprawa, ale nie na temat..

Co innego komentarze, wycofa, gwiazdki 4,9, a co innego możliwość
odbioru osobistego (w sensie wyszukiwania ofert i wybierania tych
'lepszych').
Za to dorzuciłbym do tego rzeczywistą lokalizację (nie internet, czy
cała polska) i pełne dane o firmie.

Sprzedaję od końca 2007r i dopiero niedawno uruchomiłem odbiór
osobisty, który zresztą na tym koncie wkrótce znów zlikwiduję (jest
problematyczny, nie wart zarobku). Sprzedaż przez internet to w dużej
mierze zaoszczędzony czas na obsługę (i koszt obsługi np. w postaci
reprezentacyjnego biura, którego nie posiadam), m.in. stąd niższa cena,
przy bardzo niskiej marży.

Mam ponad 8tys. pkt. komentarzy i prawie 5tys. ocen sprzedaży po 5.0 i
tylko koszt wysyłki 4.9 (sam nie wiem, dlaczego - daję rzeczywisty koszt
wysyłki kurierskiej). Komentarze, to 99,9% pozytywów (było w między
czasie 6 neutralnych, ale z "winy" kupujących).

I tylko z tego powodu, że nie oferuję odbioru osobistego, odrzuciłbyś
moją ofertę?

janusz_kk1

Dnia 03-05-2011 o 17:10:22 Madoniowie <madoniow...@wytnij.go2.pl>
napisał(a):

> W wiadomości o kryptonimie ipovua$oip$2...@news.dialog.net.pl radar

> 97% to jest w _każdej_ kategorii za mało. Prawdę mówiąc ciężko znaleźć
> sprzedawców, którzy mają mniej.
Wbrew pozorom łatwo, szukałem ostatnio video sendera i mam takie kwiatki :)
http://allegro.pl/show_user.php?uid=11956575
ten też niwiele lepszy
http://allegro.pl/show_user.php?uid=13448225

ale można też znaleść pozytywne przykłady sprzedawców\
którym zależy np:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=5172864
albo
http://allegro.pl/show_user.php?uid=451195

Są to pierwsze z brzegu przykłady.

--
Pozdr
JanuszK

janusz_kk1

Dnia 03-05-2011 o 15:48:41 radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

> [...]
> jara na balkonie, dym leci mi do mieszkania. Idę spać, 22-ga w co drugim
> mieszkaniu leci pralka (niewypoziomowana).
Uroki bloku i miasta :) mam radę przeprowadź się na wieś,
ja odkąd mieszkam u siebie w domku mam spokój od sąsiadów.

> Kurwa i tak codziennie dzień świra. Bywałem/mieszkałem parę razy poza
> krajem. Nigdzie tylu "kurw" nie spotkałem. EOT.
Bo niestety nie dbamy o otoczenie, mamy wszedzie syf.

--
Pozdr
JanuszK

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie ipsehr$bci$1...@node2.news.atman.pl RD
napisał(a):

> A to inna sprawa, ale nie na temat..

Na temat, tylko mi się wywodów nie chciało pisać.

> Co innego komentarze, wycofa, gwiazdki 4,9, a co innego możliwość
> odbioru osobistego (w sensie wyszukiwania ofert i wybierania tych
> 'lepszych').

W tej akurat kategorii, owszem, ma to znaczenie. Przynajmniej dla mnie. Jak i w
przypadku telefonów używanych, których szukał Radar.

> Za to dorzuciłbym do tego rzeczywistą lokalizację (nie internet, czy
> cała polska) i pełne dane o firmie.

Jak najbardziej, jestem za.

> [...]
> mierze zaoszczędzony czas na obsługę (i koszt obsługi np. w postaci
> reprezentacyjnego biura, którego nie posiadam), m.in. stąd niższa

Owszem. Wcale tego nie neguję.

> [...]
> koszt wysyłki kurierskiej). Komentarze, to 99,9% pozytywów (było w
> między czasie 6 neutralnych, ale z "winy" kupujących).

I masz najniższe ceny, sprzedajesz używane telefony i odpowiadasz na maile, jak
to cytował Radar? Z pewnością nie.

> I tylko z tego powodu, że nie oferuję odbioru osobistego, odrzuciłbyś
> moją ofertę?

Nie. Nie odrzuciłbym. Mam nadzieję, że wyjaśniłem dlaczego.

Madoniowie

W wiadomości o kryptonimie op.vu0qmhj01cvm6g@lap janusz_kk1 napisał(a):

> [...]
> ten też niwiele lepszy
> http://allegro.pl/show_user.php?uid=13448225
>
> ale można też znaleść pozytywne przykłady sprzedawców\

A spróbuj tak: Po http://allegro.pl/show_user.php?uid= wpisuj kolejno numery w
przedziale powiedzmy stu. Policz, ilu było wśród nich sprzedawców mających
więcej niż 1000 punktów, a następnie, jaki procent z nich ma oceny poniżej 97%
:)

radar

W dniu 2011-05-05 19:29, janusz_kk1 pisze:

> Uroki bloku i miasta :) mam radę przeprowadź się na wieś,
> ja odkąd mieszkam u siebie w domku mam spokój od sąsiadów.

Jak to się mówi są zady i walety mieszkania w mieście. Bez obwodnicy nie
odważę się wyprowadzić za miasto.

--
radar

Tiber

Silly, silly radar nabazgrału:

> ...Ty chyba z PIS'u jesteś?

1. PiS-u.

--
Tiber
judel...@gmail.com

jerzu

On Tue, 3 May 2011 17:04:23 +0200, "Madoniowie"
<madoniow...@wytnij.go2.pl> wrote:

>Żywiec to polskie piwo? Myślałem, że tylko tu produkowane. A lepszych w europie
>piłem wiele.

W Polsce też są dobre piwa. Ale nie koncernowe, tylko te produkowane w
małych browarach.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx....@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280