O co chodzi - sprzeda samochod czy?

J&J

Jak w temacie
...czy? chodzi o cos zupelni einnego ;)
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37678434
J&J

ForU

> Jak w temacie
> ...czy? chodzi o cos zupelni einnego ;)
> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37678434

Usuneli jej poprzednią aukcje, ale widze ze wróciła z jeszcze ciekawszymi
fotkami ;-D

--
/ ___| | | \
/ | | | \

Logan

Mon, 20 Dec 2004 20:26:38 +0100, na alt.pl.allegro, J&J napisal(a):

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37678434

To zdecydowanie najciekawsza aukcja, jaką widziałem na allegro! :)

--
Logan 3507735
"zabrać innym, przecież sobie nikt nie weźmie

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska"

J&J wrote:

Chodzi o to, że kupujesz 3 dni wakacji w Zakopanem z panią Elą, a gratis
dostajesz grata. Capisci?

Pozdrawiam,
Karola

Logan

Mon, 20 Dec 2004 20:54:39 +0100, na alt.pl.allegro, "Karolina \"duszołap\"
Matuszewska" napisal(a):

> Chodzi o to, że kupujesz 3 dni wakacji w Zakopanem z panią Elą, a gratis
> dostajesz grata. Capisci?

Nie byłbym poznaniakiem, gdybym nie zapytał przed licytacją o parę spraw:
- kto pokrywa koszty noclegu na miejscu?
- jedziemy tym zardzewiałym gratem?

i najważniejsze:
- pokój dwuosobowy, czy jedno?

Logan

Mon, 20 Dec 2004 20:54:14 +0100, na alt.pl.allegro, Logan napisal(a):

> i najważniejsze:
> - pokój dwuosobowy, czy jedno?

Och, i oczywiście liczba łóżek w pokoju - to też bardzo istotne ;)

Andrzej 'Soulless' Kozakowski

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <gin...@isp.wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cq7amq$fkn$1...@atlantis.news.tpi.pl...

Upraszczasz :P
Pani Ela nie jest jakas tam pierwsza lepsza, ale znana jest w necie
od dluzszego czasu z roznych rownie ciekawych wybrykow :D

Let's google her!

http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=elagawin&mycomments=ok

http://unu.mili.pl/g00279.php?lg=pl

http://www.egstudio.art.pl/autor.htm

http://www.egstudio.art.pl/

:D:D:D:D:D

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
/| /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|________________death is only the beginning...
|/ |/ |/ hmmm... to most people...
www.1k20.net www.soulless.bezduszni.net soul...@bezduszni.net

Andrzej 'Soulless' Kozakowski

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37717122

ciag dalszy :P
dwa nowe zdjecia zgrabnych nozek fiata :P

Logan wrote:

> Nie byłbym poznaniakiem, gdybym nie zapytał przed licytacją o parę spraw:
> - kto pokrywa koszty noclegu na miejscu?
> - jedziemy tym zardzewiałym gratem?

Raczej nie. W poprzedniej aukcji było więcej szczegółów na temat pojazdu:
http://www.archiwizator.info/a37063819.php
No, chyba że zdanie z aktualnej aukcji: "Jest w stanie dobrym" oznacza,
że jednak znalazła mechanika.

Pozdrawiam,
Karola

Andrzej 'Soulless' Kozakowski wrote:

> Pani Ela nie jest jakas tam pierwsza lepsza, ale znana jest w necie
> od dluzszego czasu z roznych rownie ciekawych wybrykow :D

> [...]

To mnie rozwaliło:
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=368746

Pozdrawiam,
Karola

antek

Użytkownik "J&J" <du...@blada.com> napisał w wiadomości

ROTFL

moze na nastepnej aukcji calkiem zrzuci odzienie :D:D

Lori

> Usuneli jej poprzednią aukcje, ale widze ze wróciła z jeszcze ciekawszymi
> fotkami ;-D

pamietam,
ale wtedy miała taki sentyment do swojego fiata, który gdzieś wsiąkł... no i
straciła u mie...;-))

pozdr.

B L

ForU <forj...@op.pl> napisał(a):

> Usuneli jej poprzednią aukcje, ale widze ze wróciła z jeszcze ciekawszymi
> fotkami ;-D

fotki z jej strony netowej - swoją drogą jak na 34 lata nieźle się trzyma -
ale sprzedawać się w kanciaku na allegro??

B L

Logan !!! rączki na klawiaturę :P

B L

5 od lewej! - powinna zejść z ceny tego kanciaka!
http://unu.mili.pl/g00279.php?lg=pl

B L

Logan <el_l...@wytnij.o2.pl> napisał(a):

> Nie byłbym poznaniakiem, gdybym nie zapytał przed licytacją o parę spraw:
> - kto pokrywa koszty noclegu na miejscu?
> [...]

No co TY LOGAN - płacisz sam i prowadzisz kanta !!

Logan

Mon, 20 Dec 2004 22:07:14 +0000 (UTC), na alt.pl.allegro, B L napisal(a):

> Logan !!! rączki na klawiaturę :P

Obejrzałem resztę zdjęć i zmieniłem zdanie :P

Logan

Mon, 20 Dec 2004 22:16:47 +0000 (UTC), na alt.pl.allegro, B L napisal(a):

> 5 od lewej! - powinna zejść z ceny tego kanciaka!
> http://unu.mili.pl/g00279.php?lg=pl

Naprawdę podoba Ci się piąte od lewej? Jak dla mnie - obrzydlistwo. Wygląda
jak Marylin Monroe po wypadku ;)
Już wolałbym samego świniaka, bez dodatków :)

B L

antek <kra...@google.com> napisał(a):

> moze na nastepnej aukcji calkiem zrzuci odzienie :D:D

lepiej nie!! - bo jeszcze cenę za kanta podniesie!! a nie ma za bardzo
podstaw :)
5 fota :)
http://unu.mili.pl/g00279.php?lg=pl

B L

Logan <el_l...@wytnij.o2.pl> napisał(a):

> Obejrzałem resztę zdjęć i zmieniłem zdanie :P

już się bałem że kupisz ten pojazd z zawartością!

Logan

Mon, 20 Dec 2004 22:18:58 +0000 (UTC), na alt.pl.allegro, B L napisal(a):

> już się bałem że kupisz ten pojazd z zawartością!

Pięć tysiaków za tonę rdzy i 55kg próchna?
Nie, dizękuję ;)

B L

Logan <el_l...@wytnij.o2.pl> napisał(a):

> Naprawdę podoba Ci się piąte od lewej? Jak dla mnie - obrzydlistwo. Wygląda
> jak Marylin Monroe po wypadku ;)
> Już wolałbym samego świniaka, bez dodatków :)

LOGAN - czytaj uważnie - "powinna zejść z ceny tego kanciaka"

Logan

Mon, 20 Dec 2004 22:22:14 +0000 (UTC), na alt.pl.allegro, B L napisal(a):

> LOGAN - czytaj uważnie - "powinna zejść z ceny tego kanciaka"

Przepraszam :P
Przyznaję się, że odpierdalam masówkę i nie zawsze czytam posty, na które
odpisuję ;)

B L

Logan <el_l...@wytnij.o2.pl> napisał(a):

> Przepraszam :P
> Przyznaję się, że odpierdalam masówkę i nie zawsze czytam posty, na które
> odpisuję ;)

:) no masz szczęście - ja gustuję w młodszych :) ta jest jak dla mnie za
stara - mimo że w miarę dobrze zakonserwowana - w przeciwieństwie do kanciaka

Logan

Mon, 20 Dec 2004 22:27:39 +0000 (UTC), na alt.pl.allegro, B L napisal(a):

> :) no masz szczęście - ja gustuję w młodszych :) ta jest jak dla mnie za
> stara - mimo że w miarę dobrze zakonserwowana - w przeciwieństwie do kanciaka

I zdecydowanie za wysoko się ceni. Z 4000 w kieszeni to można kupić trzy
kanciaki i poderwać cztery takie dupy ;)

Mrozik

no to kto chetny? :)
http://tiny.pl/48t

--
pozdr...
Mrozik

B L

Logan <el_l...@wytnij.o2.pl> napisał(a):

> I zdecydowanie za wysoko się ceni. Z 4000 w kieszeni to można kupić trzy
> kanciaki i poderwać cztery takie dupy ;)

moze to za miesiac na nie za weekend !!

B L

Mrozik <worl...@USUNTOo2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> no to kto chetny? :)
> http://tiny.pl/48t

wole ta ktorej reklama mi sie wyswietlila

http://www.nowa.cyberrandka.pl/1464.html?
PHPSESSID=6d5b6fdaffc476d356e7f9a99a0c09b5

Mrozik

> wole ta ktorej reklama mi sie wyswietlila
>
> http://www.nowa.cyberrandka.pl/1464.html?
> PHPSESSID=6d5b6fdaffc476d356e7f9a99a0c09b5

eee zwykla dzi...ka pol miasta ja mialo ;)

B L

Mrozik <worl...@USUNTOo2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> eee zwykla dzi...ka pol miasta ja mialo ;)

którą?? pytanie retoryczne :P

d+

Użytkownik "B L" <ebie...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> fotki z jej strony netowej - swoją drogą jak na 34 lata nieźle się
trzyma -
> ale sprzedawać się w kanciaku na allegro??

kiepska jest
i fotki też kiepskie - jestem fotografem...:)