[poniedzialek] nuda

1 view

|<onrad

w weekend robie sobie kompletny urlop od allegro, nie czytam poczty, nic
nie sprawdzam...

Oto korespndencja jaka wyslal mi jeden gosc przez te dwa dni (dosc
typowa, nie on pierwszy i pewnie nie ostatni):

list 1:
witam proszę o wystawienie komentarza ja już to uczyniłem pozdrawiam

list 2:
witam prosze wkońcu wystawic ten komentarz

list 3:
witam proszę o wystawienie komentarza

list 4:
PO RAZ KOLEJNY PROSZĘ O WYSTAWIENIE KOMENTARZA

list 5:
eeeeee no kurwa stary wystaw wkoncu ten komentarz

list 6:
witam po raz kolejny niech pan wystawi wkońcu ten komentarz gdyż bardzo
mi na nim zależy

Dodam ze sam wczesniej wplate dostalem dopiero jak sie zaczalem upominac
i zagrozilem negatywem. Gosc ma 29 punktow, w tym trzy negatywy za na
ktore odpowiedzial:

odpowiedz 1:
stary huju albo jesteś popierdolony albo huj wie co ale nie pierdol mi
takich bzdur bo pisałes pajacu ze preferujesz odbior osobisty to
myslałem ze mi ja wyslesz a zreszta szkoda na ciebie słów

odpowiedz 2:
ty asenka nie wkorwiaj mnie pisałem ze on był przypalony a co ty bys
kurwa chciała kokoski za 5 zł pomysl wogole co ty piszesz!!!!!!!!!!!!to
bł profesionalny dyktafon

trzecia odpowiedz byla ok :)

Ale mnie korci aby postawic negatyw! Tyle ze nie mam za co :) Moze
neutral za dlugi czas czekania na pieniadze? ;)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Magdalena Pucia

Użytkownik "|<onrad" napisał w wiadomości

> [...]

> Ale mnie korci aby postawic negatyw! Tyle ze nie mam za co :) Moze

> neutral za dlugi czas czekania na pieniadze? ;)

Za uporczywe nękanie? :)
Nie wystawiaj mu komentarza, co? Ciekawe, co jeszcze napisze. Albo jak
zareaguje na linka do Regulaminu, zawierającego informację, że komentarze
nie są obowiązkowe :)

Magda-
klient - klientom, użytkownik - użytkownikom
korzystać, bieżący, konto, ściągnąć, zażądać

Jurek

Użytkownik "|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> napisał w wiadomości
news:dtcb57$i1q$1...@inews.gazeta.pl... w weekend robie sobie kompletny urlop

> Ale mnie korci aby postawic negatyw! Tyle ze nie mam za co :)

Jak to nie masz? Jest taki kawał: przychodzi mąż do domu i od progu żonę w łeb i
z kopa i znowu w łeb. Żona się drze: JÓZEK ZA CO? Mąż: Cicho ku...o, jakby było
za co to bym cie zabił.:-)
Działaj poprzez analogię:-)

--
Jurek
...siakieś to wszystko popieprzone...

Jarek P.

> [...]

> Ale mnie korci aby postawic negatyw! Tyle ze nie mam za co :) Moze

> neutral za dlugi czas czekania na pieniadze? ;)

Nie wystawiaj mu nic, komentarze nie są obowiązkowe, cierpliwie czekaj
aż się zagotuje :-)
Albo odpisz mu, że jeśli bardzo chce, to możesz mu komentarz wystawić,
ale po konieczności upominania się o kasę i jego upierdliwym
nagabywaniu będzie to najwyżej neutral ;-)

J.

ralph03

Dnia Mon, 20 Feb 2006 13:02:46 +0100, |<onrad napisał(a):

> Ale mnie korci aby postawic negatyw! Tyle ze nie mam za co :) Moze
> neutral za dlugi czas czekania na pieniadze? ;)

Za uciazliwe nekanie mailami, za brak znajomosci regulaminu, za wulgaryzmy
w mailach, za "wkoncu". Jak jeszcze zostanie Ci miejsce, to za ojca
Rydzyka, braci Kaczynskich i Andrzeja Leppera.
Zawsze znajdzie sie jakis powod;)
--
"Zawsze spodziewaj sie niespodziewanego"