[poniedzialek] nuda 2

|<onrad

pojawil sie sequel ogladanego przez Was filmu "Nuda". A kto nie ogladal,
zanim przeczyta dalsza czesc maila niech rzuci okiem na watek
http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_frm/thread/fbf3ec748927c50b/51745be81331ecf4?lnk=st&q=poniedzialek+nuda+author%3A%7C%3Conrad&rnum=1&hl=pl#51745be81331ecf4

Dzis premiera drugiej czesci! Ale uwaga! Film tylko dla doroslych.

Zgodnie z sugestiami z grupy nie postawilem mu komentarza i czekalem co
bedzie robil. Caly czas slal maile. Dzis mnie uraczyl takim

Tytul listu:
"Dzieki kurwa"
Tresc:
"jestes niezłym kutasem nie bede sie 100 razy o komentarz prosił ale
jestes kurwa huj"

Czy juz moge mu wystawic? :)

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

|<onrad

|<onrad napisał(a):

> Czy juz moge mu wystawic? :)

wystawilem mu neutrala
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=3974507&type=fb_recvd_all

jak widze ktos inny tez dal mu neutrala za "uzywanie epitetow", na
negatywy odpowiada epitetami. Widac ten typ tak ma :)

misio_patysio

Użytkownik "|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> [...]
> "Dzieki kurwa"
> Tresc:
> "jestes niezłym kutasem nie bede sie 100 razy o komentarz prosił ale

1. od kiedy komentarze są obowiazkowe??
2. od kiedy ch*j pisze się przez H??

BasiaBjk

Użytkownik |<onrad napisał:

> wystawilem mu neutrala

Podziekował ci już? ;)
--
pa, Basia

Qula

Użytkownik "|<onrad" napisał:

> [...]
> "Dzieki kurwa"
> Tresc:
> "jestes niezłym kutasem nie bede sie 100 razy o komentarz prosił ale

przyznam Ci szczerze, ze wystawiajac neutralny komentarz zachowales sie
wyjatkowo humanitarnie, ale pewnie ktos kiedys zaproponuje Ci za to cieple
miejsce kolo kominka :)

transakcja okej, hehe zabawne... ja za transakcje uwazam:

START
- ewentualne pytanie do sprzedajacego jesli jest taka potrzeba
- zakup i sprawne potwierdzenie wszystkich rzeczy niezbednych do szybkiej
finalizacji
- finalizacja (przelew w jedna, towar u drugiej strony)
- wymiana komentarzami w uprzejmej lub conajmniej obojetnej atmosferze
META

mnie jak na razie zdarzyly sie tylko takie przypadki ...no a kolega
kali-iles-tam sie nie wywiazal po gentlemensku z ostatniego elementu
transakcji...

dobre serce chlopie masz ;]

pozdr
Przemek

ralph03

Dnia Fri, 24 Feb 2006 17:02:43 +0100, |<onrad napisał(a):

Humanitarne posuniecie. No ale mogles zabic i dac negatywa:)
--
"Zawsze spodziewaj sie niespodziewanego"

Fryzjer

Dnia Fri, 24 Feb 2006 17:27:19 +0100, misio_patysio napisał(a):

> 2. od kiedy ch*j pisze się przez H??

Jak leży, to przez miękkie ch, jak stoi to przez twarde H. Proste :)
--
Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/5no8m :Wrocław
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo

Interkas

> [...]
> "Dzieki kurwa"
> Tresc:
> "jestes niezłym kutasem nie bede sie 100 razy o komentarz prosił ale

poprostu brechtac mi sie chce z tego typka,
i szczerze mowiac dziwie sie ze jeszcze kolesia nie zawiesili
za tego typu odpowiedzi:)

...stary huju albo jesteś popierdolony albo huj wie co ale nie pierdol mi
takich bzdur bo pisałes pajacu ze preferujesz odbior osobisty to myslałem ze
mi ja wyslesz a zreszta szkoda na ciebie słów...

swego czasu jak bylem mlodszy i nie znalem znaczenia wyrazu kultura rowniez
nabluzgalem
pewnemu kolesiowi na allegro,
pech chcial ze niedlugo pozniej moje konto zostalo zawieszone
w rezultacie na ponad 2 latka gdyz w tamtym momencie bylem niepelno()letni

pozdrawiam Piotrek

Qula napisał(a):

> - wymiana komentarzami w uprzejmej lub conajmniej obojetnej atmosferze

ja staram sie komentarzy nie wliczac do transakcji. Np za ostatni
otrzymany negatyw postawilem pozytywa, msciwy nie jestem :)

Fryzjer

Dnia Sat, 25 Feb 2006 11:22:15 +0100, |<onrad napisał(a):

> za ostatni
> otrzymany negatyw postawilem pozytywa, msciwy nie jestem :)

Masz nerwy ze stali!
Albo czujesz się winny ;)

Jakub Gdula

Użytkownik "misio_patysio" <misio_...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> 2. od kiedy ch*j pisze się przez H??

Nie wiem kiedy, ale już jakiś czas temu ta forma została dopuszczona jako
alternatywna z powodu nagminności jej używania.
Jest nawet w słowniku języka polskiego:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=19210

Pzdr, JG

--
Wyprawy rowerowe po Europie
www.jgdula.friko.pl

Artur M. Piwko

In the darkest hour on Sat, 25 Feb 2006 18:25:19 +0100,
Jakub Gdula <jgd...@o2.pl> screamed:

> Nie wiem kiedy, ale już jakiś czas temu ta forma została dopuszczona jako
> alternatywna z powodu nagminności jej używania.
> Jest nawet w słowniku języka polskiego:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=19210

A niedlugo 'poszlem' i tak dalej. A wszystko to dlatego, ze miliony much
nie moga sie mylic...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 01:51:22 user up 10899 days, 13:46, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

Imagine there's no heaven... it's easy if you try.

Jakub Gdula

Użytkownik "Artur M. Piwko" <pipen...@pu.kielce.pl> napisał w wiadomości

> A niedlugo 'poszlem' i tak dalej. A wszystko to dlatego, ze miliony much
> nie moga sie mylic...

Język jest tworem żywym, zmienia się i ewoluuje, nic się na to nie
poradzi...

Artur M. Piwko

In the darkest hour on Sun, 26 Feb 2006 10:17:38 +0100,
Jakub Gdula <jgd...@o2.pl> screamed:

> Język jest tworem żywym, zmienia się i ewoluuje, nic się na to nie
> poradzi...

Racja, ale dodawanie nowych tworow tylko dlatego, ze jakiemus procentowi
spoleczenstwa nie chcialo sie ortografii uczyc tez nie jest dobrym
rozwiazaniem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
[ 15:20:29 user up 10899 days, 3:15, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

Being Politically Correct means Always Having to Say You're Sorry.

Artur M. Piwko napisał(a):

> Racja, ale dodawanie nowych tworow tylko dlatego, ze jakiemus procentowi
> spoleczenstwa nie chcialo sie ortografii uczyc tez nie jest dobrym
> rozwiazaniem.

Alez jest, widac nie rozumiesz czym jest jezyk :) Wbrew pozorom
ortografia nie jest po to by utruniac zycie, ale jest wynikiem
funkcjonowania jezyka. Jesli pojawia sie jakas nowa forma wyrazu po
pewnym czasie zaczyna obowiazywac.

Brzydki przyklad jaki mi przychodzi do głowy: obecnie nie oburzasz się,
jak ktoś na tyłek mówi "rzyć". Prawda jest taka, ze pierwotnie wyraz ten
pisało się przez "ż", tyle, że było to tak dawno temu, że juz nikt nie
pamieta. No prawie nikt.

Jest wiecej wyrazow, ktorych obecna ortografia nie zawsze byla taka jak
teraz.

Jarek P.

Jakub Gdula wrote:

> Nie wiem kiedy, ale już jakiś czas temu ta forma została
> dopuszczona
> jako alternatywna z powodu nagminności jej używania.

Od niedawna, z wyraźnym wskazaniem, że jest dopuszczona warunkowo
i nie zalecana.

J.