[poniedzialek] nuda 3 - mysle ze ostatni odcinek :)

1 view

|<onrad

witam

Bohater 2 poprzednich odcinkow* znow sie odezwal.

Tytul:
"kurwa ale hit"

Tresc:
"zabawny jestes kurwa ale mam ubaw z tego komentarza pa kutasie"

Oleje go, ale moze macie jakis pomysl? Zadzwonilbym i poprosil aby
powiedzial mi to slownie jeszcze raz, ale nie wiem czy warto sie babrac

___
*) poprzednie odcinki dla tych ktorzy przegapili
Nuda 1 http://tinyurl.com/fyy5a
Nuda 2 http://tinyurl.com/k4nqn

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

T0M3K

"|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> wrote:

> [...]
> Oleje go, ale moze macie jakis pomysl? Zadzwonilbym i poprosil aby
> powiedzial mi to slownie jeszcze raz, ale nie wiem czy warto sie babrac

A może podeślij te maile do allegro; nie jesteś ciekaw kto będzie miał
wtedy większy ubaw? Ty czy on? :>

--
t_tomek(nospam)op.pl

T0M3K napisał(a):

> A może podeślij te maile do allegro; nie jesteś ciekaw kto będzie miał
> wtedy większy ubaw? Ty czy on? :>

ajm lejzi i nie sadze by cos zrobili :) jak myslicie?

Tomek

> Oleje go, ale moze macie jakis pomysl? Zadzwonilbym i poprosil aby
> powiedzial mi to slownie jeszcze raz, ale nie wiem czy warto sie babrac

Naprawdę nie masz co robić ? Robisz się nudny.

Tomek

Tomek napisał(a):

> Naprawdę nie masz co robić ? Robisz się nudny.

Zgadnij po co dodaje [poniedzialek] w tytule

Jesli nie lubisz moich poniedzialkowych tematow, filtruj je po tytule.
Jesli nie lubisz mnie w ogole filtruj mnie w ogole.

To wcale nie trudne ;)

Interkas

Użytkownik "|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Oleje go, ale moze macie jakis pomysl? Zadzwonilbym i poprosil aby
> powiedzial mi to slownie jeszcze raz, ale nie wiem czy warto sie babrac

wiesz co?
to juz normalnie jakas trylogia nam wyszla:)
moze warto by to wydac jakos tak bardziej oficjalnie??:)

pozdro dla Ciebie i dla naszego glownego bohatera :):)

Piotrek

p.s.
ciekawe czy bedzie jakis jeszcze sequel??

Patrycja

Użytkownik "|<onrad" w wiadomości

> [...]
>
> Oleje go, ale moze macie jakis pomysl? Zadzwonilbym i poprosil aby
> powiedzial mi to slownie jeszcze raz, ale nie wiem czy warto sie babrac

w tego typu sytuacji na twoim miejscu plułabym sobie zdrowo w brodę, że nie
wystawiłam negatywa, on ma doczynienia z kontrahentem czy z kolegą z
piaskownicy??

T0M3K

"|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> wrote:

> ajm lejzi i nie sadze by cos zrobili :) jak myslicie?

Mogę sie wypowiedzieć tylko za siebie ;p a myślę że po przeczytaniu jego
negatywów i Twoich mailów zawiesiliby go. A wnoszę po tym, że kiedyś gdzieś
na cafe czytałem o wulgaryzmach w mailach od kontrahentów i admini
sprawiali wrażenie bardzo uczulonych na takie słowa.
A byłaby to może jakaś lekcja dla niego, chociaż wydaje się być
gruboskórnym dresem, a do takich nic nie dociera...
Więc decyzja należy do Ciebie :>

--
t_tomek(nospam)op.pl

Interkas

Użytkownik "T0M3K" <zly_...@op.pl> napisał w wiadomości

masz doskonaly przyklad ---> JA
mi wlasnie za bluzganie szybciutko zawiesili konto,
nie bylo przepros,
kazali dowod osobity wyslac i podpisane oswiadczenie ze juz nie bede,

pozdr. Piotrek

Interkas napisał(a):

> masz doskonaly przyklad ---> JA
> mi wlasnie za bluzganie szybciutko zawiesili konto,
> nie bylo przepros,
> kazali dowod osobity wyslac i podpisane oswiadczenie ze juz nie bede,

ale tylko za bluzganie czy tez mieli jakies powazniejsze podejrzenia, ze
jestes nieletni?

chyba jednak podesle calosc do adminow :) ale juz nie dzis

Interkas

> ale tylko za bluzganie czy tez mieli jakies powazniejsze podejrzenia, ze
> jestes nieletni?

poszlo o to ze bluzgalem,
jak kazali przyslac dowod, wyszlo ze niepelnoletni,

i podeslij niech goscia zablokuja,
ja tez mam juz kolezke ktory wysyla mi pogrozki poczekam na kolejne maile i
tez pewnie zawisnie,
pozdr. Piotrk

T0M3K

"|<onrad" <bez.a...@jest.bardziej.trendy> wrote:

> chyba jednak podesle calosc do adminow :) ale juz nie dzis

no no, czekamy na vol 4 ;)

--
t_tomek(nospam)op.pl