Discussie 27mc zendamateur.com

Pasq

Ik volg een discussie over 27mc op zendamateur.com.
Schorrie morrie, die elkaar het leven zuur maken, en wegdrukken van de
band...
Valt mij wel op... Op cbforum.nl is het hardstikke leuk en gezellig,
terwijl op zendamateur.com de mannen en vrouwen zich naar de keel lijken
te grijpen... :-)

--
Groet,

Pasq

Martin - PA2RUS

Op 01-02-2012 11:35, Pasq schreef:
Zo zie je maar weer, algemene fatsoen en omgangsvormen komen niet met
het behalen van de N of F licentie.

Vonkenboer

Pasq formuleerde de vraag :
Ach op beide forums kan iedereen lid worden, zegt niet echtiets over de
persoon.

Mark

Omnibus

Op 1-2-2012 12:11, Vonkenboer schreef:
Stel je voor dat je daar ook nog examen voor zou moeten doen.
Hoewel het halen van enig examen je geen ander, laat staan een
beter mens maakt. Een lul blijft een lul, al heeft hij nog zo
veel diploma's.

--
Ceteris paribus

ON2xXx

"Omnibus" schreef in bericht
>Een lul blijft een lul, al heeft hij nog zo
>veel diploma's.

sterke uitspraak, maar wel een schot in de roos.
maw, "bull's eye"

ON2xXx

Vonkenboer

Op 1-2-2012, heeft Omnibus verondersteld :
Yep helemaal waar.

Mark

Andre v Schaijk

Op 1-2-2012 12:43, Omnibus schreef:
It's not the class of licence a ham holds but the class of ham that
holds the licence. (gisteren gehoord op de 10 jarige BAR ronde)

73 Andre PE1RDW

Rene PA2RU

Pasq stelde dit idée voor :
Link?
Heb er een account maar kan dat niet vinden , wel de discussie nav
ongedempte trillingen in de laatste electron.

--
73 Rene PA2RU

http://home.kpn.nl/rberends.001

Rene PA2RU

Andre v Schaijk stelde dit idée voor :

> It's not the class of licence a ham holds but the class of ham that holds the
> licence. (gisteren gehoord op de 10 jarige BAR ronde)
>
> 73 Andre PE1RDW

Statement off the year!!

Tommy - ON3TD

"ON2xXx" <fin...@QRZ.com> schreef in bericht
Kan iemand het beeld van een erect mannelijk lid met vierkant zwarte hoedje
van voor mijn ogen halen aub ?

grts

PA5TIG

Als je echte bagger wilt lezen moet je de nieuwsgroep uk.radio.amateur gaan.
Soms ook leuk.

"Pasq" <n...@mail.invalid> schreef in bericht