Lowe HF150 te koop gevraagd

frodo

Sorry mensen dat ik zomaar binnenkom op jullie nieuwsgroep, van jullie mooie
hobby begrijp ik helaas nog niet zoveel. (Hoewel: ik heb wel mijn Marcom-B,
maar daar lachen jullie waarschijnlijk om...).
Ik ben watersporter, zeiler, en ik wil een ontvanger aanschaffen om
weerkaarten en navtex aan boord op zee te kunnen ontvangen, met bijvoorbeeld
MScan Meteo.
Ik heb van collega zeilers begrepen dat de LOWE HF150 een eenvoudige, doch
goede en betaalbare ontvanger is die geschikt is voor mijn doel. Helaas
schijnt deze niet meer in de handel te zijn.
Weet iemand van jullie waar ik misschien een gebruikte zou kunnen kopen, of
nog beter: heeft iemand van jullie een dergelijke ontvanger te koop?
Alvast bedankt,
/Ger
ger.r...@sailsoft.nl

Haloev -#-

"frodo" <in...@removethis.sailsoft.nl> wrote in message
Hoi Ger ik zie bij Jacobs in Breda de lowe HF150 nog gewoon in de lijst
staan voor 999,- nieuw, regelmatig zie je ze op veilingsites als
marktplaats.nl voor rond de 550,- 2e hands.

frodo

"Haloev -#-" <rkenva@-nospam-hotmail.com> wrote in message

> [...]
> staan voor 999,- nieuw, regelmatig zie je ze op veilingsites als
> marktplaats.nl voor rond de 550,- 2e hands.

Dank voor je antwoord, maar heb je een adres voor me van Jacobs Breda (of
URL)?
/Ger

jim

"frodo" <in...@removethis.sailsoft.nl> wrote in
<9uthp3$46j$1...@reader05.wxs.nl>:

Jacobs Breda Electronics
Liesbosstraat 14 4811RE Breda
076 5212881

Via www.telefoongids.nl

73 Jim

Coen Vermaire

Kijk ook even op :
http://www.ssb-amateur.de/amateur/index.html

Lowe HF 350 voor 799 DM

73
Coen, PA5KM

jim" <nos...@nospam.org> schreef in bericht

Haloev -#-

"frodo" <in...@removethis.sailsoft.nl> wrote in message
Ja hoor Ger
http://www.jbe.nl/
Ik weet jouw woonplaats niet maar er zijn verschillende winkels die je
wellicht aan zo'n zender kunnen helpen (ik weet niet of conrad ze ook nog
steeds verkoopt)

jb

De HF-350 haalt het niet in kwaliteit bij de HF-150.
Het is beslist geen volwaardige vervanger, maar ja de prijs is er ook naar.

"Coen Vermaire" <co...@zeelandnet.nl> schreef in bericht

martin

www.dolstra.nl is het heenrijden waard (Bergum FR) perfecte service, en goed
uitgerust met de nadruk op maritieme communicatie en alles wat daarbij
hoort..
en nee, geen aandelen of familie/kenissen ed..hi
Gr Martin.

--
My software never has bugs. It just develops random features...
Grtz, martin