Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

ophalen

2 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

P.G. Bergsma

ongelezen,
24 dec 2008, 00:49:4524-12-2008
aan

B!

ongelezen,
24 dec 2008, 01:24:1924-12-2008
aan

http://www.binaries4all.nl/beginners/

--
I'm getting some pretty good oscillations

Marc

ongelezen,
24 dec 2008, 05:14:3124-12-2008
aan
PA7MU schreef : vink Download bv eerst bittorrent ...vink bestand 1t/m20 aan
create nbz opslaan of gelijk openen inbittorrent gaat automatisch quickpar
kijkt of het compleet is maakt er een iso bestand van(gaat auto) branden als
iso bestand ik gebruik alcohol 120 en je hebt een RSGB 9 CD
http://www.qsl.net/pa7mu succes fijne dagen

"P.G. Bergsma" <pgbe...@kpnplanet.nl> schreef in bericht

Dirk PG1D

ongelezen,
24 dec 2008, 05:34:0024-12-2008
aan

"Marc" <m.van...@wanadoo.nl> schreef in bericht
Drink jij al om 11:14? Ik wacht nog ff ;-)

Marc

ongelezen,
24 dec 2008, 06:15:5124-12-2008
aan
Tja en dat 120% maar is een uitstekend programm om iso bestanden te branden
kan natuurlijk ook zonder alcohol 120, nero is ook goed en je wordt er niet
dronken van

"Marc" <m.van...@wanadoo.nl> schreef in bericht

JeroenK

ongelezen,
24 dec 2008, 08:51:4824-12-2008
aan
Marc wrote:
> Tja en dat 120% maar is een uitstekend programm om iso bestanden te branden
> kan natuurlijk ook zonder alcohol 120, nero is ook goed en je wordt er niet
> dronken van

Dat zijn allebei shareware programma's zo uit mijn geheugen. ImgBurn is
een gratis (opensource) programma voor diegenen die niet willen betalen
of diegenen die liever geen virussen e.d. bij 'gratis' versies willen
binnen halen ;)

Verder is ImgBurn trouwens heerlijk in zijn eenvoud. Ik heb Nero de deur
uitgedaan omdat die zo ongelofelijk onnodig uitgebreid en daardoor
langzaam is...

Kleine tip voor de kerstdagen =D

--
JeroenK

http://www.PeatFreak.com/Jeroen/

TrolleBol

ongelezen,
24 dec 2008, 16:57:3124-12-2008
aan

"P.G. Bergsma" <pgbe...@kpnplanet.nl> schreef in bericht

Je kan het boek o.a. hier bestellen:
http://www.rsgbshop.org/acatalog/Online_Catalogue_What_s_New_26.html

Kost je 18 pond en er zal nog wel iets van verzendkosten bij komen, maar dan
heb je ook wat. Geheel conform de HAM-spirit ga je zoiets natuurlijk niet
downloaden. Piraterij is toch ook iets waar we niet van houden?

Edouard

ongelezen,
24 dec 2008, 17:02:5124-12-2008
aan

"TrolleBol" <opzo...@xs4ali.nl> schreef in bericht

dat was ook het eerste wat ik dacht lol...

PC1CP

ongelezen,
24 dec 2008, 19:23:2024-12-2008
aan
piraterij is niet waar we van houden
maar wel waar een heel groot percentage van om's uitvoort komt

TrolleBol schreef:

Vonkenboer

ongelezen,
25 dec 2008, 04:07:0925-12-2008
aan
Een copietje maken is iets wat overal voorkomt, zelfs bij
overheidsinstellingen en scholen ja zelfs bij justitie.

Mark

PC1CP heeft uiteengezet op 25-12-2008 :

Rob

ongelezen,
25 dec 2008, 04:47:1125-12-2008
aan
PC1CP <pc...@kpnmail.nl> wrote:
> piraterij is niet waar we van houden
> maar wel waar een heel groot percentage van om's uitvoort komt

Volgens mij lijkt dit meer op "piraten die uitzenden binnen de amateurbanden"
dan op "piraten die later zendamateur worden".

Ik denk niet dat de piraten die met groot vermogen op de 70cm LPD band
werken ooit de intentie hebben om examen te gaan doen, bijvoorbeeld. Ze
kunnen nu al ongestoord hun hobby uitoefenen dus ze hebben niks te winnen.

TrolleBol

ongelezen,
25 dec 2008, 05:26:0225-12-2008
aan

"Vonkenboer" <vonkenboer...@hotmail.com> schreef

> Een copietje maken is iets wat overal voorkomt, zelfs bij
> overheidsinstellingen en scholen ja zelfs bij justitie.

Maar zij zijn niet zo hypocriet als veel centamateurs............

Johan

ongelezen,
25 dec 2008, 08:12:0625-12-2008
aan
Rob heeft ons zojuist aangekondigd :

> Ik denk niet dat de piraten die met groot vermogen op de 70cm LPD band
> werken ooit de intentie hebben om examen te gaan doen, bijvoorbeeld. Ze
> kunnen nu al ongestoord hun hobby uitoefenen dus ze hebben niks te winnen.

Zoals die piraten met een PD call?

PD1ZV t/m PD100ZV ? ZV staat voor Zonder Vergunning

--
Quidquid discis, tibi discis
( Stercus accidit )

Johan

Vonkenboer

ongelezen,
25 dec 2008, 09:10:2825-12-2008
aan
Na rijp beraad schreef TrolleBol :

Onzin, ga jij eens lekker spelen in de trollebak edwin ellendeling

Rob

ongelezen,
25 dec 2008, 09:11:4225-12-2008
aan
Johan <pd1...@gmail.com> wrote:
> Rob heeft ons zojuist aangekondigd :

> Zoals die piraten met een PD call?
>
> PD1ZV t/m PD100ZV ? ZV staat voor Zonder Vergunning

Die zaten buiten de amateurband he? Daarbij stoorden ze rode kruis en
andere hulpdiensten, dat werd niet op prijs gesteld.

Maar binnen de band hebben ze kennelijk niks te vrezen. Bijvoorbeeld op
434.700 is veel activiteit en niemand die er wat aan doet.

Cees Keyer

ongelezen,
26 dec 2008, 04:17:1326-12-2008
aan
On Thu, 25 Dec 2008 10:07:09 +0100, Vonkenboer wrote:

> Een copietje maken is iets wat overal voorkomt, zelfs bij
> overheidsinstellingen en scholen ja zelfs bij justitie.

Ja inderdaad bij scholen, maar die betalen licentie rechten aan de buma/
stemra om de copien voor school gebruik af te kopen.

Je mag als school tot 20% uit een boek kopieren, daarboven moet je het
boek gebruiken.

Jan

ongelezen,
26 dec 2008, 06:00:0926-12-2008
aan
Hallo, het downloaden hiervan gaat ook uitstekent met het programma GRABIT
het maakt van alle rar bestanden meteen een iso bestand.
suc6

"P.G. Bergsma" <pgbe...@kpnplanet.nl> schreef in bericht

Vonkenboer

ongelezen,
26 dec 2008, 11:16:2126-12-2008
aan
Cees Keyer gebruikte zijn klavier om te schrijven :

lol een boek voor de hele school en de rest heeft 100% copietjes dat is
de praktijk.

Mark

0 nieuwe berichten