Update webstekkie ... (oa aprs)

Ronny

Hi OM,

Bedankt voor het openen van dit bericht ....
Ik heb mijn website een grote update gegeven met oa een stap-per-stap
handleiding voor het gebruiken van digitale modes via de soundcard van de pc
(schema's, software, foto's,...).
Ook mijn video en pics page heeft een volledige nieuwe layout gekregen.
Ik zou het appreciėren indien je effe kon testen en eventuele foute links od
melden. Met 427 bestanden in 31 mappen (totaal 30 megs !) is een foutje snel
gemaakt :)
Door de onbestaande service van Geocities heb ik alles moeten verzetten naar
een andere provider, met als gevolg dat mijn gastenboek herzet werd. Daarom
volgende oproep om het gastenboek te tekenen, aub. Ik hoop snel terug veel
landen in dat gastenboek te mogen vinden (mijn vorige gastenboek kan je
trouwens oproepen vanuit de startpagina, maar ik kan er niets meer aan laten
toevoegen ...).

Bedankt en 73s de ON4CAY - Ronny

De te testen URL vind je op www.geocities.com