dumpwinkel gezocht

ON2xXx

Crew,

laatst kreeg ik een link doorgespeeld van een dump-winkel ergens in
Nederland
waar je o.a radio (lees versterker) lampen kon kopen, alsook 19" racks en ik
dacht zelfs
oude legermasten. (en uiteraard nog veeeeel meer.)
Jammer genoeg heb ik het webadres niet opgeslagen.
iemand een idee ?

met vriendelijke groeten en een dikke dank bij voorbaat,

Rudi
ON2xXx

ProOne

Op 4-11-2011 16:30, ON2xXx schreef:
Misschien Baco in Ijmuiden ??
http://www.baco-army-goods.nl/

ProOne

Vervelende Kwal

http://www.elektrodump.nl/

http://www.militaria4you.com/

ON2xXx

"Vervelende Kwal" <vervele...@indezee.nl> wrote in message
> http://www.elektrodump.nl/

that's the one, thanks.

Rudi
ON2xXx

ON2xXx

"ProOne" <Pro...@kpnmail.nl> wrote in message
> Op 4-11-2011 16:30, ON2xXx schreef:
> http://www.baco-army-goods.nl/

absoluut ook de moeite om eens rond te neuzen, maar dat was 'em niet. Toch
bedankt.

Rudi
ON2xXx

Johan

dump.startpagina.nl
www.legerdump.com

Johan
pa0tab

Vervelende Kwal

"ON2xXx" <fin...@qrz.com> schreef in bericht

> that's the one, thanks.

Dat andere bedrijf, militaria4you, verkoopt hele aardige Clarck
uitschuifmasten met een set toebehoren voor 195 euro, 8 meter lang. Op de
site staan ze nu als tijdelijk uitverkocht, wellicht komen ze weer.

Vonkenboer

Het is zò dat ON2xXx formuleerde :
Wat dacht je van het museum in Budel, die hebben ook lampen in de
verkoop en zitten dichtbij de Belgische grens.
http://www.jancorver.org/

Mark

Ruud

On 4 nov, 17:31, "Vervelende Kwal" <vervelende.k...@indezee.nl> wrote:
> "ON2xXx" <find...@QRZ.com> schreef in berichtnews:SyTsq.593$a82...@newsfe26.ams2...

> http://www.elektrodump.nl/
>
> http://www.militaria4you.com/

Alleen http://www.elektrodump.nl/ reageert niet op mail en
voicemail... Dus pas op met vooruitbetalingen en zo!

PA2HV

Ruud had uiteengezet :
Die ervaring heb ik niet, hij (elektrodump) reageert keurig op mail!!

Jan PA3RQR

Hallo Rudi,
Bedoel je BACO http://www.baco-army-goods.nl/ in IJmuiden.
Daar heb ik ook antenne mastjes vandaan.
succes
Jan PA3RQR

"ON2xXx" schreef in bericht news:SyTsq.593$a82...@newsfe26.ams2...