pi3yss illigaal !!

roenh000

pi3yss is illigaal de roepnaam is oktober 2003 ingetrokken door AT
frequentie is 145.7625 wordt mogelijk beheerd doorZIJNE DOORLUCHTIGHEID
MAJESTEIT J.Altena pa0jaz uit Zutphen ,

dus als men er over werkt maakt men zich mogelijk strafbaar ook zetten van
draaggolfen etc is uit den boze
jammer dat in zo,n kleine wereld als van het zendamateurisme zo een hoop
zooi kan voort komen.\

gegroet een bedroefde medeamateur

NL-12908

"roenh000" <pd...@planet.nl> schreef in bericht

Als ik jou was zou ik 112 bellen.

Petje

roenh000 schreef op 1-9-2004 :

Stiekem een bommetje plaatsen is niet moeilijk hr.< bedroefde
medeamateur> met ip nr 80.61.118.212 >
Nu maar wachten tot anderen het vuile werk voor je doen!

--
Een vriendelijke groet van:
Peter pb2dd

Gert-Jan Dam PA1G

roenh000 beweerde:
> pi3yss is illigaal

Ja en?

--
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan Dam

Rene PE1RA

roenh000 wrote:
> pi3yss is illigaal de roepnaam is oktober 2003 ingetrokken door AT

Waar zoek je zoiets op?

>J.Altena pa0jaz uit Zutphen ,

Geen familie van mij overigens (voordat er vragen komen)

> dus als men er over werkt maakt men zich mogelijk strafbaar ook
> zetten van draaggolfen etc is uit den boze

Hoezo? Als ik 'toevallig' een uitzending doe op de ingangsfrequentie van dit
relais, ben ik niet strafbaar.

> gegroet een bedroefde medeamateur

Wie was u ook al weer?

--
René Altena - PE1RA
Nijverdal - The Netherlands - JO32FJ

Go QRP! Radio spectrum is too valuable for QRO!

JanBee

Op 1-9-04, heeft roenh000 verondersteld :

Jaja, allemaal zooi

Ook nu weer:

From: "roenh000" <pd...@planet.nl>
Newsgroups: alt.nl.radio.zendamateur.gelicentieerd
Subject: pi3yss illigaal !!
Date: Wed, 1 Sep 2004 21:34:58 +0200

Tis wat.

--
Vriendelijke groet,
Jan PA3BeeHaaCee

Als 'begin' in een posting ook werkelijk het begin is,
dan zijn sommige postings wel heel kort. ;o)

Rollo Tomassi

Ik zou tuan-ak47-azijn-jan-belinda-25-in-een-pakje erbij roepen , das onze
NG-pliesie.....

"Petje" <z...@qrz.com> schreef in bericht

martin

"roenh000" <pd...@planet.nl> schreef in bericht

Zeker nog nooit van privacy gehoord?
Je zult maar PA0JAZ zijn, en hier niets mee te maken hebben.

Rene PD0RFU

Waar maak je je dan druk over??
Als ik over dat relais zou werken dan ben ik niet legaal bezig.
Immers zend ik dan op de ingangsfrequentie.
Overigens..waar haal je de informatie vandaan dat die call is ingetrokken??
Grtz Rene PD0RFU

"roenh000" <pd...@planet.nl> schreef in bericht

Mark1

LOL, vraag heb om een azijnbommetje te maken ;-)

Rollo Tomassi formuleerde op woensdag :

Erwin

On Wed, 1 Sep 2004 21:34:58 +0200, "roenh000" <pd...@planet.nl> wrote:

>gegroet een bedroefde medeamateur

Ja het leven is hard!

--

Met vriendelijk groet, Erwin pe1lzx

Email: erwin@pe1lzx (puntje) xs4all.nl
http://pe1lzx.xs4all.nl

Henk Teunissen

"roenh000" <pd...@planet.nl> schreef in bericht
KNIPS

> gegroet een bedroefde medeamateur

Ik heb hier nog wel een stuk touw voor je..

Henk

--
Posted by news://news.nb.nu

Henk Teunissen

"Mark1" <vonkenboer2004(geen-rommel)@hotmail.com> schreef in bericht

> LOL, vraag heb om een azijnbommetje te maken ;-)
>
> Rollo Tomassi formuleerde op woensdag :

Hee,
Gedragen jullie jezelf eens!

Message has been deleted

ON4YVW

"roenh000" <pd...@planet.nl> wrote in message

> pi3yss is illigaal de roepnaam is oktober 2003 ingetrokken door AT

Heeft U al een bevoegde instantie op de hoogte gebracht?

Trouwens: er zijn zoveel illegale calls. Ik ken er ook wel enkele.

Mark1

Tuan Besar aka Jan plaatste dit op zijn scherm :
> In article <4136e774$1...@news.nb.nu>, Henk-Teunisse...@chello.nl
> says...
> Ach Henk deze naamspelletjes zijn erg populair onder kleuters ala Markje
> en Rollotje. Tis dat jij een reactie plaatste, anders zie ik die anno's
> niet eens.

Gutagut de grootste seniele kleuter Jan plaatst ook weer eens een
opmerking.

Henk Teunissen

"Tuan Besar aka Jan" <j...@direct.a2duizend.nl> schreef in bericht

> [...]
> niet eens.
>
> Trouwens wat heeft zwart met paranormaal te maken?

Ik bedoelde de link tussen zwarte magie en het resultaat. :-(

Message has been deleted

PE1RCB

roenh000 schreef in bericht..

Tja, EJ het is nu eenmaal niet anders.

AT vind het liquideren van piraten in de omroepband belangrijker blijkbaar.

Maar nog erger vind ik eigenlijk het baken PI7YSS van dezelfde doorluchtige
majesteit.

In het oude bandplan voor bakens hoort dat ding op 432.895 te zitten.

Maar het is de bedoeling is dat alle bakens in de 70cm band naar het segment
432.400-432.499
MHz verschuiven waardoor een aaneengesloten DX-band ontstaat

De nieuwe advies qrg voor PI7YSS is 432.407 waar ook het baken OZ4UHF zit,
dit is allemaal in de Veron commissie overlegd en voorgesteld.

Maar de Majesteit uit Zutphen weet blijkbaar niet dat het baken nog leeft.

Sterker nog het ding drift bij temperatuurwisselingen enkele tientallen
khz'en over de band.

De DX jongens in die band zijn hier heeel erg blij mee kan ik je vertellen.

Een baken is op zich best wel heel nuttig, als ie maar daar zit waar ie
hoort.

'73 Patrick

Rene PD0RFU

Ik heb dat ding hier nog nooit gehoord op 70cm...
Maar dat zal wel aan dat driften liggen..
Grtz Rene PD0RFU
"PE1RCB" <pe1rcbha...@home.nl> schreef in bericht

PE1NOQ

Is hij toevallig familie van PA4ARP ????????? ;)

HTTP://ESHARE.ATH.CX Voor het echte verhal over PA4ARP

Henk Teunissen

> In article <41385486$1...@news.nb.nu>, Henk-Teunisse...@chello.nl
> says...

> Het resultaat kan echter verrassend zijn Henk. :-)

Soms tracht ik iemand welk in de auto voor mij rijdt te kriebelen, vervelend
is die tijdvertraging zodat ik het effect nooit zie. ;-)

Message has been deleted

Henk Teunissen

> In article <4139f47b$1...@news.nb.nu>, Henk-Teunisse...@chello.nl
> says...