Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Radio Museum op 80

瀏覽次數:2 次
跳到第一則未讀訊息

lpz-nl13161

未讀,
2008年1月12日 上午9:13:222008/1/12
收件者:

Hoi alle

Op 3.710 LSB zit Radio Museum uit Engeland met volgens mijn een uitzending

--
Kees NL13161
www.luister-post-zutphen.nl

René PA2RU

未讀,
2008年1月12日 上午10:00:422008/1/12
收件者:
lpz-nl13161 had uiteengezet :

> Hoi alle
>
> Op 3.710 LSB zit Radio Museum uit Engeland met volgens mijn een uitzending

Het word behoorlijk gestoord door fluiters...

--
73 Rene PA2RU

lpz-nl13161

未讀,
2008年1月12日 上午10:06:212008/1/12
收件者:

--
"René PA2RU" <ft225rd...@hotmail.com> schreef in bericht

> lpz-nl13161 had uiteengezet :

> Het word behoorlijk gestoord door fluiters...

Klopt hoor ze hier ook, jij net een verbinding gemaakt ??

> 73 Rene PA2RU

Kees NL13161
www.luister-post-zutphen.nl

René PA2RU

未讀,
2008年1月12日 晚上8:56:302008/1/12
收件者:
lpz-nl13161 drukte met precisie uit :

> Klopt hoor ze hier ook, jij net een verbinding gemaakt ??

Yep....
Info via qrz.com

--
73 Rene PA2RU