Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Promo filmpie Veron - De wereld van de radioamateur

18 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Edouard

ongelezen,
22 mrt 2008, 16:17:0022-03-2008
aan
Best Om,

Mischien is het al eens gemeld hier,
maar de Veron heeft een promo dvd welke ook verkocht werd
tijdens de radiovlooienmarkt in Rosmalen.
(mijn foto.s van Rosmalen heb ik btw onlangs op de site gezet
www.pe1rfs.nl )

Hier de link voor het DL van de film (hij komt van www.ch73.net )

http://www.veron.nl/cgi-bin/dvdlink.cgi

Hier de verdere info over de dvd en de cover..

http://www.veron.nl/cgi-bin/actueel.cgi?cmd=link1205836030

Geen idee of de linkie.s goed overkomen op usenet we zien het wel.
En niet allemaal tegelijk, anders gaan de sites plat lol...
--

Groeten Edouard de PE1RFS

WWW.PE1RFS.NL

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
22 mrt 2008, 17:47:0322-03-2008
aan
Edouard heeft ons zojuist aangekondigd :
> Best Om,

> Mischien is het al eens gemeld hier,
> maar de Veron heeft een promo dvd welke ook verkocht werd

Begrijp ik goed dat je eerst moet betalen om vervolgens promotie
materiaal te kunnen bekijken???

> Hier de link voor het DL van de film (hij komt van www.ch73.net )

> http://www.veron.nl/cgi-bin/dvdlink.cgi

O gelukkig maar, je kunt gratis de iso downloaden... en dan op een DVD
branden.... en daarna de promo bekijken... Dat zal veel nieuwelingen
aantrekken....

--
MVG. Gert-Jan PA1G
HF knutselhoekje: http://www.pa1g.nl Nieuwsgroepronde:

Vonkenboer

ongelezen,
22 mrt 2008, 18:20:1322-03-2008
aan
Gert-Jan PA1G wrote :

> [...]
>
> O gelukkig maar, je kunt gratis de iso downloaden... en dan op een DVD
> branden.... en daarna de promo bekijken... Dat zal veel nieuwelingen

linkje werkt hier niet

Mark

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
23 mrt 2008, 06:23:0423-03-2008
aan

> linkje werkt hier niet

Hier wel. De omvang is volgens FF 2,8 GB. Geschatte tijd volgens FF
ruim 1 uur. De download staat nu op 10 procent. De beperkende factor is
in dit geval waarschijnlijk de site zelf.

Tip voor wie het niet lukt: Probeer 's nacht of kies een andere
onlogische tijd om te downloaden.

Vraagje: Rust hier copyright op?

Zoniet dan verspreid ik het verder via een torrent.

Vonkenboer

ongelezen,
23 mrt 2008, 06:50:3223-03-2008
aan
Gert-Jan PA1G plaatste dit op zijn scherm :

> [...]
> tijd om te downloaden.
>
> Vraagje: Rust hier copyright op?
>
> Zoniet dan verspreid ik het verder via een torrent.

helaas hier zet hij iets neer van 707b, geen dvd

Mark

Edouard

ongelezen,
23 mrt 2008, 06:09:4223-03-2008
aan

>"Vonkenboer" <vonkenboer...@hotmail.com> schreef in bericht

Vreemd hier wel.. alleen soms lijkt tie nix te doen, daarna komt hij met
bestand opslaan..
Mischien beetje druk daar of zo...

Heb btw de cover van de koopversie ook die is anders dan de gene die je kan
dl.
Dus voor die 10 euro heb je wel een mooie hoes met orginele cover...

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
23 mrt 2008, 06:55:1423-03-2008
aan

> helaas hier zet hij iets neer van 707b, geen dvd

> Mark

58 procent nu van de iso image. Nog ca 26 minuten te gaan...

Vonkenboer

ongelezen,
23 mrt 2008, 06:57:4823-03-2008
aan
Gert-Jan PA1G gebruikte zijn klavier om te schrijven :

> 58 procent nu van de iso image. Nog ca 26 minuten te gaan...

Het probleem zit hem blijkbaar in internet explorer, met firefox blijkt
hij het wel goed te doen.

Mark

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
23 mrt 2008, 07:07:0823-03-2008
aan
> Het probleem zit hem blijkbaar in internet explorer, met firefox blijkt hij
> het wel goed te doen.

Mark ga je schamen. IE als default browser... :'( :'( :'( :'( :'(

Altijd FF of Opera gebruiken. Als dat echt niet lukt dan pas IE...

Vonkenboer

ongelezen,
23 mrt 2008, 08:21:2123-03-2008
aan
Gert-Jan PA1G schreef op 23-3-2008 :

> Mark ga je schamen. IE als default browser... :'( :'( :'( :'( :'(
>
> Altijd FF of Opera gebruiken. Als dat echt niet lukt dan pas IE...

tja ik heb nog steed sie als default, die vind ik net iets lekkerder
dan firefox, vroeger gebruikte ik altijd netscape.

maar ik zit op 20%, nog 6 uur downloaden ;-)

Mark

Joe

ongelezen,
23 mrt 2008, 09:26:3423-03-2008
aan
On Sun, 23 Mar 2008 11:23:04 +0100, Gert-Jan PA1G <usene...@gmail.com> wrote:

> [...]
>onlogische tijd om te downloaden.
>
>Vraagje: Rust hier copyright op?
>
>Zoniet dan verspreid ik het verder via een torrent.

Zie Electron Maart 2008, blz 119 "Een ieder kan de film gratis downloaden" (van de HB
tafel). Er zal best wel copyright opzitten maar een torrent lijkt me hier een prima
oplossing om sites te ontlasten.

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
23 mrt 2008, 09:33:3423-03-2008
aan
Vonkenboer plaatste dit op zijn scherm :

Hmm. Jij had toch een duurdere provider dan ik maar je echte
downloadtime is groter? Nou ja wachten dan maar....

Je kunt ook dit installeren:

http://www.freedownloadmanager.org

Dan gebruik je je verbinding beter.

Johan <pd1aqg

ongelezen,
23 mrt 2008, 13:45:1523-03-2008
aan
Na rijp beraad schreef Edouard :

Een mooi hoesje is niet alles , het gaat om de inhoud.
Ik heb hem trouwens gedownload , nu nog bekijken. :-)

--
Groetn uut 't Noordn
Johan

Vonkenboer

ongelezen,
23 mrt 2008, 13:49:3423-03-2008
aan
Gert-Jan PA1G was zeer hard aan het denken :

> Vonkenboer plaatste dit op zijn scherm :

> Hmm. Jij had toch een duurdere provider dan ik maar je echte downloadtime is
> [...]

zo duur is mijn provider niet, ik heb iet svan 170kB/sec down en
32kB/sec up, maar er loopt nog meer tegelijkertijd te downloaden.

ik moet nu nog 3 minuten.

Mark

Gert-Jan PA1G

ongelezen,
23 mrt 2008, 17:32:0123-03-2008
aan
Johan schreef op 23-3-2008 :

> Een mooi hoesje is niet alles , het gaat om de inhoud.

Mee eens. En anders is er vast wel iemand die het hoesje wil in scannen
en op heb web plaatsen.

> Ik heb hem trouwens gedownload , nu nog bekijken. :-)

Ik zal er nog eerst een DVD van moeten maken ;-)

Ik ga nu branden want ik ben wel nieuwsgierig ;-)

0 nieuwe berichten