گروه‌های Google دیگر از اشتراک‌ها یا پست‌های جدید Usenet پشتیبانی نمی‌کند. محتوای قدیمی قابل‌مشاهده باقی می‌ماند.

tekoop gevraagd 27mc

۲ بازدید
رفتن به اولین پیام خوانده‌نشده

Hans en Carin van der Meijden.

خوانده‌نشده،
۲۳ بهمن ۱۳۸۰، ۹:۳۹:۰۴۱۳۸۰/۱۱/۲۳
به
Te koop gevraagd 27mc met am,fm,ssb.
B.v. president lincoln, grant in omgeving Zwolle.

Jan

خوانده‌نشده،
۲۳ بهمن ۱۳۸۰، ۱۰:۱۹:۴۶۱۳۸۰/۱۱/۲۳
به
In article <yP9a8.31319$W05.94085@zonnet-reader-1>, hans...@zonnet.nl says...

> Te koop gevraagd 27mc met am,fm,ssb.
> B.v. president lincoln, grant in omgeving Zwolle.

Goh, zijn tegenwoordig frequenties te koop? :-))

--

+++ Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd +++
Posted by news://news.nb.nu

Gert-Jan Dam

خوانده‌نشده،
۲۳ بهمن ۱۳۸۰، ۱۱:۲۰:۳۶۱۳۸۰/۱۱/۲۳
به
> Goh, zijn tegenwoordig frequenties te koop? :-))

Ze willen frequenties zelfs per opbod verkopen.

--
MVG,

Gert-Jan
73! de PA3FIO
k...@dds.nl

Home page met web cam (als de pc aanstaat...)

http://www.ktv.dds.nl

Inflatie wordt pas een ramp als er geen geld meer is om geld te drukken.

Haloev -#-

خوانده‌نشده،
۲۳ بهمن ۱۳۸۰، ۱۱:۲۸:۴۵۱۳۸۰/۱۱/۲۳
به

"Hans en Carin van der Meijden." <hans...@zonnet.nl> wrote in message

> Te koop gevraagd 27mc met am,fm,ssb.
> B.v. president lincoln, grant in omgeving Zwolle.

Verkeerde nieuwsgroep, plaats dit bericht maar in alt.nl.piraat

Kees

خوانده‌نشده،
۲۴ بهمن ۱۳۸۰، ۴:۴۲:۰۵۱۳۸۰/۱۱/۲۴
به

"Haloev -#-" <rkenva@-nospam-hotmail.com> schreef in bericht
> Geen verkeerde newsgroep, moet je maar eens op tekoop kijken op de
packetsites op de 2m. en de 70cm, daar bieden de zendamateurs vaak 27mc
bakken aan, en ook de illigale bakken !

Kees

خوانده‌نشده،
۲۵ بهمن ۱۳۸۰، ۲:۳۸:۵۴۱۳۸۰/۱۱/۲۵

> "Kees" <kees.va...@wanadoo.nl> wrote in message
> Ja en?, het hoort hier niet thuis en ook zeer zeker daar niet thuis.
>
> Misschien hoor jij hier niet thuis, want jij hebt op alles en iedereen
commentaar.

Haloev -#-

خوانده‌نشده،
۲۵ بهمن ۱۳۸۰، ۳:۴۶:۵۴۱۳۸۰/۱۱/۲۵
به

"Kees" <kees.va...@wanadoo.nl> wrote in message

Zo moeilijk is het toch niet Kees, lees maar even de naam van deze
nieuwsgroep, GELICENTIEERD ik kan er niks aan doen dat sommige mensen
schijnbaar zo dom zijn dat ze niet weten wat dat woordje betekend

marco

خوانده‌نشده،
۴ اسفند ۱۳۸۰، ۶:۲۶:۵۴۱۳۸۰/۱۲/۴
به
neem eens een kijkje op http://zendamateur.2dehands.nl/?ses=

diverse 27 mc spul ook met zoek optie zoals op merk ,regio prijs etc etc
Marco

0 پیام جدید