Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

LDG AT-200pro Automatische tuner

1 weergave
Naar het eerste ongelezen bericht

PA4WIM

ongelezen,
26 jun 2008, 08:17:3026-06-2008
aan
Beste radioamateurs,
Er word hier gewerkt met een FT-847, met een FC-20 antennetuner.
Het probleem is dat met de tuner aan de ft-847 het werken met Ham Radio
de Luxe onmogelijk is, compoorten worden geblokkeerd, staat ook in de
handleiding.
Nu overweeg ik een tuner van LDG aan te schaffen de AT-200pro auto
tuner,
Is er iemand die ervaring heeft met deze tuner, laat dat dan even
weten.

Alvast mijn dank

PA4WIM.

Marc

ongelezen,
27 jun 2008, 06:04:4327-06-2008
aan
Ik heb hem al een maand of 3 de AT-LDGpro200 autotuner werkt uitstekend!
beter als de MFJ autotuners
73's Marc PA7MU

"PA4WIM" <pa4...@quicknet.nl> schreef in bericht

Marco (PE3M)

ongelezen,
27 jun 2008, 06:43:0427-06-2008
aan

"Marc" <m.van...@wanadoo.nl> schreef in bericht

> Ik heb hem al een maand of 3 de AT-LDGpro200 autotuner werkt uitstekend!
> beter als de MFJ autotuners
> 73's Marc PA7MU

Vertel?
Ik heb hier een MFJ993B, en volgens mij is het afstembereik een stuk groter
dan die van de AT-200 pro.
Maar misschien heb jij met beide ervaring, dus kan je me wat wijzer maken.

Marc

ongelezen,
30 jun 2008, 10:00:3330-06-2008
aan

"Marco (PE3M)" <ditweghalenvoord...@amsat.org> schreef in
bericht news:4864c438$0$14358$e4fe...@news.xs4all.nl...

Ik had (trouwens heb hem nog) een MFJ model J-994 met weer een kleiner
aftembereik die het niet geheel op 80 bolwerkte op mijn eigwenbouw verkorte
dipool ant.(op mijn valantie adres.Z-Frankrijk)De 200pro van LGD had daar
geen problemen mee.
paar jaren geleden had ik de versatunner MFJ-994E (niet auto)was een heel
fijn app!
Gr. Marc PA7MU http://www.qsl.net/pa7mu

Pettige vakantie een ieder

Marco (PE3M)

ongelezen,
2 jul 2008, 06:07:0002-07-2008
aan

> [...]
> had daar geen problemen mee.
> paar jaren geleden had ik de versatunner MFJ-994E (niet auto)was een heel

Die MFJ-994 heeft idd een niet zo groot afstembereik, een kwart van de
MFJ-993B, en de helft van de MFJ-993.
Maar de AT-200pro red het niet bij de 993, en de B uitvoering.
Dus het is model afhankelijk of je beter toekomt met een LDG, of een MFJ.
Zelf ben ik erg gecharmeerd van de Z100, perfect voor de FT817, en zeer
gunstig geprijsd met de lage dollarkoers, als je 'm in de States besteld.

0 nieuwe berichten