Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

Nudistenbeurs Spaarnwoude

3 vues

Erik Baas

non lue,
18 févr. 2008, 11:31:2018/02/2008
"Kleren uit op nieuwe beurs voor naaktrecreanten.

Nudisten kunnen in Nederland voortaan elke eerste dinsdag van april en
oktober de nieuwste snufjes op het gebied van naaktrecreatie bewonderen
en met elkaar uitwisselen. Op de nieuwe Nudistenbeurs in het Nederlandse
recreatiegebied Spaarnwoude kunnen mensen informatie vergaren over zaken
als naturistencampings, reizen voor naaktrecreanten en
uitgaansmogelijkheden."

Zie verder:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/175566/2008/02/18/Kleren-uit-op-nieuwe-beurs-voor-naaktrecreanten.dhtml
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/02/johan_vlemmix_gaat_naakt.html

--
Erik.

Frenchman

non lue,
20 févr. 2008, 15:49:2020/02/2008
Haha, wat zou de eerste dinsdag van april nou voor datum zijn ????????????

"Erik Baas" <ejb...@gmail.com.invalid> schreef in bericht

Erik Baas

non lue,
20 févr. 2008, 16:59:3620/02/2008

Ssstt... ;-)

--
Erik.

Joop Letteboer

non lue,
21 févr. 2008, 14:01:1521/02/2008

>Ssstt... ;-)

Hmmm....ik moet het nog zien of het echt om een grap gaat. Wat mij
betreft hebben ze het voordeel van de twijfel. Gezien de
ontwikkelingen van de laatste decennia vind ik een beurs voor
naturisten/nudisten zo gek niet, so why not?

--
Joop Letteboer
Alles over de nieuwsgroep nl.naturisme:

Johanna

non lue,
22 févr. 2008, 07:02:1322/02/2008
Frenchman schreef:
Wel vreemd dat Frencman reageert..............een vervroegde 1
april-grap zeker?
Het is en blijft een eerste dinsdag van april, op welke DATUM die ook
valt. Toevallig dit jaar op 1 april.
Het gaat namelijk om de inhoud van het bericht.
Dat is volgens mij belangrijker.

Johanna

Frenchman

non lue,
4 mars 2008, 15:08:2004/03/2008
Nou Joanna het lijkt mij een erg raar idee dat je verplicht uit de kleren
moet, en dat begin april. Dat lijkt mij niet echt noodzakelijk voor zo'n
beurs. Maar hou me te goede, mocht het om een echte beurs gaan, en dat zou
daar zomaar kunnen, dan vind ik het een prima initiatief.
Frenchman

"Johanna" <from...@orange.nl> schreef in bericht

Johannes

non lue,
17 mars 2008, 22:57:3217/03/2008

"Erik Baas" <ejb...@gmail.com.invalid> schreef in bericht

Nooit gehoord van een dergelijke beurs. Of van (te bewonderen) `nieuwste
snufjes´ als het over naaktrecreatie gaat. Waarschijnlijk ook onbekend bij
de NFN.
En die tweede dinsdag van april, is dit jaar toevallig..... één april!

Willem

non lue,
18 mars 2008, 10:30:2618/03/2008

"Johannes" <j.van....@nospam.onsneteindhoven.nl> schreef in bericht

Toevallig niet. De tweede dinsdag is 8 april. De eerste dinsdag van april
2008 is 1 april.....

Nico Bartels

non lue,
18 mars 2008, 12:48:4918/03/2008
On Tue, 18 Mar 2008 03:57:32 +0100, in nl.naturisme "Johannes"
<j.van....@nospam.onsneteindhoven.nl> wrote:

>En die tweede dinsdag van april, is dit jaar toevallig..... één april!

Ehh, wanneer valt de eerste dinsdag dan?

--
|\ |
| \|ico

"I reject your reality and substitute my own"
--Adam Savage

SimonN

non lue,
19 mars 2008, 10:18:5719/03/2008

ษ้n week eerder. ;-)

--
Nude regards

Simon
Stay healthy, happy and nifoc
http://www.simonnoot.nl

Nico Bartels

non lue,
19 mars 2008, 12:01:5819/03/2008
On Wed, 19 Mar 2008 15:18:57 +0100, in nl.naturisme "SimonN"
<noot....@gmail.com> wrote:

>ษ้n week eerder. ;-)

Dat moet dan ergens eind maart zijn.. :-)

JACQUES WILLEMSEN

non lue,
19 mars 2008, 15:31:4319/03/2008
Beste mensen,
Voor wie er heen wil, hierbij de link.
http://www.nudistenbeurs.nl/

Vanuit Limburg is het mij net iets te ver...
Sjaak

"Johannes" <j.van....@nospam.onsneteindhoven.nl> schreef in bericht

Johannes

non lue,
19 mars 2008, 17:54:0319/03/2008

"Willem" <,@,> schreef in bericht

Sorry, ik bedoelde ook die eerste dinsdag van april (en niet de tweede).

Hans

non lue,
21 mars 2008, 17:30:4121/03/2008
Valt die in de laatste week van Maart? :-)

evert

non lue,
1 avr. 2008, 11:41:1301/04/2008

http://www.nu.nl/news/1506358/70/Toetanchamon_knikkerde_en_Ameland_is_zelfstandig.html