Re: Spoorwegen webcams (trams en treinen)

Erik Baas

De afgelopen paar weken heb ik verrassend veel live webcams ontdekt die
treinen en/of trams tonen (en een paar goede tips gehad, waarvoor mijn
dank). :-)

* Duitsland, Linz am Rhein (op een veerpont over de Rijn !)
* Delft, stationsgebied (met remote control, MJPEG)
* Tjechië, Choceň (zicht op een groot emplacement, MJPEG)
* Japan, Koriyama
* Italië, Tirano
* Zwitserland, Samedan
* Calandbrug (MJPEG cam op ooghoogte tussen twee sporen !)

http://www.nsesoftware.nl/erikbaas/webcams/?sel=new , nu met 388 live
webcams.

P.S.: Mocht je een interessante en on-topic webcam weten, mail me dan
asjeblieft even ? Alvast bedankt.

--
Erik.

meske...@gmail.com