Skupiny Google už nepodporují nová předplatná ani příspěvky Usenet. Historický obsah lze zobrazit stále.

RegCleaner

0 zobrazení
Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Bertez[z]

nepřečteno,
2. 8. 2003 7:28:5102.08.03
komu:
Wie heeft er snel een register cleaner voor me?
Wie heeft er een goeie?

Alvast Hartelijk Dank,

--
Greetz,
Bertez[z]

bertwebAThome.nl

Mr.Tin

nepřečteno,
2. 8. 2003 7:31:5702.08.03
komu:
Bertez[z] schreef:

> Wie heeft er snel een register cleaner voor me?

Hier misschien ?
http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

freeware , doet zijn ding al tijden hier naar alle tevredenheid.

Succes

--
Tin
Posted by news://news.nb.nu

Bertez[z]

nepřečteno,
2. 8. 2003 7:41:4902.08.03
komu:
Mr.Tin (Mar...@Use-reply.nl) postte dit:

> Hier misschien ?
> http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html
>
><

Heb je ook iets anders, in een wizzard vorm?
Iets simpels? Het is namelijk voor een vriend van me.

The onedayflyer

nepřečteno,
2. 8. 2003 7:45:4702.08.03
komu:
Bertez[z] wrote:
> Wie heeft er snel een register cleaner voor me?
> Wie heeft er een goeie?
>
> Alvast Hartelijk Dank,

Heb nog wel iets voor je alleen moet je nog ff geduld hebben. Programma in
het nederlands.

René

onedayflyer.no-ip.info:27015 (Passive)
http://onedayflyer.no-ip.info
Voor mail; verwijder spamblok en mail met ispadres!

Mr.Tin

nepřečteno,
2. 8. 2003 7:52:5902.08.03
komu:
Bertez[z] schreef:

> Heb je ook iets anders, in een wizzard vorm?

http://www.pcmedixwebs.com/regclean.htm

Deze heeft een wizzard aan boord
Sorry dat ik met linkjes kom aandraven, norton sysworks heeft het ook maar
dat is gelijk weer zo'n grote download, terwijl een regcleaner dat niet
per-sé hoeft te zijn

0 nových zpráv