Ik werd een uurtje geleden zwaar bezweet wakker van zwaar werk in m'n
droom..
Ik had n.l. Chantal Janzen met een strap on bewerkt !!! ;-)
Ik heb me eigenlijk nooit gerealiseerd dat ik zo gek was op CJ, maar JC..
wat een heerlijke chica is dat. ... ondanks of mss wel juist door
"schoonheidfoutjes"als ongelijk gebit, sproetjes en wratje op haar lip...
:-)
http://www.photoshots.nl/images/Personen/Chantal%20Janzen.jpg
Kwijllll....
Mwoah... niet sleggg alleen Floortje vink toch knapper!
http://www.tourpress.nl/materials/pers_images/060801_060801_floortje_dessing.jpg
--
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)
Ja maar, Floortje is gewoon erg Leuk!!
+appels met peren+
da' nou juist t verrassende van dromen: je doet dingen die je anders niet zo
snel doet.. en kijkt vanuit heel ander perspectief ;))
het is onbegrijpelijk wat haar nou zo bijzonder maakt. Voor mij is het
niet meer dan een 13 in een dozijn meid.