Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Koorts

3 views
Skip to first unread message

Emma

unread,
Jun 1, 2007, 10:50:24 PM6/1/07
to
Als ik koorts heb wil ik alleen maar slapen, want dan heb ik de mooiste
dromen !!!!!

Ik werd een uurtje geleden zwaar bezweet wakker van zwaar werk in m'n
droom..
Ik had n.l. Chantal Janzen met een strap on bewerkt !!! ;-)

Ik heb me eigenlijk nooit gerealiseerd dat ik zo gek was op CJ, maar JC..
wat een heerlijke chica is dat. ... ondanks of mss wel juist door
"schoonheidfoutjes"als ongelijk gebit, sproetjes en wratje op haar lip...
:-)

http://www.photoshots.nl/images/Personen/Chantal%20Janzen.jpg

Kwijllll....


Hans Vosgezang

unread,
Jun 3, 2007, 4:29:10 PM6/3/07
to

"Emma" <emma7...@NOSPAMhotmail.com> schreef in bericht
news:f3qlhm$28bl$2...@nl-news.euro.net...

Mwoah... niet sleggg alleen Floortje vink toch knapper!
http://www.tourpress.nl/materials/pers_images/060801_060801_floortje_dessing.jpg

--
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)

Viola

unread,
Jun 4, 2007, 2:31:43 AM6/4/07
to

"Hans Vosgezang" <vosg...@yahoo.com> wrote in message
news:466323db$1...@news.nb.nu...

Ja maar, Floortje is gewoon erg Leuk!!


+appels met peren+
da' nou juist t verrassende van dromen: je doet dingen die je anders niet zo
snel doet.. en kijkt vanuit heel ander perspectief ;))


cyber-T

unread,
Sep 9, 2007, 2:23:43 PM9/9/07
to

het is onbegrijpelijk wat haar nou zo bijzonder maakt. Voor mij is het
niet meer dan een 13 in een dozijn meid.

0 new messages