Ik schrijf zelf poëzie en zou daar een mooie hobby en eventueel mooie
toekomst van willen maken ...
Kan iemand mij een tip geven hoe ik hiermee kan verdienen?
Kun je me eventueel ook helpen om goede (poëzie)sites te vinden?
Hartelijk dank en misschien tot mails!
Vincent
vincent....@belgacom.net
Maar ik zal je vertellen hoe de meeste kunstamateurs dat doen: ze gaan
andere amateurs gewoon les geven. Ik verwonder me al jaren daarover
maar niemand klaagt..... enne er komen steeds meer lesgevers bij.
Ken je dat schilderij van de blinden van Jeroen bosch?
4 Blinden leiden mekaar de sloot in.
groeten
Luuk
Mwoah.. een beetje googelen en d'r is vast wel iets..
--
......... kom maar binnen met je knecht,
Want we zitten allemaal even recht.
Misschien heeft u wel even tijd,
als u vanuit verre ons land in rijdt...
http://oostblokkers.atspace.com/